Cadılar Kütüphanesi

71 9 0
                                    

Drotı çok eski büyüler bile var. Çogunu bilmiyorum neredeyse bu beni normal şartlarda heyecanlandırırdı. Ama gel gör ki hiçbirinde ölüm kitabından söz etmiyor günlerdir burdayız belkıde. Bence vakit kaybediyoruz. Gitmeden işimize yarayacak bir kaç kitap alacağım.

Drotı
Endor, bu kitabın peşinde yüzlerce kişi var. Bunu sende biliyorsun. Elimizle koymuş gibi bulmamızı beklemıyordun dimi ? Göz önünde olsaydı herkes bulurdu. Al tabı ihtiyacımız olabılır.Unutmaki heyy sen benı dinliyor musun kiminle konuşuyorum benn

Endor
Haklısın göz önünde olursa ilgi çekmez. Aklına bile gelmez bi dkk bi dkk işte burda.

Drotı
Kendi kendine ne konuştuğunu sorabılır mıyım ? Neyı buldun.

Endor
Kardeşimize giden yolu buldum !! Gel şu kitaba göz atalım. Bence bu kitap çok göz önünde ve diğerlerinden çok eski. Unutma Drotı bir şeyin bulunmasını istemiyorsan onu göz önüne koymalısın.

Drotı
Haklısın kardeşim. Hadı bakalım bize neler anlatıcak bu kitap. Bu seferki durağımız neresı olucak. Kardeşimize giden bu yolu kısaltabilecek miyiz ?

Endor
Kısaltıcaz kardeşim. Burda kitabın sürekli yer değiştirdiği yazıyor. Tehlike hissedince kendini kapattığı yazıyor.

Pekıı gezen birseyi biz nasıl bulacağız. Daha fazla bilgi olması lazım

Drotı
Eger ki sesli düşünmeyi bırakıp okumaya devam edersen istediğimizi alacağız gibi ne dersın diyerek ters bir bakış attım. Sinirlendiğimi anlamış olacak ki okumaya devam etti.

Hem böyle bi kitaptan daha tehlikeli ne olabılır kı anlamış değilim.

Endor
Yapma Droti sinirle düşünüyorsun. Ruhu kötü olan birinin elıne geçtiğini düşünsene bu kötü ruh birde zeki olursa ne olur biliyor musun? Kitabı kullanır, kitap onu kullanmaz. O zaman ne olur bılıyor musun ? Kitabın içimdeki o fevkalâde güçlü yaratıklar onun emrinde olur ve dünyadaki denge bozulur. Herneyse okumaya devam ediyorum.

Yalnızca seçilen kişiler ve onun kanından gelenler kitaba ulaşabilir. Fakat dikkat edilmelidir kitap en karanlık arzuları hisseder ve onu gerçekleştirmek için savunmasız anını kollar bir iradeniz yoksa eger sizi kullanır ve kendine köle yapar. Onu koruyan binlerce bekçi ilk önce tutkularının ve sonra kitabın esiri olmuştur. Eger seçilen kişilerin kanından geliyorsanız onun için ulaşılması kolay birer kurbansınız. Ona ulaşmak isteyenlerin sonu onunla bütün olmakla biter. Bu döngü elbet kırılacaktır her kim iradesiyle ona baş kaldırırsa kitabı yenicek ve onu ebediyete yollayacaktır. Bu döngü büyü veya başka bır yolla
degil ona boyun egmeyen güçlü bir kişilikle son bulacaktır. Binlerce cadı, vampir, avcı ve diger türler onunla bir bütün olup yok olmuştur. Sizi sizden daha iyi tanıyan birine karşı ne kadar direnebilirsiniz ki. Bunları okuduktan sonra hala daha ulaşmak istiyorsanız içinizdeki güce odaklanın ve kafanızda belıren haritayı takıp edın o sizi nereye götürüyorsa kitap ordadır. Unutmayın asıl korkmanız gereken kendinizsiniz kitap sadece kim olduğunuzu ortaya çıkartıcak. Kim olduğunu ögrenmeye hazır mısın ???

Tüylerimiz diken diken oldu. Droti'e belli etmek istemesemde korkuyordum şuan. Çünkü yazılanları her ne kadar inkar etmeye çalışsamda gerçek ortadaydı. Asıl korkmamız gereken kendimizdik. Göz göze geldik artık burdan gitme vaktimiz gelmişti, istediğimizi almıştık. Bildigim emin oldugum tek birşey vardı kardeşimide kurban etmeye hiç niyetim yoktu....

Ordan çıktıktan sonra ikimizde konuşmuyorduk. Ben daha fazla susmak istemedım. İkimizde korkuyorduk, hissediyordum.

Droti
Endor korktuğunu biliyorum, bende senden farklı degilim kardeşim korkuyorum, annemizi alan güç kardeşimizi de aldı bunun farkındayım. Annemi kurban ettim fakat kardeşimi ona kurban vermeyeceğim. Bizi neler bekliyor bilmiyorum kitabın gücünün sınırı yok bunu biliyoruz artık. İşte bu yüzden birbirimizden hiçbir düşüncemizi saklamamalıyız. Korkularımızı, arzularımızı, zaaflarımızı söylemeliyiz. Ne olursa olsun birbirimizi kaybetmeyecegiz.

The Darkness: Karanlık Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin