Yeni Başlangıç

4 gün  sonra

GÜL 'den devam

Kazanın üstünden tam 4 gün geçmişti tamı tamına 4 gün kazadan 2,5 saat sonra uyanmışım.Sefa bana korktuğunu söyledi ve o an  annem ve babam yanımda olsaydı  o tatil köyüne hiç gitmeseydik diye düşünmeye başladım.

2 gün önce

Dün hastaneden çıktık,  bir hasar yoktu ama 2 büyük eksik vardı onlarda annem ve babamdı. Sefa olanları duyunca kötü oldu ve 1 gün daha yatmamızı söyleselerde yatamayacağımızı söyledim.
Bu gün eve gidecektim. Artık sadece biz vardık.Sefa ve ben,onun üzülmesine asla izin vermeyecektim. Hastaneden çıkış işlemleri bitince bir taksiyle otogara ardindan otobüsle Ankaraya yola çıktık. Sefa yolda uyudu ama ben ginede uyuyamadım.Olanları ve olacakları düşündüm. Evime geldiğimde kendimi hiç bu kadar yalnız hissetmediğimi hatırladım. Eve girdim ama o da ne bunlar babamın abisi ve eşi'ydi.Yani amcam ve yengem hiçbir şey olmamış gibi yemek yiyor gülüyorlardı onlarla konuşasım yoktu. Hemen annemin takılarından altın bir kolye inci bir kac kolye ve 2 bilezik aldım. Sonra babamın 2 tane kol saatimi aldım ve kendi odama gittim.Bu mavi odayı çok  özleyecektim,burada doğmuş burda büyümüştüm.Düşüncelerimi bir kenara atıp kumbaramdaki paraları ve cüzdanımı bir poşete attım artik burada kalmazdık  nede olsa hep onları hatırlayacaktık. Bir kaç çarşaf ve hırka  alıp Sefa 'nın  odasına geçtim, bu kırmızı odayı aydınlatan sarı ışık ve yatağı odayı tam bir Galatasaray ' lı  yapıyordu çok fanatik bir aileydik. Neyse Sefa yada birkaç kıyafet alip poşete attım ve odadan çıktım . Tam evden çıkıyordumki Sefa' nın sarılıp uyuduğu ayısını almadığımı hatırlayıp geri dondum onuda poşete attim. Mutfakdan birkaç yiyecek , atıştırmalık ve su alıp çıktım. Aklıma alyansım geldi hemen odamdan alyans ve tek taşımı alıp sırtçantama attım. Sefa 'yada küçük bir sırt çantası  aldim ve evden çıktım. Sefa nın ve benim  çadırımı da aldım ve arabamı (markası :vos vos ) eve yakın olan kamp alanına sürdüm.

Nasıl gidiyor ?

😍😗😙😘😚

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 23, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!