6 skyrius

9 0 0
                                    




Draugai apie antrą valandą nakties apleido X-Mob trupės laisvalaikio vietą ir Cameron parvežė Amelią namo. Jie atsisveikino ir vos mergina įžengė pro duris, Sofia ją užspaudė į kampą su klausimais. Jie buvo paprasti kaip ką veikė ar su kuo leido laiką, tačiau ji juos taip greitai brunetei pažėrė, kad ji tik krestelėjo ant sofos ir bandė susivokti kas čia ką tik nutiko.

-        Na gi. Pasakok kas tas paslaptingasis,- Sofia nekantravo, o Amelia puikiai žinojo, kad draugės smalsumui nėra ribų.

Tačiau nespėjus atsakyti į klausimus ir nuraminti draugės smalsumo, suskambo Amelios telefonas. Sofia jį paėmė nuo kavos staliuko ir padavė draugei. Skambino vaikinas su kuriuo neseniai laiką leido brunetė ir pirma mintis iškilo, kad ji kažką paliko salėje arba jo automobilyje. Amelia švelniai perbraukė per žalią įkonėle savo mobiliajame, taip atsiliepdama į skambutį. Ji įjungė garsiakalbį ir paklausė pas garbanių kas nutiko.

-        Am.. Na net nežinau kaip pasakyti..- iš vaikino balso girdėjosi, kad jis šiek tiek nervingas.

-        Ar gerai jautiesi?- brunetė tarė, o jos balse girdėjosi šioks toks nerimas, o Sofia šiek tiek suraukusi kaktą žiūrėjo į telefoną padėtą tarp jų.

-        Karan ir Sophie žaidimas pakrypo kita linkme ir manau, kad namuose man būtų labai nejauku. Tikriausiai supranti apie ką aš, - garbanius tarė, o Sofia ėmė prunkštauti į savo delną.

-        Na, o Brenna man neatsako ir aš nelabai turiu vietos kur praleisti naktį. Ar jūs, merginos, neprieštarautūmet jei šią naktį aš pasilikčiau pas jus? Ir, Sofia, aš girdžiu tavo prunkštavimą.

Vaikinas tarė ir Sofia pradėjo juoktis. Merginos atsakė vaikinui, kad jis gali pasilikti pas jas. Garbanius pranešė, kad bus maždaug už penkiolikos minučių ir pasibaigus pokalbiui, Sofia pradėjo dar garsiau juoktis. Dabar jau ir Amelia nesusilaikė, tad pradėjo juoktis.

Prasivėrė Sofios namų durys. Pro jas įžengė Cameron. Užėjęs į svetainę jis pamatė dvi merginas braukiančias ašaras. Sofia atkreipė dėmesį į svečią ir vėl pradėjo juoktis.

-        Taigi..- juodaplaukė visdar kikeno,- Tu šiąnakt liksi pas mus, nes tavo draugai užsiima seksu jūsų namuose?

-        Taip. Patikėk manim, girdėti kai kažkas mylisi yra ištiesų nemalonu. – vaikinas atsakė ir jo draugė pavadino jį dideliu vaiku.

Garbanius tik pavartė akis ir ją ignoravo.

-        Gerai. Grįškim prie senesnės temos. Taigi, Amelia, su kuo leidai šį vakarą?

-        Su juo,- mergina tik truktelėjo pečiais ir pirštu nežymiai parodė į Cameron.

Sofia nelabai suprato.

-        Kaip tai? – juodaplaukės akys aiškiai rodė nesupratimą.

-        Man buvo nuobodu ir niekas iš draugų nesusitiko su manimi, nes buvo užsiėmę ir aš pasiūliau Ameliai, ji sutiko.

-        Ir jokių pikantiškų detalių?- Sofios pažvelgė į du savo draugus su šiek tiek pakeltu antakiu.

-        Visiškai nieko,- Amelia švelniai šyptelėjo ir Cameron viduje kažkas ištirpo.

Ak, taip. Tai tikriausiai jo širdis. Amelios mielumas, paprastumas ir nuoširdumas jį žavėjo visą jų pažinties laiką.

Sofia suvirškino informaciją ir šyptelėjo. Ji jau poravo šiuos du žmones, bet poravo labiau kaip geriausius draugus. Jai jie atrodė tokie panašūs, kad jiems tinkamiausias būtų geriausių draugų statusas.

magnoliaWhere stories live. Discover now