《07》

109 6 10
                                    

𝓙𝓲𝓼𝓸𝓸'𝓭𝓪𝓷
Sabah kalktığımda başımda kötü bir ağrı vardı. Yatakta biraz daha uzandıktan sonra başımın ağrısı biraz hafiflemişti. Ben de kalktım ve üst ranzaya baktım. Jennie yoktu. Aşşağı inmiştir diye düşündüm. Lisa ve Rosé'de yoktu aşşağıdan sesler geliyordu kahvaltı yapıyorlar herhalde diye düşündüm. Aşşağı indim. Fısıldayarak birşeyler konuşuyorlardı. Tabi ki duydum...

Taehyung: Peki bunu Jisoo'ya nasıl anlatacağız?

Bana neyi anlatacaklardı ki?

Jungkook: Bilmiyorum...Eğer Jennie'nin kaçırıldığını duyarsa yıkılır.

Ne?!

Jisoo: N-Ne demek o?! Jennie?...K-Kaçırıldı mı?!

Bunu dediğim anda hepsi bana baktı. Gözümden biryaş süzüldüğünü fark ettim. Yere çöktüm bağırarak ağlamaya başladım. Neler söylediğimi hatırlamıyorum. Sonra...Taehyung geldi ve bana sarıldı. Başımı göğüsüne yasladı ve orada gözyaşlarım daha da şiddetlendi.

▪Diyalog▪
Taehyung: Sakın ol güzellik...Jennie'yi bulacağız...

Jungkook: Evet, hadi sakinleş.

Jin: Benim de ikizim kaçırılsaydı sakın olamazdım.

Rosé-Lisa: Kapa çeneni!

Jimin: Jisoo...

Jisoo:...

Jimin: Jennie'yi Kai kaçırdı...

Jisoo: Ne?! Nerden biliyorsun?!

Jimin: Gece su içmeye gittiğimde Kai kapıyı tekmeleyerek açtı. Ve Jennie'yi kaçırdı.

Jisoo: Olamaz!

Namjoon: Eğer Jennie bize bir sinyal ya da enerji gönderebilirse ona ulaşabiliriz. Jisoo, sen onun ikizisin. Hepimizden daha çok sen hissedersin.

Jisoo: Ama bunun için beni eğitmen lazım değil mi ( bu arada hala Taehyung'un kolları altında hehe )

Namjoon: Nerden anladın.

Jisoo: Hafızanı okudum.

Namjoon: Tamam eğitime başlıyoruz o zaman!

Jisoo: Evet!

𝓙𝓮𝓷𝓷𝓲𝓮'𝓭𝓮𝓷

Korku her zaman nasıl bir duygudur merak etmişimdir ama şuan gerçekten bu duygunun bu kadar ağır basabileceğini hiç bilmiyordum. Ikizim Jisoo acaba şuan ne yapıyor beni kurtarmaya geleçekler mi? (bunları derken içeriye Kai girer)

▪️Diyalog▪️

Kai:Nasılsın sevgilim

Jennie:Bana sevgilim deme!

Kai:Bunun sana zor geldiğini bilmek hım... Çok hoşuma gidiyor.

Jennie:Seni pislik herif birak beni niye beni kaçırdın?

Kai:Benden ayrılmanın cezası bu diyelim ama hafif. Hem ayrıca seninle evlendiğimizde gücünün bir kısmını alacağım *kötü kötü güler*

Jennie:İyiki ayrılmışım senden pisikopat herif!

Kai:Bu daha başlangıç...

𝓙𝓲𝓼𝓸𝓸'𝓭𝓪

İçimde kötü bir his var ikizime Bi şey olabilecek korkusu...Bunları düşünmemem lazım yoksa o zaman asla kurtaramıyabiliriz. Onu o pisliğin elinden almak ne kadar istiyorum fakat daha onu o pisliğin elinden nasıl kurtaracağım bilmiyorken nasıl yapacağım? O benim ikizimi kaçırdı tabiki en kötü şekilde onu öldürmem gerekir fakat onu oldürmeme kimse izin vermez yada...verirler mi? Her ne olursa olsun ikizimi kurtaracağım. Çok kararlıyım onu kurtarmadan geri dönüş yok.
O sırada Namjoon bana öğretmeye çalışıyordu. Benimle ilgilendiği için memnundum fakat içimdeki his bana ikizimi kurtarmanın zor olacağını söylüyordu. Ama bir şeyi daha fazla merak ettim neden Taehyung  öyle bakıyor...?

《 WOLFPIRE 》 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin