Vos Amelia grįžo namo, pirmas dalykas, kurį ji padarė, tai numetusi krepšius, sukrito ant sofos.
- Sveika sugrįžusi namo,- į apačią nusileido Sofia pasipuošusi mėlyna aptemta suknele ir juodais, vidutinio aukščio aukštakulniais.
- Jaučiuosi leisgyvė. Kur keliauji?
- Einu į restoraną su tuo vaikinu kur pasakojau prieš savaitę. – tamsiaplaukė šyptelėjo merginai ir dar kartelį šyptelėjo sau, pažvelgusi į veidrodį.
Amelia linktelėjo. Ji jautėsi pavargus, o gal tiesiog raumenų skausmas ją žudė. Žvilgsniu išlydėjusi ir gero vakaro palinkėjusi draugei, mergina pakilo nuo sofos ir pasinaudojo pirmo aukšto dušu.
Dabar buvo apie devinta vakaro, o lauke dar švietė besileidžianti saulė.
Po dušo, mergina iškart pasijuto geriau. Šiltas vanduo ją atgaivino ir suteikė šiek tiek jėgų. Mergina persirengė į šortus ir didelį džemperį. Amelia mėgo namie nešioti keletu dydžiu didesnius drabužius. Ji mėgo laisvę.
Grįžusi į svetainę, mergina krito ant sofos ir įsijungė FOX kanalą, kuris kaip tik transliavo animacinį serialą „The Simpsons." Amelios telefonas pradėjo vibruoti ant kavos stalelio.
Siuntėjas: Cameron
„Visi mano draugai užsiėmę ir nenori važiuoti su manim kavos. Gal tu būtum nuostabi ir važiuotumei su manim?"
Amelia perskaitė žinutę ir nusprendė atrašyti.
Gavėjas: Cameron
„Užsiėmusi ir Brenna?"
Siuntėjas: Cameron
„Retas atvėjis, bet TAIP. Ji pas tėvus."
„NET MAYA NENORI VAŽIUOTI."
Mergina perskaitė žinutę ir sukikeno. Tekstas parašytas didžiosiomis raidėmis kažkodėl ją prajuokino.
Gavėjas: Cameron
„Įkalbėjai(:"
Vaikinas atrašė merginai, kad bus už penkių minučių ir atsiuntė šypsnį. Amelia išjungė televizorių ir tik paliko raštelį Sofios kambaryje. Išėjus į kiemą, jos jau laukė Cameron. Vos merginai įsėdus garbanius pasisveikino su šypsena.
- Kur visi tavo draugai dingę? – mergina pasirėmusi į automobilio dureles, pasuko galvą į vaikiną ir paklausė.
- Karan su Sophie žaidžia namus ir dabar žaidimas mūšio zonoje, - vaikinas ėmė pasakoti ir mergina nusijuokė, - Dove ir Thomas turi pasimatymą, Sofia irgi su kažkuo išėjus, mano merginai tėvai pareiškė, kad ji su jais net nebendrauja, tad ji nusprendė, kurį laiką pabūti namie, o visi kiti net neatsiliepia. – vaikinas atsakė merginai išspausdamas šiokį tokį šypsnį.
- Oho. Na ir kaip gi tau pasisekė, kad susipažinai su manim, - Amelia pajuokavo.
- Tikrai taip,- Cameron taip pat nusijuokė.
Vaikinas įsuko į visą parą dirbančios kavinukės stovėjimo aikštelę. Draugams išlipus iš automobilio, jie užėjo į kavinukę ir užsisakė kavos išsinešimui. Belaukiant kavos, Amelia ir Cameron prisėdo prie vieno iš laisvų staliukų.
- Maya pasakojo apie šiandienos šokių klasę. Ji tikrai maloniai nustebinta. Sakė, kad šoki nuostabiai.
- Ačiū, aš tik stengiausi pasiduoti muzikai. Daina buvo gana paprasta ir nereikalaujanti, kažkokių labai įmantrių judesių,- mergina atsakant šyptelėjo.
KAMU SEDANG MEMBACA
magnolia
Romansa- Ir už viską mes turime būti dėkingi Magnoliai,- ji tyliai ištarė ir pakėlė ašarotas akis į jį. Jis ją tik truputėlį stipriau apkabino ir pabučiavo į kaktą. Jis buvo dėkingas jos talentams ir drąsai, kurie suteikė galimybę turėti ją jo gyvenime. P...