《04》

132 10 6
                                    

HATIRLATMA: O anda içeri Jungkook ve Lisa girdi ve Lisa bize bakarak yanımıza geldi Jennie ve benim elimi tuttu o anda bir şey hissettim. Okulda hissettiğimden daha güçlü birşey. Acaba...Namjoon'un bahsettiği şey bu muydu?

𝓛𝓲𝓼𝓪'𝓭𝓪𝓷
Jisoo ve Jennie'nin ellerini teşekkür etmek için tuttuğunda  çok güçlü bir enerji hissettim. Bu enerjiyi Rosé'de hissetmiş olmalı ki yerinden sıçradı...bir an herkes sustu enerji durmuştu sanki , Namjoon bir an boğazını temizleyip konuşmaya başladı herkes dikkatlice Namjoon'u dinliyordu.

Namjoon: Demek istediğim şey buydu sizin dördünüzde çok güçlü bir güç var ama bunu eğitilmeden kullanmanız doğru olmayacak evrenin düzenini bile bozabilecek bir güç var sizde...
Özellikle Lisa ve Jisooda ne kadar birbirinize karşı intikam ateşi ile yanıp tutuşsanızda ikinizdede bu güç var birbirinizi korumalısınız birinizin başına birşey gelse enerji yok olabilir... Bu enerji hem güçlü bir enerji ama hemde çabuk kaybola bilecek bir enerji bunu sizin yönetmeniz gerek...

O sırada hepimiz çok şaşkındık , herkes sessizdi çıt bile çıkmıyordu...Bir süre sonra herkes dalmıştı birşey düşünüyordular sanki bir anda Namjoon büyük bir kitap çıkarıp başka bir kitabin yanına, masaya koydu çok tozluydu kitabın üstünü biraz sirkeleyip, sayfaları çevirdi çok yırtık sayfalar vardı içinde çok ince yazılar vardı garip ve değişik fotoğraflar vardı bazıları gerçekten korkunç fotoğraflardı....
En son bir sayfada durdu ve işte bu dedi.. Hepimiz "Ne?" dercesine Namjoona baktık.

Namjoon: Burayı iyi okuyun herşeyi anlayacaksınız...

▪Dialog▪
Jin: Tamam ama ben okuyamıyorum?

Lisa: Evet bende. Çok küçük yazılar

Rosé: Hemde olduğundan küçük ve ince.

Tae: İyide Jisoo, Jimin, Jungkook ve Jennie nasıl okuyor?

Namjoon: Aghhh afedersiniz siz kurtsunuz onlar vampir olduğu için rahat okuyabiliyorlar en küçük detayları bile görebilirler.

Lisa: Peki biz nasıl okuyacağız?

Jungkook: ben sana okuduktan sonra anlatabilirim istersen ?

Lisa: Gerek yok!

𝓛𝓲𝓼𝓪'𝓭𝓪𝓷
Salak mı bu ya sürekli benimle ilgileniyor!
(Merak etmeyin içinden söylüyor)

Namjoon: Bir dakkika bekleyin geleceğim

Yukarıya doğru çıktı merdivenlerden... Yukardan garip sesler geliyordu birşeyler kırılıp dökülüyordu, en sonunda aşağıya indi ve elinde dört kutu vardı bunları bana, Rosé'ye, Tae'ye, Jin'e verdi içini açtığımız zaman içinde lensler vardı bize bunları gözlerimize tamamızı söyledi

Namjoon: Evet bunları gözlerinize takın yazıları okuyabileceksiniz...

Jimin: Siz çok eziksiniz hahah
Jennie, Jisoo: Jimin!
Rosé: Beni tutmayın sakın!

Deyip jiminin üstüne atladı ve pençeleri ile karnına bir pençe attı jennie tutmak için geldi fakat jennie'yide kitaplığa fırlattı gözleri olduğundan daha fazla maviydi..
Kendinde geçmişti...Hala jimini dövüyordu.

Tae: Lisa onu durdur yoksa herşey kötü olacak!
Lisa: T-T-Tamam

Rosé'ye bir tokat attım ve Rosé kendine geldi, jimin yerde inleyip gülüyordu... Rosé'ye  kızarken Jimin çoktan ayağa kalkıp Rośe'nin boynuna yapıştı ve kitaplığa yasladı tam onu ısıracaken kim Jin araya girip Jimini ileriye doğru fırlattı...

Jin: Ağır ol istersen yoksa ben seni hallederim!

Jimin, Jin'e doğru yürüdü ve onu yere fırlatıp boğazına çöktü Jin ona bir pençe daha attı o sırada Jisoo bir çığlık attı...

Jisoo: Kendinize gelin!

Jin yerden kalkıp yanıma geçti sakin gözüküyordu.
Jimin hala yerdeydi oda kalktı ve yerine geçti jungkook lafa girdi ve kitapda anladığını anlattı;
Şimdi eğer vampirler ve kurtlar güçlerini birlerştirirse ortaya kırmızı enerji gücü çıkacak ama o zaman herhangi gibi bir kurt alfa olacak ama bunu için beta kurt gerekli ama Rosé ve Lisa omega değil miydi?
diye sordu...

Lisa: Ben beta oldum dün Jisoo ile kavga ederken gözümün sarı olduğunu söylediler

Sarı--> Beta
Mavi---> Omega
Kırmızı---> Alfa

Lisa: O zaman ben Betayım? Ve ben Alfa mı olacağım?

Tae gülmeye başladı

Tae: Ne yani şimdi sen alfa mı olacaksın? Bu çok güzel birşey.

Namjoon: Malesef ki iyi birşey değil...

Devam edecek...

Ben Lisa 💜

Umarım beğenmişsinizdir

Umarım beğenmişsinizdir ♡

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
《 WOLFPIRE 》 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin