HATIRLATMA;
Namjoon: Malesef ki iyi birşey değil...Lalisa: N-Nasıl yani?
Namjoon: Alfa olmak hoş ama Lisa tek başına başaramaya bilir çünkü ben kitaplardan biliyorum alfa lider olmak ve bazen gerekirse katil olamaktır kendi sürüsünü korumak için eğer ölürse ve bunu öldüren kişi vampir olursa melez olacak yarı kurt yarı vampir olur. Buda kurt sürüsünü sonu demek.
Jennie: Peki nasıl yapacak? Yani...tek başına başaramayabilir dedin?
Namjoon: Lisa...
Lisa: Efendim?...
Namjoon: Kardeşin var mı?
Lisa: Hayır tek çocuğum?
Namjoon: Uf bunu size şimdi söylememem lazım.
Jungkook: Neyi söylemeyeceksin?
Namjoon: Lisa, Chaeyoung senin kardeşin!
Jennie: Ne?!
Jisoo: Ne?!
Lisa: Ne?!
Rosé: Ne?!
Jin: Ne?!
Taehung: Ne?!
Jungkook: Ne?!
Jimin: Ne?!
Namjoon: İşin aslı şu ki ben Rosé'lerin aile dostuydum. Ve 100 yıl önce bana tüm olanları anlatmıştılar.
Jisoo: Tüm olanlar?
Namjoon: Park ailesinin çocukları olmuyormuş ve Manoban ailesi Park ailesine üzülüp yeni doğan çocuklarını Park ailesine vermişler. Aralarındaki ortaklıkta böyle başlamış.
Jisoo: Y-Yani aslında ailemizin katillerinin çocuğu değil Chaeyoung?
Namjoon: Evet...
𝓙𝓲𝓼𝓸𝓸'𝓭𝓪𝓷
Rosé'nin ailesinin annemlerin katili olmadığına sevindim mı üzüldüm mü bilmiyorum...Bunca sene intikam ateşiyle yanıp tutuşmuştuk ama bir işe yaramadı...Onlar kötü insanlar değiller ama şimdi onlarla nasıl arkadaş olacağız bilmiyorum...Chaeyoung ağlayarak yere çökmüştü. Hemen yanına koştum. İnanılmaz ama Jimin onu omuzlarından tuttu ve sakın olması için onu teselli etmeye başladı. Chaeyoung Jimine baktı, birsüre bakıştılar ve Chaeyoung Jimin'e sarıldı. Sanırsam aramızdaki düşmanlık böyle son buldu...
Birsüre sonra hem Lisa hem de Rosé kendilerini şoktan çıkarabilmişlerdi. Namjoon tekrar konuştu...
▪Dialog▪
Namjoon: Güç kontrol işini ne zaman yapmak istersiniz?Jennie: Ne kadar erken başlarsak o kadar iyi olur aslında.
Jisoo: Bence de.
Nsmjoon: Tamam o zaman Lisa ve Rosé' ye de uygunsa yarın sabah başlayalım.
Rosé: Tamam, olur...
Lisa: Peki...
Jennie: Çok uykum var ne zaman uyuyacağız.
Namjoon: Bu gün burada kalabilirsiniz.
Jisoo: Olur, oppa.
Namjoon gülümsemişti. O sırada gözüm Taehyung'a takıldı Namjoon'a sinirle bakıyordu. Çok da kafaya takmadım ve kızlarla yatmak için bize gösterilen odaya girdik ve yatağıma yerleştim. Tırnaklarımla oynarken Taehyung'un Namjoon'a bakışları geldi aklıma. Neden öyle baktı ki?
𝓙𝓲𝓶𝓲𝓷'𝓭𝓮𝓷
Gece ağlama sesleri duyarak kalktım. Aşşağı indim. Şöminenin başında oturan Chaeyoung'u gördüm neden ağladığını sordum...▪Dialog▪
Jimin: Neden ağlıyorsun? İyi misin?Chaeyoung: Değilim Jimin! Değilim.
Annemler bunca yıl bana yalan söylemişler.Jimin: Güzel kızların ağladığını çoğu kez gördüm. Ama gördüğüm tüm hepsi güçlü kadınlardı ve hemen kendini toparlamışlardı. Şimdi sen de dikleş, güçlü ol ve o güzel gözlerinde ki yaşları sil.
Diyerek başını göğüsüme bastırdım.
Ellerini boynuma doladı ve biraz orada sarıldık. Teşekkür etti ve bana gülümsedi. Gülümsemesi çok güzeldi. En sinirli vampir bile onun gümüşünde kaybolabilirdi. Ben de ona gülümsedim ve mutfaktan su içmeye gittim.O sırda kapı açıldı gelen kişi...
Evet, nasılsınız kuzularım okuyucularımıza random ismi bulalım diye düşünüyorum şimdi bunu diğer adminlere de söyleyeceğim. 💖
-Jisoo
ŞİMDİ OKUDUĞUN
《 WOLFPIRE 》
FanfictionBANGTANPINK HİKAYESİDİR Yalnızlık... Karanlık... Mutsuzluk... Kan... Ölüm... Herşey küçük Jisoo ve ikizi Jennie'nin ailelerinin öldürülmesiyle başlamıştı...İkisi de intikam ateşiyle yanıp tutuşuyordu...Peki ya bu ateş onları nereye sürükleyecekti? E...