8. BÖLÜM

539 31 12
                                    

"K-karnım." karnımda hissettiğim sancı ile yere düştüm. "Anne!" Jaehyun yukarıda uyuyordu. "Anne iyi misin?" Min Jee korkup yanıma koştu. "İyiyim bebeğim h-hadi sen oynamana devam et." yavaşça ayağa kalkmaya çalıştığımda tekrar dengemi kaybettim. "Baba! Anneme bir şey oldu!" Jaehyun merdivenlerden inerken beni gördü. Uykulu gözlerini ve şirin suratını seviyordum.

"Seul! İyi misin?" beni kucağına alması ile afalladım. Hissettiğim acı ile iki büklüm olmuştum. "Hastaneye gidelim tamam mı? Min Jee'yi de Taeyong'a bırakırız." Yavaşça Min Jee ile beni kapıdan çıkardı ve arabanın anahtarı ile kapıları açtı. "Min Jee bebeğim arka tarafa bin." beni yan koltuğa bıraktı. "Ah!" karnımda hissettiğim acı nedendi bilmiyordum.

Emniyet kemerlerini takarken arabayı sürmeye başladı. "Sakin ol bak gideceğiz." Taeyong'un yakındaydı evi. "Taeyong hyung bak evinin önüne çık sana Min Jee'yi bırakacağız. Ah sonra anlatırım, tamam." Jaehyun hızla arabadan indi ve Min Jee'yi kucağına aldı. Taeyong hızla kapıyı açtı. "Oh bu saatte ne oldu ki?" Taeyong'a Min Jee'yi bir şey demeden verdi. "Sonra anlatırım." tekrar geri döndü ve arabaya bindi.

"Ah! Karnım." gözlerim dolmaya başlamıştı. "Tamam sakin ol gidiyoruz." arabayı daha hızlı sürmeye başlamıştı. "Bak geldik." arabadan indi ve tekrar beni kucağına aldı. Hastanenin içine hızla koşarken acil kısmına koştuğunu gördüm. "Bakar mısınız artık şuraya?!" gelen doktorları ve sedyeyi görmüştüm. Hızla beni sedyeye bıraktı.

"Neyi var?" Jaehyun derin bir nefes aldı. "Karın bölgesi şiddetle ağrıyor." beni bir odaya sokarlarken panik yapmıştım. Acım daha çok arttığında ağlamaya başlamıştım. "Sakin olun geçecek." gözlerimi yavaşça kapadım. Verdikleri bir tür şey yüzünden uyuyordum...

Mom, Forgive My Father (Jung Jaehyun)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin