Baskın

93 46 2
                                    

Lilith'e verdiğimiz sözü yerine getirmiştik. En azından bir kısmını. Bebek aile sıcaklığı ve anne sevgisi ile büyüyecekti. Kadın o kadar iyi biriydi ki kaç gece sabahlamıştı, minik  yaramaz için. Kendi doğursa bu kadar ilgilenirdi. Aileye komşu olmuştuk. Arkadaşımızın emanetini bırakamazdık. O kadar çabuk büyüyordu ki şimdiden 7 yaşında çocuklar kadar büyümüştü. Verdiğimiz aile ismini degiştirmemişti.

En azından annesinden bir hatırası var, ismini annesi koydu. Onu böyle mutlu gördükçe, ne kadar doğru bır karar verdiğimizi görüyorum.

Marie
Haklısın kardeşim şuan için tek tesellimiz bu ama biliyorsun onu kurtarabilirdik. Bir ailesi zaten vardı. Kendi ailesiyle büyüyebilirdi.

Endor
Ömrü boyunca bizim gibi kaçak hayat mı? sürseydi, bunu mu istiyorsun. Bizim pesimizde sadece insanlar var. Peki ya onların peşinde iki ırk olucaktı ve melezi duyan bütün yaratıklar. Lilith bir anne olarak  bu kararı verdi. O çocuklarını düşündü, onlar mutlu yaşasın istedi. Bence kararına saygı duymalıyız.

Marie
Biliyorsun ki herkese o günü unutturabilirdim. Bedelini bir şekilde öderdim. Ha böyle yaşamak ha bedel ödemek. Ikisi de aynı benim için.   Kim bilir belki dirilir kardeşim.

Droti
Sakın Marie aklından bile geçirme sen mi ? dirilteceksin. Evrenin dengesiyle oymayamazsın. Şeytanla anlaşma mı? yapıcaksın, yoksa masum bır canımı kurban vereceksin. Bu konuda seni birdaha uyarmayacağım. Artık duygularınla hareket etme. Herkes böyle daha mutlu olucak.

O gün  melezi aldığımız gün bişey yapmadığına çok şaşırmıştım. Lilith bize geldiğinde konuyu açtığında bile çok sessizdin. Kurtlara bişey yapmadın dimi kardeşim. Ben senin bu sessizliğinin altında daha fazlası olduğunu biliyorum ama ne yaptığını tahmin edemiyorum.

Marie
Evet haklısın herkes böyle daha mutlu olacak. Çünkü gerçekler acı değil mi ? Hicbirzaman insanlara zarar vermeme izin vermedin. Ailelerimizi yaktılar, kazığa oturttular. Oysa biz onları koruyorduk. Soyumuzu kuruttular sesin çıkmadı. Biz böyle doğmayı seçmedik. Birtek Lilith'i seviyordum oda gözlerimin önünde öldü sırf senin yüzünden senin lanet olası kuralların yüzünden engel olamadım. Şimdide kalkmış onun seçimi diyorsun. Seni hiçbir zaman anlamayacağım Droti.

Ve evet sessizdim. Bisey yaptığım konusuna gelirsek bu konuda konuşmak istemiyorum.

Droti
Evrenin dengesiyle oynayamayız. Ve biliyorsun böyle büyüler bedel ister. İkizlerden birine bisey olursa Lilith seni affeder mi sanıyorsun. O çocukları ve sevdiği adam için yok olmayı göze aldı, bize saygı duymak düşer. Unutma kara büyü ummadığın şeylerini alır. Büyü, yaptıran kişiden ve yapan cadıdan  kefaret ıster. Senin istediğin gibi olması için kaç masuma kıyacağından haberin var mı?  Ya da karanlığa karışacagından.Tanrı sana bir güç bahşetti. Bunu kötüye kullanamazsın.

Ne yaptığını bilmiyorum. Ama gözümden kaçtığını sanıyorsan yanılıyorsun biz melezi aldıktan sonra Ay kana bulanmıştı. Kanlı ay  bütün ihtişamıyla duruyordu. Masum birinin hayatını aldı. Yaptığın büyünün kefaretini Lilith ödedi. Zaten senin büyün öldürmese kurtlar onu öldürecekti. Denge bozulmadı. Umarım yaptığın büyüler sonumuz olmaz.

Kendımı dışarı attım.Kardeşim Marie öfkeyle  hareket ediyor ve öfke karabüyüyü dahada kuvvetli kılıyordu. Bunun farkına varması gerkeli, yoksa tamamen ele geçirilecekti. Bunu en yakın zamanda Endor ile konuşup önlem almam lazım ama önce kurtlara nasıl bir büyü yaptı bunu öğrenmem gerek.

Günler geçiyordu. Fakat hala öğrenememiştim. Kardeşim acaba ne yapmıştı. Endor ile de bu konuyu görüştü fakat Endor  farkına bile varmamıştı. Endor ve ben artık
Marie 'ı göz hapsine almıştık. Nereye giderse mutlaka birimiz yanında gidiyorduk. Bu iş dahada zorlu bir hal almaya başlamıştı. Hem melezi gözetliyor, hemde küçük kardeşimizi takip ediyorduk.

The Darkness: Karanlık Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin