METE
Sabah okulun bahçesine geldiğimizde uykusuzluktan gözümü açamıyordum.Lara önceki gece otobüste uyursun diyerek saat 4'e kadar falan uyumama izin vermemişti ve saat şu an 8'di.Uyku değerli bir şey amk.
Aniden beni uyutmadığı için sinirlenerek Lara'nın kafasına vurdum.Elini kafasına koyarak bana döndü,kaşları çatıktı ve mala benziyordu."Ne vuruyorsun be!"
Omuz silkerek bizim çocukların yanına gittim.Trip atmak da bir yere kadardı."Oo Metesu da gelmiş."dedi Toprak salağı.
"Komik misin sen?"
Kendi kendilerine salak salak espriler yapıp gülmeye devam ederlerken Kaan önümüzden geçti,saçlarını kısacık kestirmişti.E ben durur muyum,muhteşem esprili ağzımı açtım."Keltoş babana koş!"
Bağırdığım için çoğu kişi duymuştu ve gülüyordu.Kaan göz devirip kafama vurdu ve sevgilisiyle yanımızdan geçip gittiler.Bizim çocuklara geri döndüğümde iğrenir gibi bakıyorlardı.
"Espri anlayışını sikeyim Mete."dedi Toprak.
Ona cevap verecekken Yiğit sırıtarak omzuma vurdu."Seninki geliyor."
Barkın sakin sakin bize doğru geliyordu.Gelme amk gelme ne olursan ol yine de bana gelme.Onu görmemiş gibi yaparken yanımda durdu.
"Otobüste yanımda oturmak zorunda değilsin."dediğinde şaşırdım.Böyle bir şey kesinlikle beklemiyordum.
Omuz silktim."Boşver,oturmaya değer başka herhangi biri yok."diye mırıldandım.Bence dediğim şeyde kendi kendine mal mal gülmesini sağlayacak bir şey yoktu.
Otobüse geçip oturduğumuzda Barkın'la cam kenarı kavgası yapıyorduk çünkü ikimiz de uyumak istiyorduk.En sonunda zaten bana göre ufak olduğu için elimde kenara ittirip cam kenarına oturdum ve yayılarak sırıttım.Kaşlarını çatarak yanıma oturdu.Sırt çantamdan kafamı yaslamak için getirdiğim ceketi çıkarıp top yaptım ve cama koydum.Harika bir şey ya kesinlikle yastık taşımaya gerek yok.
Ben kendimi uykunun sevgili kollarına bırakacakken Barkın oflayıp duruyordu.En sonunda başımı kendi yaptığım yastığımdan kaldırdım.
"Oğlum yürü git içinden ofla uyuyacağım amk."dediğimde cevap olarak ofladı.Onu taklit ederek ofladığımda dudaklarıma bakmaya başladı ve tekrar ofladı.Gözüm istemsizce dudaklarına kaymıştı.
Sinirle gözlerimi kapattım ve tekrar cama yaslandım."Omzuma yatabilirsin ama cam kenarından kalkmayacağım."
Bir süre sonra omzumda bir ağrılık hissettim ve sonrasında uyudum işte.
***
toprak
Yol boyunca Efecan'a bir şeylerden bahsedip durmuştum ve en sonunda kafamı cama yapıştırıp."Susmazsan kafanla bu camı kırarım yeter amk!"demişti.Bende trip atmaya başladım.
Gönlümü çikolata vererek aldıktan sonra telefondan oyun oynamaya başlamıştık.Yiğit ve Berkay arkamızda bir şeyler konuşuyordu,konu sanırım Berkay'ın sevgilisiydi.Cidden bu oç sevgilisiyle vakit geçirmekten bizi sallamaz olmuştu ama Yiğit yeterince laf yapıyor diye düşünüp şu anlık bir şey demeyecektim.
"3 kuruş edene 5 kuruş verirsen,2 kuruş için seni satarlar."lan ben konuşmayacaktım amk.
Berkay yüzünü buruşturarak bana baktı."Bu nerden çıktı şimdi?"Yiğit elini uzattığında tokalaştık.
"Sözlervadisi.com kardeşim."dediğimde gözlerini devirdi."Sevgili bulsanız ismimizi unutacaksınız birde burada konuşuyorsunuz."
"Sus lan."
"Sen sus lan!"
"Asıl sen sus lan!"
"İlk ben dedim."
"Hepiniz susun amk."
Efecan'ın konuşmasıyla ben önüme döndüm,Yiğit ve Berkay da tartışmayı bıraktılar.Zaten gelmemize 10 dakika falan kalmıştı.Yani Lara öne gel git yapıp durduğu için ona sormuştum 10 dakika demişti ama götünden sallamıştı büyük ihtimalle.
Kuzey ve Furkan'ın ne yaptığını görmek için bakınırken Mete ve Barkın'ı görmemle hiiiiihhhh sesi çıkardım.(şey bu sesi nasıl anlatabilirim bilmiyorum bence anladınız siz)
Efecan'ın kolunu dürtmemle bana döndü.Sırıtarak Mete ve Barkın'ı gösterdim.Gördüğünde o da sırıtarak bana döndü.Diğerlerine de gösterdikten sonra hepimiz fotoğraflarını çekmeye başlamıştık.Bi anda ayağa kalktığımız için herkes 'noluyor amk' diye yanımıza gelmeye başlamıştı.Lan bir şeyden de eksik kalın.
"UĞAHlbdöJSĞA lann tiplere bak olum."
"Mete daha geçen gün Barkın'ı dövmüyor muydu aq?"
"Ben shipledim."
"O ne kızım?"
Barkın kıpırdanmaya başladığında kimse çekilme gereği duymadı.Sadece sessizleştiler.Uyanmasınlar diye"Şşşşt."dedim.Hocalardan biri bağırdığındaysa ikisi de aynı anda uyandı.
HOCAM ŞŞŞŞT AMA!
"Çocuklar napıyorsunuz polis ceza kesecek herkes yerine!"e kimse sallamadı tabi.
"Bu hal ne olum?"diye öylesine bir soru attım ortaya,yeni uyanmış taze bff'lere bakarak.
Mete ne olduğunu yeni anlamış gibi Barkın'ı kendinden itti."Ne,hangi otel?"diye saçma bir soru sordu.Herkes güldü.
Zekasız herif.
"Gay Panic!"dedi Yiğit,Mete uzanıp sırıtan ağzına geçirdi.
"Oğlum yürüyün gidin lan uyumuşuz işte,Toprak hep Efecan'ın omzunda uyuyor."dediğinde herkes omuz silkip dağıldı.Geriye sadece bizimkiler kalmıştı.
Hepimiz mal gibi onlara bakıp gülüyorduk.
"Oğlum gitsenize lan."diyerek eliyle Barkın'ın üzerinden uzanıp bizi kışkışlamaya başladı.Barkın'a baktığımda arkasına yaslanarak koltuğun içine girmeye çalışır gibi Mete'den uzak durmaya çalışıyordu ve nefessizlikten ölecek gibiydi.Aniden nefesini bıraktığında Mete ona döndü ve hızla kendi yerine çekildi.
What the fuck is going here amk?
Gözlerimi kısarak ve başımı sallayarak oradan uzaklaşırken iki parmağımla bir gözümü bir onları gösteriyordum."Bu iş burada bitmedi beyler."
xxx
1K olmuş okunma sayısı çk tesekkurler arkdslrrrr <33333
telefonumda bi sıkıntı olduğu için karakter resmi koyamıyorum bölüm sonuna üzgünüm :(
ŞİMDİ OKUDUĞUN
topiş - boyxboy
Teen Fictionmete: niye ölmedin sen ya?öl lan. barkın: helva yememeniz için.