Kanadában vagyunk azon belül pedig Québec-ben, egy kertvárosi családi házban. Egy fiatal lány alszik az ágyában, de már nem sokáig, mivel korán kelő típus. Az ablakon át beszűrődő napfény megteszi a hatását. Főhősünk már talpon is van.
Ő Nessa Rae Vance.15 éves. Szőkésbarna haja és zöld szeme van. Másnap fog felvételizni a tűzszalamandrákhoz.(Ő ezt még nem tudja.) Nagyon be akar kerülni, de nem tudja, hogy mik a követelmények. Ez az egész egyik buktatója. Amikor felöltözött, elindult reggelizni.Még kisgyerekkorában árvult el. Illetve nem teljesen, mivel a szülei négy éves korában elvitték egy árvaházba. Még megismerné a szüleit, de azóta nem jelentkeztek érte így ő sem mutat feléjük érdeklődést. Az árvaházban élt egészen 12 éves koráig. Aztán egy napon egy fiatal házaspár érkezett az árvaházba. Nekik nem lehetett gyerekük, ezért örökbe akartak fogadni valakit. Nessa-ra esett a választásuk, így ő onnantól kezdve velük lakott. Úgy bántak vele, mintha az ő gyerekük lett volna mindvégig. De azért szerencsére lazán kezelték, így sok örömben lehetett részük.
Amikor leért a lépcsőn gyorsan köszönt a nevelőszüleinek, Rylee Laird-nak és Brody Laird-nak, majd villámgyorsan lapátolni kezdte magába a müzlit. Amikor végzett visszament a szobájába. Bekapcsolta a laptopját és megnézte az e-mail-eit. (Ez még úgy is helyes lenne a helyesírási szabályzat szerint, hogy íméljeit. Ugye, hogy milyen fura? És ez nem vicc.) Látta, hogy jött egy levél egy ismeretlen feladótól. Megnyitotta és ahogy elolvasta, elállt a lélegzete:
Nessa Rae Vance kisasszony részére– Kanada
Tisztelt Vance kisasszony!
Örömmel értesítjük, hogy ön benne van abban a száz fiatalban, aki felvételizhet a csoportunkba. Legyen holnap délelőtt pontban 10:00–kor Londonban, a Trafalgar square-n. Egyedül jöjjön. A reptérre kiküldjük az egyik munkatársunkat. Meg fogja ismerni.
Üdvözlettel: Jafet Miguelito, a tűzszalamandrák társulatának vezérigazgatója.
Ui: Legyen pontos.Amikor még egyszer elolvasta és meggyőződött róla, hogy tényleg megkapta a levelet és nem kamu, már rohant is le a lépcsőn, hogy elmondja a hírt Rylee-nek és Brody-nak.
–Rylee, Brody képzeljétek, hogy felvételizhetek a tűzszalamandrákhoz.
–Ez pompás hír Nessie- ujjongott Rylee.- És ez pontosan miben is áll?
–Londonban kell lennem holnap délelőtt tízkor. A repjegyet elküldték postán, szerintem már meg is érkezett.- mondta, azzal odasasszézott a postaládához. Ott is volt egy boríték, benne a pénzzel repjegyre. Gyorsan vitte is be a nappaliba.
–Pénzt küldtek. Nézzünk repülőjáratot.
–Nessie ki mondta, hogy elmehetsz?
–Naa légyszii.
–Jó rendben. Kiviszünk a Québec-i reptérre. Gyorsan pakolj. Van egy repülő délután négykor.
–Köszike!Elkezdett pakolni! Egy hétre való ruhát pakolt be. Rakott be fürdőruhát is. Azt írták a pénz mellé, hogy ne pakoljon túl sok dolgot, mert amire szüksége lesz azt biztosítják neki. Berakta a tisztálkodáshoz szükséges kellékeket, majd az egészet bepakolta egy sporttáskába. Amikor mindennel végzett, bekapcsolta a rádiót, és azt hallgatta…
Na megvolt az első rész. Remélem tetszett. Igyekszem minnél hamarabb hozni új részt, de aki olvasta az Egyedül a tömegben című storymat az tudja, hogy ez nekem nem mindig megy olyan egyszerűen. Ha bármi észrevételetek vagy kérdésetek van, azt nyugodtan írjátok meg kommentben.
Legyetek mindig önmagatok! Tali a következő részben: Orca♪
VOUS LISEZ
A tűzszalamandrák
Roman pour AdolescentsA tűzszalamandrák egy híres elit vízi csapat akik minden lehetséges vízi sportot űznek. Erősek és szívósak nehezen lehet hozzájuk csatlakozni. A csapat székhelye Korzikán található. Ide akar bekerülni főhősünk is. Egyszerűnek tűnik, de idővel rájön...