Ve mektubu verip kaçacaktım. Istediğim buydu. Cafenin önüne geldik. Rümeysa gözümün içine bakıyordu. Mektubu beyiysem tepkisi ne olacaktı acaba ? Ve yanına gittim.
-Kolay gelsin Berkay "
- Sağol Sevde teşekkkür ederim "
Ve ben hâlâ mal gibi durmaya devam ettim. Berkay da " Bir sey mi var ? " dedi. Evet tam sırası. Mektubu verip kaçtım. Harikasın
Rumeysa yla biraz daha banklarda oturduk. Sanırım içinde biraz pişmanlık vardı. Ama rahatlamıştım. " Ben atık eve gidiyorum. Daha fazla kalamam. Istersen seni eve bırakırım. Ne dersin ? " Rumeysa pişmanlığımı anlamıştı galiba. " Yok sen git ben biraz dolaşarak gidicem". Binalarımız karşı karşıyaydı. Ama dolaşmak istiyordum.
Ve yürümeye başladım. Birden önüme biri cıktı. Karanlık olduğu için pek seçemedim. Ama birden ellerimi kollarima koydu. Evet BERKAY DI.
-Ben de seni seviyorum"
3 AY SONRA
- O çocukla bir daha konuşursan onu da seni de gebertirim. "
- Tamam bağırıp durma kimseyle konusmuyorum. "
Berkay la 3 aydır çıkıyorduk. Fakat bu kıskançlıkları beni mahvediyordu. Kaç defa konussam da huyundan vazgeçmiyordu.
Çok seviyordum. Her şeyden vazgeçecek kadar. Ailem biliyordu. Berkay la buluşmamız zor değildi. Üst katımdaydi ne de olsa. Rumeysa yla hâlâ konuşmaya devam ediyorduk. Tek güvendiğim arkadaşım o ydu.
Okuldan da hiç arkadaşım yoktu. Ama Rumeysa yi çok seviyordum. Berkay la bulustugumuzda yanımıza geliyordu. Ve Berkay in iyi biri olduğunu söyleyip duruyordu. Ilk defa bi yaz tatilimi bu kadar güzel ve mutlu geçirmiştim. Âşık değildim belki. Ama çok seviyordum. Kendi ciğerlerimde onun nefesiyle boğuluyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Depresyon
ChickLitHiç âşık oldunuz mu ? Hiç aldatıldiniz mı ? Hiç bir erkeğin/kızın arkasından ağladınız mı ? Dostunuz size büyük bir kazık attı mı ? Antidepresan kullandiniz mi ? Yalnız oldunuz mu ? Ben hepsini yaşadım. Ve şimdi de yazmaya başladım