𝓙𝓲𝓼𝓸𝓸'𝓭𝓪𝓷
Jennie benim ailemeden kalan son insan...Annemin ve babamım ölümünü izlerken beraber çok ağlamıştık...O zamandan beri birbirimize bir söz verdik ailemizin katilini bulacaktık ve onu kendimiz öldürecektik...
Bu gün lisenin ilk günü aynı zamanda da 1000'inci yaş günümüz. Okulumuz vampirlerin, cadıların ve kurtinsanların gittiği ortak okullardan biriydi. Ailemizin katillerini bulmak için o iğrenç varlıklarla bile aynı okula gidebilirdik.
O pis katillerle ilgili çok şey biliyorduk zaten. Park ailesiydi ve aynı şekilde Park ailesinin ortakları Manoban ailesi. Çocuklarını öldürerek onlardan intikamımızı alacağız. Onlar da bizim gibi dört kişi olarak takılırlar. Park Chaeyoung, Lalisa Manoban ve kendileri gibi kurt insan arkadaşları Kim Taehyung ve Kim Seokjin.
Bizim Grupta ise ben Kim Jisoo, ikizim Kim Jennie ve çok yakın dostlarımız Park Jimin ve Jeon Jungkook. İkisi de çocukluk arkadaşımız ve onlar da vampirler. Onların bizden olma sebepleri hem dost olmamız hem de Kim Taehyung ve Kim Seokjin'in ailelerinin ve de bizim çocukların ailelerinin anlaşamaması.
Herneyse bu sene onlarla aynı okulda olmayı umuyorum. Çünkü, dediğim gibi intikam almak istiyorum.
Jennie ile sınıfa girdiğimizde Jimin'i gördük ve koşarak önünde ki sıraya oturduk.
▪Dialog▪
Jennie: Jungkook daha gelmedi mi?
Jimin: Evet, sabah geç geleceğini söyledi.
Jisoo: Garip. Genelde bizden önce gelirdi.
Jennie: Ben de şaşırdım.
Jimin: Aman canım boşverin hadi kantine gidelim.
Jennie: Tamam.Kantine gittiğimizde tanıdık bir erkek yüzü gördüm fakat kim olduğunu çıkaramadım. Birkaç yiyecek alarak sınıfa geçtik. Hepsini yedikten sonra zil çaldı. Tam o anda Jungkook içeri daldı. Jennie ve ben hemen "Kookieeee!" Diye bağırdık yanına gittiğimizde tavşan dişlerini göstererek güldü. Hemen Jimin'in yanına geçti ve oturdu.
Herkes ders için sınıfa geldiğinde gruplaşmaların hemen başladığını gördük. Öğretmenimiz Bay Kim Jun Myeon (Suho) sınıfa girdiğinde hepimiz ayağa kalkarak selam verdik ve oturduk.
Sınıf temsilcisi seçildi, ve öğretmenimiz yoklamayı almaya başladı listenin ortalarındaydım. İsmim söylendiği zaman "Burda" diye bağırdım. Benden hemen sonra Jennie, ondan sonra Jimin, Jimin'den sonra da Jungkook vardı. Burada dedikten sonra sınıfa bakındım aşşağı da gördüğüm tanıdık çocuk bana önce şaşırmış bir biçimde ardından da pis pis sırıtarak baktı. Sadece o değildi yanında ki çocuk da bize baktı -o ifadesiz bakıyordu- ve arkalarında ki yanı boş olan kahküllü kız da bize baktı. Kafamı takmadım ve önüme döndüm. O anda hocanın "Park Chaeyoung" dediğini duydum etrafımıza bakındık ama kimse birşey demedi. Yanı boş olan kız, "Arkadaşım daha gelmedi hocam" dedi. Onun Lalisa Manoban olduğunu anladım. Hoca başını aşşagı yukarı salladıktan sonra "Kim Taehyung" dedi benimle beraber Jennie de şaşırmış olmalı ki direk sınıfa gözlerini gezdirmeye başladı. O anda bende jeton düştü. Hemen sağ tarafıma baktım ve az önce bana sırıtan çocuğa baktım...Kim Taehyung'a...
Bölüm çok güzel olmadı ama kusura bakmayın ♡ - Jisoo
ŞİMDİ OKUDUĞUN
《 WOLFPIRE 》
FanfictionBANGTANPINK HİKAYESİDİR Yalnızlık... Karanlık... Mutsuzluk... Kan... Ölüm... Herşey küçük Jisoo ve ikizi Jennie'nin ailelerinin öldürülmesiyle başlamıştı...İkisi de intikam ateşiyle yanıp tutuşuyordu...Peki ya bu ateş onları nereye sürükleyecekti? E...