Az utazás

15 1 0
                                    

Hamarosan eljött a délután 2 óra.
–Mindent bepakoltál?
–Igen! Indulhatunk.
Gyorsan bepattant a kocsiba és várta, hogy elinduljanak. Amikor elindultak Rylee elkezdte sorolni neki a tudnivalókat.
–Becsekkolásnál figyelj, hogy mindened meglegyen. Javaslom, hogy írd le, hogy melyik járattal mész. Időben indulj el a buszhoz, ami a repülőhöz szállít. Első osztályú jegyet rendeltem. Egyél rendesen, és aludj is ez segít, hogy megszokd az időeltolódást.– Amíg beszélgettek, oda is értek. Leparkoltak, majd bementek a reptérre.
Odamentek a jegypénztárhoz megvenni a jegyet.
–Jó napot! Egy jegyet kérnénk a 16:00-i gépre, Londonba.
–A londoni 4 órási gép nem fog elindulni. Jön utána egy gép 6 órakor. Arra tudok jegyet adni.
–Rendben, akkor arra kérünk egy első osztályú jegyet, korlátlan étel és italfogyasztással.
–Parancsoljanak. Jó utat!–ezután bőven volt ideje a gépig. Nem akarta, hogy a nevelői miatta maradjanak ott ilyen sokáig, így beszélt velük.
–Rylee, Brody! Nem kell miattam itt várnotok hatig. Menjetek nyugodtan haza. Elboldogulok magam is.
–Rendben, de vigyázz magadra. Térkép letöltve a telódra?
–Persze. Tudod, hogy az ilyenekről mindig gondoskodom.
–Hívj majd Nessie.-az hogy Brody is beszélt, nagy dolog volt, mivel elég szűkszavú természete van.

Egy ölelés és sok búcsúzó szó után a Laird házaspár elhagyta a Québec-i reptér területét. Nessanak rengeteg ideje és mobilnete volt, ezért ránézett a tűzszalamandrák hivatalos weboldalára. Látta, hogy 3 órája valamit közzétettek:
Az újak közül aki késik az utazhat is haza. A visszautat nem álljuk.- ezután Nessa kicsit megrémült, de mivel egy árvaházban nőtt fel, ezért egy ilyen dolog nem tántoríthatta el a céljától.
Beült egy kávézóba és vett egy koffeinmentes cappuchino-t, mivel egészségesen, akar táplálkozni, és eltökélte magában, hogy nem iszik koffeint. Emellett a mentes kávé olcsóbb is volt. Kávézgatás közben újságot is talált. A Nemzeti Sport-ot választotta. Elolvasta a legújabb sporthíreket, de nem talált benne semmi érdekeset. Így elmélkedett magában: Erősnek kell lenned. Nem adhatod fel. Hiába félsz, majd megbizonyosodsz róla, hogy nincs miért félni. A félelem természetes dolog, hiszen mindenki fél valamitől.- amíg gondolkodott, a hangosbemondóban egy hang azt mondta, hogy a Londoni hatórási gép egy óra múlva indul. Nessa gyorsan fizetett, majd elindult becsekkolni. Már jó hosszú sor állt ott, így igyekezett minnél gyorsabban beállni a sorba. Kb 20 percet állt ott, mire sorra került. Mivel csak egy sporttáska volt nála, ezért azt felvihette magával az utastérbe. Amíg a táskája a mágneses érzékelőben volt, ő áthaladt a checkpointon (már ha ez a neve). Amikor mindennel kész volt még elkérték az útlevelét, majd kellemes utat kívántak neki. A reptér rohadt nagy volt, ezért buszok vitték ki az utasokat a repülőkhöz. Öt percen keresztül kereste a buszt, amire London volt írva. Már teljesen kétségbe esett, amikor felnézett a maga melletti buszra. Egy nagyon nagy London felirat virított rajta.
-Miért nem vettem én ezt észre? Ez a busz már eddig is itt állt mellettem.-
Gyorsan felszállt a buszra. A sofőr elkérte a jegyét, majd elindult a repülő felé, ami persze a legtávolabbi ponton volt. Amikor odaért a busz a repülőhöz, Nessa elámult, hogy milyen nagy egy ilyen, mivel még nem ült repülőn soha. Már fel lehetett szállni, így gyorsan odament a repülőhöz, és elindult felfelé a rámpán. Kedves utaskísérő fogadta az utasokat. Mindenkinek eligazítást adott a helyéhez. Amikor Jessa a helyéhez ért örömmel vette tudomásul, hogy van kistévé és sok filmet lehet lejátszani rajta. Látta, hogy van Karib tenger kalózai is. Mivel már régóta meg akarta nézni, és még passzolt is a vizes dolgokhoz, ezért arra esett a választása.

Nagyjából a film felénél járt, amikor megjelent egy stewardess.
-Mit kíván fogyasztani a kisasszony.
-Egy szénsavas ásványvizet és egy diós csigát szeretnék.
-Rendben, akkor egy buborékos víz és egy diós csiga.

Hamarosan kihozták a rendelését. Amikor vége lett a filmnek elhatározta, hogy megfogadja Rylee tanácsát és megpróbál aludni.
Amikor felébredt meghallott egy hangot, ami figyelmeztetett a leszállásra. Amikor végre leért a repülőről elkérték az útlevelét. Miután felmutatta csak akkor tudatosult benne, hogy Londonban van. A csarnok falán egy nagy óra lógott, így gyorsan átállította az óráját 5 órával későbbre, majd kilépett az utcára. 8 és fél óra repülés után eléggé elgémberedtek a végtagjai, ezért elhatározta, hogy sétál egy kicsit. Mivel fél nyolc volt és azt írták, hogy a sofőr nyolckor jön érte, ezért megreggelizett. 07:55-re visszament a repülőtérre. Majd várt, de a sofőr már tizenöt percet késett. Fél kilenckor a sofőr még mindig nem volt sehol, ezért Nessa elindult a Trafalgar square felé úgy, hogy azt sem tudta, merre találja. Bár az anyanyelve a Francia volt, az Angolt is elég jól beszélte. (A neve azért angol, mert a szülei úgy gondolták, hogy így népszerűbb lesz. Egyébként az anyjának francia, az apjának, pedig angol az anyanyelve.) Először a táblákat kezdte nézni, de mivel nem nagyon használt semmit, ezért megkérdezett néhány embert. Végül  felszállt egy emeletes buszra, amivel végül odaért a Trafalgar square közelébe. Bolyongott még pár percet, majd odaért a tér bejáratához...

Na sziasztok. Újra itt vagyok. Az utóbbi időben nem sok időm volt írni a könyvet. Ez a rész még lehet, hogy kicsit uncsi, de a következő garantáltan eseménydúsabb lesz.
Na hali: Orca♪

 Na hali: Orca♪

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.
A tűzszalamandrákTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang