✨ 2. Bölüm ✨

29.2K 1K 822
                                    


Düzenlendi♡

Yeni açıklamam aşağıdaki ektedir fjcjejdke

Merhaba güzelliklerim'♡ Erkek okuyucular varsa onlara da merhaba'☆

Bu bölümde eklemeler yaptım ve yazım hatalarını düzeltmeye çalıştım. Tekrar okumak isteyen olursa okuyabilir..

Yeni gelenler ise hoş geldi. Sizleri seviyorum, bol oy ve yorum bekliyorum'♡

  Merhabalar 🌙 Nasılsınız?

  Satır arası yorumlarınızı bekliyorum.

  İyi  okumalar.

  Bu bölümün sınırı 15 oy ve 25 yorum.

~~~~~~~~~

   Erkam abilerin bizde olduğu günün üstünden 3 gün geçmişti. Hala konuşmamak için kaçıyordu. O gün evden çıkarken ne demek istediğini sorduğumda dediği tek şey "ilerde anlarsın" olmuştu.

2 gün boyunca arada bir mesaj atmıştım ama hepsinde de geçiştirdi. İyice sinir olmaya başlamıştım. Bugün Yeşimlerde gün vardı ve annem kankisinin evine eli boş gitmek istemediği için bana "hızlıca bir kek yapıversen olmaz mı? Sonra da hazırlan da gidelim" demiş ve resmen emri vaki yapmıştı.

Keki fırına attığımda hazırlanmak için odaya çıktım. Ne giyeceğime şöyle bir baktım. Orada şimdi dedikodumu falan yaparlar ne çok sade olsun ne de şık olsun diye düşünerek kıyafetlerime bakıyordum. Elbise giymeyi pek sevmezdim. Daha doğrusu etek olan şeyleri giymeyi sevmezdim.

Ah en sevdiğim tulumum. Onu giyecektim. Kot tulumun içine beyaz bir tişört giymiştim. Saçlarımı da iki yandan balık sırtı ördüm mü tamamdı. Evet evet kendim örebiliyorum saçımı. Ne becerikliyim değil mi?

Saçlarımı örünce kirpiklerime rimel sürmüştüm. Bir de hafif çok belli olmayan ruj sürdüğümde tamamdım. Aslında makyaj yapmayı çok sevmezdim. Ama böyle yerlerde bakımsız diyorlardı ve bu benim sinirlerimi bozuyordu.

Kek piştiğinde annem ile çıkmış Yeşimlere doğru gidiyorduk. O sırada Büşraların evinin kapısı açılınca annemi durdurdum. Büşra ve annesi Neriman teyze çıktığında birlikte yürümeye başladık.

Biz Büşra ile konuşa konuşa giderken karşıdan telefonla uğraşarak gelen Erkam abiyi gördüm. Ona hala kızgındım.

"Selam kızlar, nasılsınız?"

"İyiyiz Yusuf abi sen nasılsın?"

"Ben de iyiyim,nereye böyle?" Bana bakarak sormuştu.

"Yeşimlere. Gün sırası onlarda."

"Anladım. Kolay gelsin. Benim dedikodumu yaptırmayın ha!"

"Yok özellikle senin dedikodunu yaptıracağım merak etme Erkam abi."

"Ne diyecekmişsin misal Lina hanım?"

"Evlenmek istiyormuş ama kız bulamıyormuş nasıl Yusuf Erkam bey?"

"Aslında kız bulsam evlenirdim sıkıntı yok da sen yine de söyleme öyle şeyler?"

Sonunda tamam mı der gibi konuşmuştu.Hah! Bunla evlenecek kıza yazık ya. Çekeceği var, üzüldüm ileride ki eşine.

Erkam abi annemlere de selam verdikten sonra yoluna devam etti. Ben ise arkasından bakakalmıştım. Kız bulsam evlenirim mi demişti o? Ne diye evleniyor ki şimdi o?

Dilhun MahallesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin