Laukiamajame apie dvi dešimtys merginų laukė išgirsti savo vardą ir pasirodyti kuo geriau. Viena brunetė laukė neviena, su ja buvo jos suirzusi mama.
- Tai turėjo būti šeimos atostogos, o gavosi tavo darbo kelionė.
Moteris piktai tarė, o šalia jos sėdinti dukra tik pavartė akis ir ignoravo mamą. Dažniausiai jos mama ją palaikydavo einant į atrankas, bet šį kartą viskas buvo atvirkščiai. Jos buvo tūkstančiai kilometrų nuo namų ir kitame žemyne. Atvykusi atostogauti į kitą žemyną, mergina internete išvydo atranką į „Descendants 4" veikėjos Magnolios vietą ir tuoj pat nusiuntė savo CV filmo režisavimo komandai. Gavusi atsakymą nekantravo sudalyvauti atrankoje, bet šiuo metu jos nuotaika buvo subjurusi dėl mamos.
- Amelia Lengford, tavo eilė,- mergina su aplankalu pakvietė brunetę.
Ji pakilo nuo savo vietos ir keletą sekundžių laukė kol mama jai palinkės sekmės, bet nieko nesulaukė ir šiek tiek nusiminusi patraukė baltų durų link. Įžengusi į kabinetą, prieš save išvydo režisierių, filmo direktorių, vaikiną, kuris turės įrašinėti jos pasirodymą ir merginą, kuriai „Descendants" filme priklauso Evie vaidmuo.
- Sveiki,- Amelia įžengusi pro duris pasisveikino ir mergina atliekanti Evie vaidmenį, brunetę apdovanojo ją nuoširdžia, šilta šypsena.
- Labas, Amelia. Primename, kad tavo atranka yra filmuojama. Atranka vyks taip: Mes tau duosime ištrauką iš scenarijaus ir tu, kartu su Sofia jį perskaitysite. Viskas labai paprasta, tau tik reikia įsivaizduoti, kad jau esi Magnolia ir tau reikia kuo geriau ją įkūnyti. Ar viskas aišku?
Mergina linktelėjo ir nuo stalo paėmė dalelytę scenarijaus bei greitai permetė jį akimis.
- Ar galime pradėti? – režisierius paklausė Amelios, kuri jo nuomone atrodė lyg nervintųsi.
Amelia tik linktelėjo.
- Ir...VEIKSMAS!
Brunetė pažvelgė į Sofia ir laukė, kol ji pradės savo dalį. Sofia šyptelėjo ir pažvelgė į scenarijų.
- Ar Eugene iš tiesų toks gražus kaip pasakoja pasakos?- Evie akys sublizgėjo.
- Man ištiesų keista kalbėti apie savo tėtį šia tema, - Magnolia pavartė akis.
- Gerai, keiskim temą. Kaip princesės dukra, charakteriu sakyčiau esi labiau kaip Flynn Rider. Tikra blogiukė.
Magnolia vėl pavartė akis. Ji niekada nepripažins esanti blogietė, bet ji puikiai žinojo, kad iš mamos ji paveldėjo tik išvaizdą ir pomėgį skaityti.
- Prašau nekalbėkim apie mano tėvus. Tai labai keista. O ir pati tu nesi tokia gera kokia įsivaizduoji. Esi tikra piktosios karalienės dukra. Net dabar užuodžiu nuodingą obuolį, ar ne Evie? Mhm, - Magnolia kandžiai tarė. Evie akys iššoko ant kaktos. Tikriausiai ji tai priėmė kaip įžeidimą.
- Ir kaip Carlos kažką matė tavyje..- Evie stengėsi suburbėti tik sau po nosimi, bet Magnolia puikiai ją girdėjo.
- Tai ko nematė Jane. – mergina tarė ir pavartė akis. Šiuo metu ji tikras tėvas. Pasipūtusi kaip koks povas.
- Ir..NUFILMUOTA! – garsiai tarė režisierius ir šyptelėjo. – Ačiū, mes su tavimi susisieksim.
Sofia pakilusi nuo savo kėdės, apėjo stalą ir priėjusi prie brunetės, švelniai bei šiltai ją apkabino.
YOU ARE READING
magnolia
Romance- Ir už viską mes turime būti dėkingi Magnoliai,- ji tyliai ištarė ir pakėlė ašarotas akis į jį. Jis ją tik truputėlį stipriau apkabino ir pabučiavo į kaktą. Jis buvo dėkingas jos talentams ir drąsai, kurie suteikė galimybę turėti ją jo gyvenime. P...