Bölüm 4

29 1 1
                                    

6 AY SONRA

Hersey çok değişmişti. Hâlâ beraberdik. Berkay çok değişmişti. Sevdiğim adam yoktu sanki.  Aşırı derecede sigara ve alkol kullanmaya başlamıştı. Sürekli bağırıyordu. Bazen tersliyordu. Bazense istemiyordu. Çok yorulmuştum. Herkes farkındaydı bu değişimin. Rumeysa ayrılmamin doğru bir karar olduğunu düşünüyordu. Belkide öyleydi. Ama vazgeçemezdim.

Berkay la 7.ayımız olmuştu. Gittikçe daha kötü bir hal almaya başlamıştı. Esrar kullandığını bile düşünmeye başlamıştım. Ama bir sabah herşey değişti.

7.AYIMIZ

Sabah 8 gibi kalktim. Bugün doğum günümdü. Berkay a günaydın mesajı gelmişti. Ve hemen yanıtladım.Ailem ise gitmisti. Rumeysa yi aradim. Bizet davet ettim. Çok seviyordum arkadaşımı. Tek güvendigim dostum akadasım oydu. Ve geldi. Kahve ve sigara ictik. Ve bir telefon geldi. " Özel numara " beni arayıp isletecek bi salak yoktu. Ama dayanamadim ve açtım.

" Alo ? Sevde'yle mi görüşüyorum ? "

" Evet , siz kimsiniz ?"

" Ben Berkay' in sevgilisiyim. Neden hâlâ ona mesaj atıyorsun. 1 haftadir çıkıyoruz biz. Ve sürekli ona mesaj atıyorsun. "

Ne oluyodu lan ? Kimdi bu ? Berkay hem beni hem bu kızla mı çıkmıştı ? Aldatti mi yani ? Bu kız ne cesaretle benimle böyle konuşuyordu ? Sinirlerim gerilmişti.

" Ne dediğini farkına misin sen ? Senin 1 haftadir sevgilim dediğin adam benim 7 aylık sevgilim. Ve bizim ayrıldığımızı da senden duyuyorum. Bir daha arama beni. "

Ben de Rumeysa da olayin şokundaydik. Berkay a olayı anlattim. Ne demek bu diye ? Olamazdi degil mi ? 7 aydır beraber olduğum kişi beni öyle bireyiyle aldatmazdı. Berkay mesajlarıma cevap vermiyordu. Arıyordum açmıyordu. Canım yanıyordu. Ama ağlamıyordum. Hava karliydi. Ve soğuktu. Rumeysa montunu giydi. Bense kısa kolluyla kendimi dışarı fırlattim.

Olamazdi bu. Canım aciyordu. Ve ağlayamadım. Herkes montlariyla üşürken. Ben incecik bir yarim kollu bluzle hic bir şey hissetmiyordum. Icimdeki aci falsiyla sıcakti.

Saat 18.55

Bugün benim doğum günümdü. Bu nasil bir hediyeydi ? Doğum günümden nefret etmiştim. Berkay mesajlarimin hic birine hala cevao vermedi. Ve telefonum caldi. "Özel Numara" . Evet yine o kız. Açtım telefonu.

" Ne var ? "

" Sen neden hâlâ Berkay a mesaj atiyosun ?"

" Bak anlamiyosun galiba. Bana ayrıldığımızı falan söylemedi. Aldatti. Bilmiyorum farkında misin ? "

" Neyse tamam kapat. "

Gözlerim doluyordu. Ama ağlamıyordum. Ve yine telefonum çaldı. Arayan " Hayatım " Berkay. Ne yüzle arıyordu ki ? Ne diyecekti ? " Aldattigim icin kusura bakma " falan mi ? Açtım telefonu

" Neden Cansel le konuşuyorsun ?"

" Beni özelden arayan o ydu. Ben değil."

" Tamam Sevde bitti. "

" Bunu aldattiktan sonra demenin bir anlamı yok. Cehenneme kadar yol senin. "

"  Sevde bak.."

Telefonu suratina kapattim. O kadar çok kin tuttum ki icimde. Rumeysa iyi misin diye sürekli soruyordu. Bugün doğum günümdü lan benim.

Akşam Rumeysa gitti. Kaybetmiştim. Hem de her şeyim dediğim bir insanı kaybetmiştim. Ve mesaj geldi. " Kaybetmiş olmana üzülme. " Gönderen kişi:Hayatım

Öncelik rehberimdeki adını değiştirmek oldu.

" Neden kaybettim peki ? "

" Sence ?"

Anlamıştım. Kendime pek bakmazdım. Ve çıktığı kız ise benim tam tersimdi. Mesahina cevap vermek istemedim. Ama aklıma koymuştum. Değişmezsem bende Sevde değilim.

5 AY SONRA

Hala unutamamistim. Ama çok değişmiştim. Kendime bakmaya başlamıştım . Ne giyindigime, nasıl göründüğüm , benim icin önemliydi. Berkay ve Cansel hâlâ çıkıyorlardı. Ve ben Berkay da takılı kalmıştım. Çok sevmiştim. Ayrılınca daha farklı sevmistim. 

Gördüğüm yerde kafamı ceviriyordum. O ise bendeki değişimin farkındaydı. Herkes farkındaydı. Yaz ayina gelmiştik. Ve bir gün hayatımın en büyük dönüm noktasını yaşadım.

Sabah kalktıgımda evden bir sürü insan sesi geliyordu. Annemin arkadaşlarından biri olacağını düşündüm. Ve yataktan kalktığında Istanbul dan teyzemlerin geldiğini fark ettim. 2 kuzenim ve teyzem. Sevinmistim. Bayramdan bayramda anca görüşürdük. Kuzenim Sümeyye. Kapalı bi kızdi. Benden 1 yas büyüktü. Yeni kapanmıştı. Çok severdik birbirimizi. Her şeyi anlattım. Baya sasirdi. Ve annem bize seslendi

" Kızlar dukkani acar misiniz ? "

Yine mı bana kalmıştı bu is ? Ne zaman eve biri gekse ise ben gitmek zorunda kaliyordum.

" Yine mi ?"

Annem ise gitmisti teyzemle. Bu gece Istanbula hep beraber gidicektik. Kuzenim sigara kullanmazdi pek. Tek tük icerdi. Sigara icerken kapi caldi. Rumeysa gelmisti. Tek arkadasim. Sumeyye yle tanistirdim. 14.00 gibi Rumeysa eve gitti. Sümeyye kızı pek sevmediğini söyledi.

" Neden sevmedin ?"

" Çok çocuksu bi kız. Bunun sevgilisi falan da olmaz bence. "

Evet dogru. Çok çocuktu. Ama iyiydi.

SAAT 18.00

Annem ve teyzem eve biz dükkana geçmiştik. Dükkan kırtasiye olduğu için orda durmak biraz da hoşmuza gidiyor diye dukkana gitmeyi düşündük.

Ve iceri uzun boylu 16-17 yaşlarında birisi girdi.

"Buyrun ?" dedim.  Fakat bir sey almak icin gelmemisti.

" Yanındakine fazla güvenme."

Kimdi bu ? Yanimdaki ? Rumeysa dan mi bahsediyordu acaba ?

" Anlamadim ? Sen kimsin ? Kimden bahsediyorsun ? "

Ve telefonunu çıkartıp bir video acmisti. Başımdan aşağıya kaynar sular döküldü. RUMEYSA VE BERKAY YANGIN MERDIVENINDE CINSEL ILISKIYE GIRERKEN CEKILMIS BIR VIDEO.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 24, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DepresyonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin