Eski evimizin olduğu sokağa girdiğimde derin bir nefes aldım. Evimizi bulduğumda kapı açıktı. En son açık bırakmış olmalıydım. İçeriye girip odama çaktım. Odamın içersinde ufak gizli bir yer vardı vardı için.
Cebimden anahtarı çıkartım küçük odayı açtım. İçeriye girdiğimde birçok şey vardı. Bıçaklar kurbanlarımdan aldığım ufak eşyalar ve onun gibileri.
Buraya girmeyelim baya bi olmuştu. Eski yaptıklarım gözümün önüne gelirken elime 2 yüzük geldi.
Yüzüklerin içinde jonh ve Austin yazıordu. Korku ile gözlerim açıldı. Onlar olamazdılar değilmi?
🌸Eğer eskiden sadist isen her şey olabilir değilmi elfida
"Sen bi sus sana ya "
🌸Niye
"İç ses defol bida gumball izlemem
🌸Ben gittim bro
İç sesime göz devirdim ve elindeki yüzüklere tekrar baktım. Yüzleri aklıma gelmiyordu ama onlar diye tedirginleşmiştim.
Kutuyu biraz daha karıştırınca ellerimin titretecek ve gözlerimi dolduracak resimle karşılaştım. Hayır bu olamazdı.
Elimde austinin fotoğrafı vardı. Arkasını çevirdim.
•yazık yazık yazık ufaklık. Şimdi hatıralarımla yaşama dileğiyle😂•
Eski günlerim yavaş yavaş gözümün önüne gelirken yutkundum. Onda da iz bırakmış olmalıydım izimi. Ama şimdiye kadar fark etmem gerekiyordu omzuna hiç bakmamıştım aslında. Bir ara baksam iyi olur!
Peki ya cidden oysa napacaktım. Yüzüne bakamazdım. Eşyalarımı bir kolye yerleştirdim. Bide ufak bir kutu daha vardı onuda alıp çıktım. Kutular ağır gelmediği için okula böyle geri gidebilirdim benim için sıkıntı olmazdı.
🌸Bu akşam bir şekilde bakmlaısın elfida gerçekten yaptıysan yuh derim
🌙Bilmiyorum iç ses ama eğer cidden yaptıysam ne halt yiyeceği onu düşün sen
🌸Allah rahmet eylesin bari son kez gumball izle
🌙Senin ben gumballınada neyse izlerim yarın sabah
🌸Offff
🌙Defol diyorum.
🌸Gidiyorum!
🌙B'ye
Kls olarak iç sesime göz devirdim. Gerçektende böyle bir şey yapmış olabilirmiydim. Evet kesinlikle yapabilirim. Austini fazla umursamıyorum ama ya jonh. Aramızın açılmasını istemiyorum.
1 buçuk saatlik bir yol dan sonra okula gelmiştim. İçeriye girdiğimde çoğu kişi bana bakıyordu. Atmı debeliyorum ne bakıyo nuz!
🔥Elfida yardım istermisin.
Jonh sesini duyduğumda tedirginleştim. Boğazımın kuruduğunu hissedebiliyordum.
🌙Aa şey gerek yok Jonh hafifler zaten sen yorulma
Bana anlamaz bakıilar gönderdi. Sadece gülümsemekle yitindim.
Odama geldiğimde kapımı açıp girdim.
🌟Sonunda geldin demek
Şaşkınca bir şekilde Austin e dönerken bana #şimdi bittin# bakışı atıyordu
🌙Gelmesemiydim aslında
Ayağa kalkıp elimdeki kolileri yere attı. Kölelerin içindeki eşyalar dağılırken austinin gözü emanetlerdeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIĞIN IŞIKLARI
ActionHayatın zorluklarını anlamak için belli bir yaşa gerek yoktur. İşte o da onlardandı. Peki Kim O Kişi