《02》

210 10 3
                                    

Hatırlatma: Taehyung Jisoo'ya güldü

𝓙𝓲𝓼𝓸𝓸'𝓭𝓪𝓷

Ben hemen Jungkook, Jimin ve Jennie'ye söyledim tam o sırada birisi kapıyı çalıp içeri girdi... O kişi Park Chaeyoung'du! içeri girdiğinde herkesin gözü Chaeyoung'daydı
çok terlemişti kan dolaşımı hızlıydı, belliki çok koşmuş arkaya doğru baktı ve Taehyung ona buraya gelmesini dercesine el hareketleri yapıyordu, kendinden geçmişti Park Chaeyoung'u çağrırken Chaeyoung kafasını Taehyung'dan çevirip hocaya döndü.

Chaeyoung: Hocam çok affedersiniz önemli bir işim çıktı gerçekten ilk defa böyle oldu

Kim Jun Miyeon: Önemli değil kızım yerine geç ama bir daha tekrarlanmasını istemiyorum.

Chaeyoung: Tamam hocam birdaha olmayacak...

Deyip yerine, Lalisa'nın yanına oturdu. Taehyung arkasını döndü ve Chaeyoung sanki Taehyung'a biraz sinirli tavırla..

Chaeyoung: Ne oldu? Neyin telaşı bu böyle?

Taehyung, gülümseyerek bir kaç sıra önünde olan bizim grubu göstererek Chaeyoung ne oldu anlamamıştı bile. Tekrar Taehyung'a dönüp ne var dercesine mimiklerini oynattım, Taehyung tekrar Chaeyoung'a daha demin gösterdiği bizim sırayı tekrar işaret ederek gözleri ile birşeyler anlatmaya çalışır gibiydi.
Park Chaeyoung sonunda sınırlı bir şekilde...

Chaeyoung: Ne var ya? söyle şifreli konuşma.
Taehyung: Tamam söyleyeceğim kızma Rosé.
Chaeyoung: O zaman sende kızdırma beni Tae!
Taehyung: Tamam, tamam bak şimdi bunlar vampir tarafından olanlar Kim Jisoo, ikizi Kim Jennie, Park Jim-

Chaeyoung, Taehyung'un ağzını kapatıp çok şaşkın bir şekilde kullağına fısıldadı

Caehyoung: Dedigin gibi! Onlar vampirlerl herşeyi duyabilirler bu çok önceye dayalı bir teori! Bunu sende biliyorsun belki şuan bile duyabiliyorlardır ama genede bir ihtimal duymasalar bile bu şekilde konuş, kulağıma fısıldayarak...
Taehyung: Tamam Rosé, sözümü bitirebilir miyim?
Chaeyoung: Evet, devam et dinliyorum ama fısılda.

Taehyung, Chaeyoung'un kulağına fısıldayarak bizim vampir olduğumuzu ve düşman olduklarını aralarında hala bir intikam ateşi olduğunu herşeyi anlattı...Ah çok aptallar, fısıldasalar da fisıldamalarsa da birşey fark etmiyor. Park Chaeyoung çok şaşkın, bir yandanda bizlere öfke kusacak gibi baktı ve onunla göz göze geldik.
Hissedebiliyordum, gözlerim 2 sn bile olsa kırmızı olmuştu... Lalisa, Chaeyoung'a bakarak şunu dedi

Lalisa: Agh şuna bak! Öldürmemek için zor duruyorum şurada kimse olmasa parçalardım.

O bunu söyledikten sonra kafamı ona çevirdim ve pis pis gülmeye başladım. Bu hareketimin onu daha da gıcık edeceğini biliyordum. Duygusal bir yanı vardı aklını okumak yeni doğan vampir bir bebek bile için zor olmazdı.

Seokjin: Saçmalama Lisa! Şuan vakti değil elbet vakti gelecek...
Lalisa: Ama ne zaman!
Taehyung: Bunu bizde bilmiyoruz ama elinde sonunda intikam ateşi sönecek iki tarafan birisi kazanacak birisi kaybedecek ama kaybeden tarafın cezası ağır olacak; ÖLÜM!

Bunu duyduktan sonra Jennie bana baktı, şans mı yoksa değil mi bilmem ama sınıftaki tek vampirler dördümüzdük. Ve bu şu an işimize yarıyordu...

Chaeyoung: Of ben gerildim zilin çalmasına birkaç saniye kalmış kantine ineriz tenefüste orada rahat konuşuruz şimdi sakin olun.

Lalisa:...

Zil çalmıştı bütün öğrenciler sınıftan çıkmıştı sadece bizim vampir grup ve kurt insanlar kalmıştı iki tarafta birbirilerine öldürecek şekilde bakıyorduk. Lalisa ayağa kalkmıştı kantine inmek için ama sırf gıcıklığına ona çelme taktım ve Lalisa yere düşmüştü yerden bir dakika kalkamadı en son Seokjin Lalisa'yı kaldırmak için gelmişti ama Lalisa Seokjin'i itip beni öğretmenler masasının üstüne itti bir kaç tokat attı evet, uzun tırnakları tokat atarken batıyordu ve bu acıyı ikiye katlıyordu. Ama çoktan sinirime ve acıya katlanamadan dönüştüm, evet vampire olmuştum.
Lalisa'yı tahtaya yaslayıp öldürücü bir şekilde boğazını sıktım nefes alamıyordu, yüzü morarmıştı. Jennie'de bir yandan lisanın saçlarını çekiyordu. Diyerleri bir şey yaparsa o zaman Jennie ile birleşerek Lalisa'yı öldürebilirdik . İkiz vampirlerin gücü buydu işte ama bunu bilmiyorlardı. Tabi ki de yapmayacaktık. Hazır onları bulmuşken bu okuldan atılmayacaktık, gerçi onları bulmak artık zor olmazdı. Sonuçta kan kokuları aklımda. Herneyse bu şekilde intikam almak istemiyoruz. Başka bir yerde yapacağız bunu...Tam Taehyung yardım etmeye kalkarken Lalisa'yı bıraktım nefesini düzene soktu ve bir anda ayaklandı göz rengi sarı olmuştu...Jennie ve beni yere yatırıp pençeleri ile karınlarımıza vuracaktıki Kookie elinden tutup duvarda kollarının altına aldı aralarında uzun bir bakışma gerçekleşti. Chaeyoung arkadan Jungkook'u itip Lalisa'yı aldı ve kulağına birşeyler söyledi tabi ki söylediği şeyi duydum. Sakin olmasını yoksa okuldan atılacağını söyledi. Lalisa bunu duyunca Chaeyoung'a baktı ve kafasını aşşağı yukarı salladı. Kantine inmek üzere aşağı indiler...

Chaeyoung: Sen neymişsin kızım be?!*gülerler*
Seokjin: Sen beta mı oldun şimdi?
Lalisa: Ne? Ne alaka ya ? Ben omegayım birkere ve sizlerde öylesiniz.
Taehyung: Kızım gözlerin sarıydı Jisoo ile Jennie'yi yere yatirdığında gözlerin sarıydı.
Chaeyoung: Evet Lisa ama Lisa boğazın ?
Boğazın çok kötü kanıyor...

Lalisa'nın kan kokusunu alıyordum...Boğazı kanıyor olabilir... Boğazını çok kötü sıkmış olmalıyım...Herneyse sonuçta kurtkız geçecektir...

Lalisa: Boşverin geçer birazdan
Chaeyoung; Haklısın, unuttum. Ama tüm vampirler buraya bakıyor.

Herkes kantine indiğinde tuhaf şeyler yaşanmıştı...

Ben Lisa admin umarım beğenirsiniz..

Oylayıp yorum yapmayı unutmayın

Teşekkürler

Devam edecektir.....

Devam edecektir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
《 WOLFPIRE 》 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin