15 SKYRIUS

6 0 0
                                    

Vaikai užmigo įsitaisę ant sofos, o Amelia taip pat jau snūduriavo gulėdama Cameron glėbyje. Garbaniui šiek tiek paskaudo sėdynę nuo sėdėjimo, tad vaikinas pasimuistė taip prikeldamas merginą. Brunetė ėmė rąžytis ir pakėlė galvą pažvelgdama į garbaniaus rudas akis, kurias sunkiai rado tamsoje. Jie nesišypsojo vienas kitam, bet suglaudė kaktas ir žvelgė vienas kitam į akis. Po keletos akimirkų Amelia nutraukė akių kontaktą ir pažiūrėjo į miegančius vaikus, tada grąžino žvilgsnį į Cameron.

- Mums reikia juos nunešti į Melisos kambarį. – brunetė sušnabždėjo ir garbanius nežymiai linktelėjo galva paleisdamas merginą iš savo glėbio.

Amelia pakilo ir vėl pasirąžė. Ji ant rankų paėmė Melisą, o Cameron paėmė dvynukus. Identiški dvyniai rankomis apsivijo garbaniaus pečius, Amelia tai pastebėjusi nusišypsojo. Vaikinas ir mergina kartu su vaikais ant rankų laiptais užkilo į antrą aukštą ir paguldė vaikus Melisos lovoje. Amelia žinodama, kad Laith bijo tamsos, paliko vieną naktinę lempelę apšviesti kambarį. Brunetė pakštelėjo trijulei į kaktą ir paėmusi Cameron už rankos, kartu su juo grįžo į svetainę. Jie vėl įsitaisė ant sofos.

Cameron paėmė savo išmanųjį telefoną ir pažvelgė į skaičius rodančius laiką.

- Nori grįžti į viešbutį? – Amelia paklausė pas vaikiną, pastebėjusi, kad garbanius stebėdamas laiką kažką įtemtai galvoja.

- Manau pats laikas, - garbanius šyptelėjo ir kartu su mergina pakilo nuo sofos.

Amelia greitai užbėgo į savo kambarį ir persirengė į jai visiškai patogius drabužius. Mergina grįžo į koridorių ir tenais pastebėjo vaikiną, kuris buvo „įlindęs" į savo išmanųjį telefoną. Brunetė ištarė bruneto vardą ir šis pakėlė akis nuo telefono. Jis nužvelgė merginą puošiančias treningines kelnes bei jai žymiai per didelį džemperį. Cameron nusišypsojo ir patraukė už rankos merginą. Jis ištraukė automobilio raktelius iš merginos džemperio kišenės ir žvelgdamas jai į akis tarė:

- Vairuosiu aš, - vaikinas šyptelėjo.

Merginos antakiai šiek tiek pakilo parodydami jos veide nuostabą, tačiau Amelia pasirinko nieko nesakyti.

Pora paliko merginos senuosius namus ir įsėdo į automobilį. Pasiekus viešbutį ir komandos aukštą, tiek vaikinas, tiek mergina pastebėjo bėgiojančias merginas iš vieno kambario į kitą. Iš savo kambario nepastebėtas neišėjo ir Thomas. Jaunas vyras buvo pasidabinęs marškiniais ir juodais džinsais.

- Kur jūs keliaujat? – Amelia paklausė.

Dove taip pat išlindo iš kambario, bet iškart neatsakė į Amelios klausimą. Blondinė pastebėjo porą ir plačiai plačiai nusišypsojo. Ji pažvelgė į garbanių, kuris stovėjo šiek tiek už Amelios ir jo ranka buvo apsivijusi Amelios liemenį.

- Šiandien atvyko ir Paulina. Ji su Sofia nusprendė tęsti savo tradicijas ir nueiti į geriausią Paryžiaus klubą. Mums nieko kito neliko tik sutikti ir eiti kartu, - Dove nusijuokė.

- Jūs turbūt juokaujat? – Amelia tarė.

Iš Sofios kambario išėjusi šviesiaplaukė pakratė galvą ir praėjusi pro Amelią, apkabino Cameron.

- Mes visi keliaujam, tikiuosi ir tu prisijungsi, - Paulina sušnabždėjo Cameron į ausį, tačiau ji sušnabždėjo pakankamai garsiai, kad Amelia galėjo girdėti.

Amelia pažvelgė į Sofią ir galėjo suprasti, kad geriausia draugė jai akimis transliuoja žodį „atsiprašau". Brunetė atsakė draugei liūdna šypsena ir ėmė kovoti su viduje plintančiu pavydu. Ji šiek tiek pasisuko ir pranešė Cameron, kad eina pas Maya į kambarį.

