Yaptığımız büyülerle epey dikkat çekmişdik.Bebekte yanımızdaydı. Hemen konuşup karar vermek zorundaydık. Çünkü bebek için her sanıye önemliydi.
Endor, Marry biz göçebe yaşıyoruz, ne olacağımız belli değil eğer melezin sorumluluğunu üstlenirsek onu da tehlikeye atacağız. Zaten onu alıp buraya getirerek kısa zamanda dikkatleri üzerimize çekiceğiz. Yaptığımız büyülerden söz etmiyorum bile.Bu çocuğun bir anneye ihtiyacı var. Biz cadıyız onu Lilith'in istediği gibi yetistiremeyiz. Pesimizde o kadar çok avcı var ki onu böyle bir tehlikeyle büyütemeyiz. O yüzden ona gerçekten iyi bir aile bulmamız lazım onu büyütebilecek sorumluğunu taşıyacak gerçek aile sıcaklığını verebilecek.. Lilith onu bu yaşamdan uzak tutmamızı istedi ama yapamayız, ne olduğunu öğrenmesi lazım.
Büyüdükçe kurt tarafını keşfedecek çünkü bu güç her dolunayda onu daha da zorlayacak ona büyü yapıp belli bir yaşına kadar uzak tutarız, ama dönüşümü durduramayız er ya da geç dönüşecek kanlı aylarda saldırganlaşacak çok çabuk sinirlenecek insanların yanında dönüşebilir, bunların hepsini düşünmemiz lazım. Ve bir insandan daha çabuk büyüyecek.
Hicbir Irkın açığa çıkmasını göze alamayız. Bu bebek aynı zamanda bir vampir kana susadığı zaman ne olacak hangi tarafı baskın gelecek, bunu zaman gösterecek. O yüzden onu normal bir aileye veremeyiz. Iyi bir kurt ailesi bulmamız gerekiyor.
16 yaşına gelince herşeyi öğrenmesi lazım dostunu düşmanını bilmesi lazım annesinin nasıl öldüğünü babasının onu ne kadar sevdiğini, istediğini. Onu bırakmak zorunda kaldıklarını ve en önemlisi ne olduğunu. Endor Droti nin lafını kesti.
Endor
Eğer o yaşta öğrenirse intikam isteyebilir. Küçücük bir çocuğu intikamla büyüyüp gidip kurtları katletmesini istemeyiz. Unutmayalım o türünün tek örneği ne kadar güçlü olacağını bilmiyoruz. Eski kitaplara bakmamız lazım kardeşim önceden hiç melez doğmuş mu ? Doğduysa nasıl besleniyormuş baskın tarafı varmıymış. Biz onu çözmeden herşeyi ona anlatamayız yoksa bütün ırkın sonu olabilir.Bence şu Rory o yüzden onu istemedi. Bildigi biseyler var kardesim. Azcık araştırırsak bizde biseyler bulabiliriz. Kızıl kral bu kadar plan yapıp doğduğu andan itibaren öldürmeyi düşündüğüne göre ortada bizim de bilmemiz gereken şeyler var. Sonuc olarak melezi biz koruyacağız. Bir yandan vampirler her an melezi öğrenebilirler. Lestat'ın Lilith' i hala aradığını tahmin etmek güç degil. Melezi ögrenmesi an meselesi. Kurtların bölgesinde casusu olduğunu düşünüyorum. Asırlardır bu dünyada onun için çocuk oyuncagı. Herşeyden haberi olur ve en kısa zamanda bizi ziyarete gelir. O kaçık vampiri hafife almamalıyız.
Bir aile bulup ona bakayamayacagımızı anlatan bir mektup yazalım. Zamana bırakalım kardeşim onu uzaktan koruyalım kollayalım ne olursa olsun bir adım gerisinde olalım, tamam bizimle yaşamasın ama uzakta durmayalım.
Endor'a hak vermiştim, oldukca mantıklı konuşuyordu. Kardeşlerim olmasını seviyordum, benim kaçırdığım noktaları buluyorlardı. Hepimiz birbirimizin eksigini kapatıyorduk. Sessizliğini koruyan Marie'e de aynı fikirdeydi.
Üç kardeş ortak kararla Laura'ya bir aile aramaya karar verdik. Neredeyse 1 senemizi aldı bu süreç.. Laura ile ugraşmak benim gibi yaşlı bir cadı için oldukça zordu. Türlü büyülerle karnını doyurmuş, bazı geceler sabaha kadar hiç uyumamıştım. Bu çocuk bakma işi hiç benlik degildi. Endor ve Marie iyi bir aile bulmak için çok uğraşıyorlardı.
En sonunda istediğimiz gibi bir aile bulmuştuk. Bu aileyi 4 aydır izliyorduk. Bebeğin vampir tarafını baskılamak için bir büyü yaptık. Çünkü onu kurt ailesi büyütecekti. Kana olan açlığını baskılardı en azından.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Darkness: Karanlık
FantasíaSaf ve masum, ölümü haketmeyen bir kadın. Geçmişini bilmeyen genç bir kız. Iki Irkın ortasında kalan masum bir bebek. Ve daha fazlası...