трие

12 0 0
                                    

Досега в „Стомашни проблеми"...

Ожесточена свада между лошото момче и учителят на главната героиня! Бяхме свидетели на силно *ШЛЯЯП* и една драма, която тепърва ще се развивааа..! И така, нека продължим историята.

***

– А!! Стойте! Не се бийте за мен!! – Крещеше неистово Руска, но без успех.

Двамата тъпаци продължаваха да се млатят умствено. По едно време Филийчо мигна.

– ХА! Печеля! – Каза Хари, така де, Дюнер и придърпа момичето към себе си.

Филийчо се напрегна. Но после се сети, че е учител и може да ги накаже. Злобна усмивка се показа на лицето му.

Руска видя това. Тя потрепери.

И Дюнер го видя. Но се направи на смел. Той потрепери вътрешно.

– НАКАЗАНИ СТЕ! ПРИ ДИРЕКТОРА ВЕДНАГА! – Изкрещя с цяло гърло Филийчо. После си влезе.

~ п р и   д и р е к т о р а ~

– И така, с какво ще се защитите, деца? – Каза Директорът. Беше сключил ръце застрашително!

Руска и Дюнер се спогледаха.

*снимка на светкавица*

На Бари Алън... На Директора не му хареса този видимо силно духовен очен контакт, който започна от едното око и свърши в другото. Затова каза:

– Господин Кебап, вие ще сте наказан след часовете до края на числото пи.

– Значи само два пъти? – Попита Дюнер с надежда. Директорът го изгледа тъпо.

После се обърна към Руска с усмивка.

– А вие, госпожице – не.

– Как така?! Аз искам да бъда с моята любов! – Извика Руска, внезапно усетила непреодолима нужда да обича някого. – Аз не мога да живея без моя Дюнерчо!

Сълзи закапаха по пода, а размазаните тонове грим оцапаха настилката на евтиния училищен стол.

В яростта на невъзможната си любов, Директорът заповяда:

– ТОГАВА ТИ ЩЕ МУ ПРАВИШ КОМПАНИЯ ДО КРАЯ НА ВЕЧНОСТТА! – Очите му станаха светкавици, а тялото му се разтресе. Облак дим обля стаята, а в следващия миг него го нямаше.

От ъгъла се появи малко човече с бяла перука на букли.

То чукна с чукчето по издатината на бюрото, предназначена за чукане с чукчето.

Адвокатите започнаха да си събират багажериите, а свидетелите наставаха бързо, за да не изпуснат кебапчетата отпред.

Чуваха се уморени стонове от сорта на „Айряяян" и „Мърдай бе, кранто!".

– Това беше странно. – прошепна Руска на Дюнер, докато бяха избутвани от стаята с булдозер.

Той кимна умислен.

Стомашни ПроблемиWhere stories live. Discover now