Amelia paliko garbanių bendrauti su jai jau nebepatinkančia šviesiaplauke ir įžengė pro netoliese esančias kambario duris. Vos įžengusį į kambarį, mergina pastebėjo garbanę, kuri ryškino savo blakstienas ir buvo apsirengusi jai idealiai tinkančią iki liemens aptemtą, toliau platėjančią juodą suknelę su petnešėlėmis. Su aukštakulniais mergina buvo žymiai aukštesnė nei visada, bet jie neatrodė per daug iššaukiančiai.

Maya padėjo tušą atgal į kosmetinę ir apkabino Amelia.

- Juk tu keliauji su mumis? – Maya paklausė draugės vos atsitraukusi.

- Nekeliauju. Liksiu viešbutyje arba važiuosiu namo, - Amelia šyptelėjo.

- Tu privalai vykti su mumis.

- Aš nekenčiu klubų, - tarė Amelia.

Maya atsiduso. Ji linktelėjo.



Amelia žvelgė į savo atvaizdą veidrodyje.

- Nuoširdžiai, aš nekenčiu jūsų. – mergina sumurmėjo.

- Meluoji, tu mus myli, - Sofia sukikeno ir pataisė savo švarkelį, kuris dabar puošė Amelios kūną.

Amelia buvo žymiai žemesnė nei Sofia, bet jos buvo panašaus sudėjimo, tad juodaplaukė paaukojo vieną savo geltoną kostimėlį ir greituoju būtų patrumpino kostiumines kelnes bei švarko rankoves.

- Aš nenoriu devėti aukštakulnių, - Amelia tyliai sušnabždėjo.

Maya tik šyptelėjo draugei ir ištiesė jai juodų basučių porą.

- Jaučiuosi nuoga, - tarė Amelia vėl įdėmiai žvelgdama į savo atvaizdą.

- Vienintelė vieta, kuri matosi yra tavo pilvukas, - tarė Dylan, - Braletė tiek daug ir neatidengia.

- Vaikinai virs iš koto, - China tarė stebėdama brunetę.

Visi susirinko vestibiulyje. Cameron akimis ieškojo Amelios, o į jo šoną buvo įsikibusi Paulina. Vaikino akys surado brunetę ir merginos išvaizda privertė jo viduje užsidegti susijaudinimui, tačiau vaizdas vertė šiek tiek susiraukti ir supykti. Brunetė stovėjo prisiglaudusi prie Booboo, vaikino ranka buvo aplink merginos liemenį, o jie du kikeno dėl vieno iš ilgaplaukio juokelių.

Cameron negalėjo nepastebėti, kad geltonas kostiumėlis sukuria idealų įvaizdį, o juoda braletė prideda seksualumo. Vaikinas pastebėjo, kad merginos veido negadina nei vienas lašelis makiažo.

Draugai pajudėjo iš vietos ir netrukus jau buvo viename garsiausių Paryžiaus klubų. Jame skambėjo garsi muzika, tvyrojo alkoholio kvapas. Amelia nesijautė puikiai klubuose, tad ji pakilo į antrą aukštą, kur buvo draugų užsakytas staliukas ir prisėdo. Rankoje turėtą gėrimą padėjo ant stalo ir per pertvarą žiūrėjo kaip jos draugai įsilieja į šokių aikštelę. Ji švelniai nusišypsojo, o žvilgsnis surado strazdanotą garbanių, kurio apranga merginos kelius vertė linkti. Vaikinas judėjo pagal muzikos ritmą, o šviesiaplaukė buvo prie jo prisiglaudusi ir bandė taip pat pagauti muzikos ritmą.

Amelia gurkštelėjo savo gėrimo ir toliau tuščiomis akimis stebėjo aikštelę. Ji tik jautė, kad kažkas iš draugų prisėdo greta jos, tačiau ji nepažvelgė į naujai prisijungusio asmens pusę. Ji tik toliau žvelgė į šokių aikštele, kurioje pagal Dua Lipa dainą „New Rules" šoko Cameron.

- Kodėl tu neini prisijungti prie jo? – šiek tiek arčiau palinkęs tarė Thomas.

- Manęs ten nereikia. O beje, jis užsiėmė šviesaplauke. Kuo ji vardu? Patricija? – Amelia tarė, o vaikinas sukikeno.

- Ji Paulina. Bet jei neatkreipei dėmesio, akivaizdu, kad Cameron nesijaučia laisvai. Eik ir pagerink vaikinui vakarą.

Thomas ranka švelniai niuktelėjo į Amelijos petį ir ši atsiduso. Mergina šokti nenorėjo, bet mintyse sukosi kita idėja. Ji nusileido į šokių aikštelę, surado šokoladinių akių garbanių ir palinkusi link jo ausies sušnabždėjo:

- Nori dingti iš čia?

Jai užteko tik paprasčiausio Cameron linktelėjimo ir ji paėmusi už rankos vaikiną, žingsniavo išėjimo link. Jie įsėdo į merginos automobilį ir nuvažiavo per ryškiai žibintų apšviestas Paryžiaus gatves.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 15, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

magnoliaWhere stories live. Discover now