Capitolul.3
~Descoperă-te~
În acest capitol o să vorbim despre descoperirea de sine.
Drumul către propria persoană este deseori unul destul de anevoios.
Pentru a ne descoperi este important să fim în contact cu noi.
Pentru acest lucru etapele următoare sunt folositoare.
Este necesar să vrei să te cunoști pe tine, și ai nevoie de multă voință pentru a-ți descoperi adevarata identitate.
Deseori noi oamenii facem o greșeală.
Greșala de a încerca să fim altcineva în fața celorlați.
Ne punem o mască și afișăm un zâmbet fals, acest lucru neajutându-ne cu nimic, mai rău ne face să intrăm într-o stare de confuzie, pentru că în acel moment ne simțim pierduți.
Un lucru care ne poate ajută în acestă misiune de a găsi calea către noi înșine, sunt mai întâi afirmațiile care ne pot schimba viața în bine
Repetând mereu aceste afirmații :-Sunt autentic/ă;
-Mă dezleg de toate frustrările, nervozitatea, durerea și regretele din trecut;
-Sunt dintotdeauna conștient/ă de ceea ce fac;Un pas important este și acela de a renunța la obiceiuri vechi care ne țin pe loc și ne transpun într-o zonă de stagnare.
O persoană are nevoie de noutate, iar dacă noi devenim neinteresați de ce este în jurul nostru ne plictisim și devenim nefericiți.
In plus gândirea, noi trebuie să fim conștienți de ceea ce gândim,
să cunoaștem puterea gândului.
Dacă gândim pozitiv atragem energia pozitivă iar universul lucrează în alt mod pentru noi.
Ați observat un moment cand v-ați dorit cu ardoare ceva și acesta chiar a devenit realitate?
Nu este întotdeauna o simplă coincidență.
Deci pentru a schimba modul în care trăim, trebuie să ne focusăm pe descoperirea de sine.
Mulți începem să ne descoperim cu adevărat în momentul când începem să ne punem întrebări și să ne gândim mai mult la noi.
Dar problema este că sunt multe întrebări și puține răspunsuri.Este foarte important să te cunoști pe tine ca persoană și să te descoperi cât poți de mult.
Trebuie să ști ce îți place și ce nu îți place, ce domeniu te atrage, ce vrei să faci cu viața ta..
Mulți dintre noi pe zi ce trece aflăm chestii noi despre propria persoană.
Cele mai arzătoare întrebării sunt cele legate de viața noastră, de scopul nostru și ceea ce ne dorim să facem mai departe.
Legat de carieră, fiecare își dorește să devină o persoană de succes.
Dar mulți se întreabă care domeniu să îl urmeze.
Pentru a afla ce ți se potriveste, trebuie să ai o viziune clară asupra vieții și aceea ce îți dorești să realizezi.
Fiecare persoană este diferită, deci cariera trebuie să o alegem în funcție de ceea ce ne reprezintă și ce ne pasionează. Explorează-ți potențialul și descoperă-te!
CITEȘTI
LOVE YOURSELF for who you are (COMPLETED) [ #2 beyourself | #4 loveyourself ]
SpiritualProlog Dedic acest mic ghid prietenilor mei de pretutindeni În ziua de astăzi, mulți avem probleme cu încrederea în sine, fie că suntem adolescenți sau adulți. Chiar și eu am avut probleme cu încrederea în sine la o anumită vârstă.. Dar cu timp...