🌙/5

35 8 2
                                    

Saat 01.24
Artık zamanı yazmayacağım. Çünkü bazı anlar zamandan daha güzel.
İnsanlar sevdiği ve aşık olduğunu nasıl anlıyor? Veya sevildiğini.

Hey, sormayı unuttum nasılsın?

-Kötüysen sana bir tavsiye vereceğim. Belki derdini dinleyemiyor belki de seni anlamıyor olabilirim ama insanların kafasına kazıması gerektiği ve dediğim gibi "Dünya cehennem de sona ermiyor." Bunu aklına kazı.

-iyiysen bir ömür boyu mutluluklar dilerim :)

Sence insanlar sevilmeyi hak eden varlıklar mıdır?
Bence değildir. Çünkü insanlar aptallar, hayvanlar onlardan daha akıllı çünkü hayvanlar sevgi nedir bilirler. Ama insanlar sevginin değerini bile bilmezler. Oysa ki bir gram nefret bir insanda kötü yollara saptırabiliyor. Aynı zaman da bir sevgi de.

Hani derler ya "herşeyin hem zararı, hem de yararı vardır." Diye, gerçekten de öyle.
Sevgi, aşk, nefret, ömür, gülmek, ağlamak, sevilmek. Hepsi bu deyime uyuyor. Sevginin çoğu insanda nefrete dönüşür, aşkın çoğu insanda deli aşığa dönüşür, nefretin çoğu insanda ölüme dönüşür, gülmek ve ağlamanın çoğu insanda sağlık problemlerine dönüşür. Ve en önemlisi ömür, iyiler çabuk ölür kötülerse uzun yaşar derler. Bu doğru olabilir mi bilmiyorum. Bazı duyguları / hisleri mantıklarınla çözerek değil, kendimiz hissederek anlarız olayları. Ve bundan çevremizde ki bazı insanları kolayca anlayabiliyoruz.

Her şey gelip geçicidir. Sadece geçeceğini düşün o anın. Yani Cennet gibi düşün , olumlu düşün. Ve zaman hızlı geçecek, hissetmeyeceksin.

HüzünHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin