1.2

6.1K 432 311
                                    


mete

Barkın malını beklemeden valizimi almaya gittim ama 2 dakika sonra yine dibimdeydi.Oğlum geriyorsun beni az uzaklaş.

Ben ilerledikçe o da gelip duruyordu."Lan biraz uzak dursana!"dediğimde garip garip baktı."Ben de valizimi alacağım Mete."

"Ee nolmuş?"

Derin bir nefes alıp başını olumsuz anlamda iki yana sallayarak öğrencilerden birinin çıkardığı valizini almak için uzandı.Valizi de benimkinin yanındaydı."Valizin bari benimkinden uzak dursun be."dedim.

"Aynı anda verdiğimiz için yanyanalar."

"Olsun."

"Tamam sus artık."

Konuşmadan otelin lobisine girdiğimde daraldım çünkü bu salak Barkınla tartışmaktan herkes bizden önce gelmişti ve en sondayken beklemek çok yorucuydu.Bu yüzden Barkın'dan kimliğini alarak insanların dikkatini saçma sapan şeyler konuşarak dağıttım ve en öne geçtim.

Anahtarları hallettikten sonra Barkın'ı çekiştirerek asansöre götürdüm.Bir şey demeden arkamdan geliyordu.Ee niye değişik değişik triplere girerek bileğini çekmiyor bu?

Hayır,ben neden onu bileğinden sürüklüyorum?

Bileğini bırakarak asansöre bindim ve kendi kendime bir tahminde bulunarak çıkacağımızı düşündüğümüz kata bastım.

Asansör kalabalıktı hepsi de bizim okuldandı.Gerizekalı olduğumuz için asansördeki kişi limitinin üstündeydik ve valizler vardı.Kalabalık yüzünden Barkın da iyice dibimdeydi. "Off çok sıcak."diye homurdanıp uzaklaşmaya çalıştım.

Kalabalığın arasından Mert kafasını uzattı. "Siz daha bu sıcağa dayanamıyorsunuz ey kafirler,peki ya cehennem sıcağına nasıl dayanacaksınız ha?"

"Seni dayak manyağı yaparım Mert siktir git şurdan."

"Kanka şaka yaptım lgbt destekliyorum ben,gaylere özgürlük!"diyip tekrar geri çekildi.İki samimi olduk diye adımız da eşcinsele çıkmıştı amk.

Bizim kata geldiğimizde kendimi asansörden dışarı attım.Çok az bir süre içinde yemin ederim birbirini ellemeyen kalmamıştı.Fırsatçılar.

Odamızın önüne geldiğimde kapının kilidini açıp biraz durdum.Barkın'a baktığımda kapıyı neden açmadığımı merak eder gibi duruyordu.Hazır o mal mal bakarken alnından ittirdim ve hızlıca odaya girdim.İstediğim yatağı kapmak için yapmıştım.

STONKS!

Ama gördüğüm şeyle valizim elimde hevesim kursağımda kaldım.Sikerler böyle işi.Yaz dizisi çekiyoruz da haberim mi yoktu lan?Odada sadece bir tane iki kişilik yatak vardı.Tek yatak.

NOT STONKS AMINA KOYAYIM!

Barkın homurdana homurdana arkamdan geldiğinde yanımda durdu.Kıkırkdama sesini duyduğumda sinirlerim iyice gerildi.Döverim oğlum seni.

"Samimi bir tatil olacağa benziyor.Yatağın sol tarafı benim."

Hayır.Hayır hayır hayır hayır.Bu klişe cidden başıma mı geliyordu?Madem klişe olaylar gerçekleşiyordu Barkın yerine güzel bir kızla yanlışlıkla oda arkadaşı olsaydım.Yatağın üstünde havluları iki tane öpüşen kuğu haline getirdiklerini fark ettiğimde ağlamaklı gözlerle incelemeye devam ettim.Lan resmen balayı odası vermişler bize,diyecek söz bulamıyorum.

iM gOnNa cRy

***

"Amcacım iki dakika dinler misin?"diyerek resepsiyondaki amcanın peşinde koşuyordum ve aptal arkadaşlarım tepine tepine gülüyorlardı.

topiş - boyxboyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin