Capitolul.6
~Cheia succesului și a fericirii~
Mulți ar spune că încrederea de sine este esențială,puterea interioară ajutându-ne să ne atingem scopurile. Dar succesul stă și în ceea e facem zi de zi,în deciziile pe care le luăm cât și în pozitivitatea pe care o avem. Anturajul poate fi de asemenea vital. Depinde în care cerc de prieteni intrăm. Dacă îl alegem pe cel unde suntem înconjurați de oameni de la care avem ce învăța,fie alegem pe cel cu relații toxice care ne fac să regresăm sau să staționăm.
Când spun succes nu mă refer doar la bani,ci la împlinire. Poți să fi sărac și împlinit sufletește sau bogat și plin de griji. Depinde de ceea ce vrem să facem cu viața noastră și cum definim noi mai exact succesul. Pentru unii succesul poate însemna o carieră înfloritoare,pentru alții să își creeze o familie,să se vindece de o boală..Depinde de fiecare în parte.
Contează să luptăm,să stim ce și unde vrem să ajungem. Să nu ne facem iluzii deșarte dar nici să încetăm să visăm deoarece viața ne poate dărui și surprize plăcute dacă muncim și avem răbdare.
De ce este important optimismul? Pentru că schimbă vieți. Ați citit bine,optimismul vă poate schimba viața într-un anumit mod. Când ești un om optimist,automat și mintea ta elimină gândurile nocive și energia negativă dispare lăsând loc păcii sufletești și atrăgând energie pozitivă în viață noastră.
E adevărat că în unele momente e cam greu să îți păstrezi optimismul dar nu imposibil. Să ne autoeducăm în așa fel încât să vedem și partea plină a paharului. Fiecare impas ne face mai puternici și ne ajută să evoluăm și să învățăm din greșeli. Pentru că atat cât trăim învățăm.De ce este bine să întrerupem sau să să ne ferim de relațiile toxice?
Cu toții la un moment dat avem parte de relații de acest gen. Dacă stăm să ne gândim astfel de oameni karmici apar în viața noastră tocmai pentru a ne învăța o lecție importantă care o să ne ajute pe viitor să evoluăm spiritual și personal.
Totuși nu trebuie să rămânem prizonierii relațiilor toxice întrucât acestea ne pot face și rău. Trebuie să stăm în general prin preajma oamenilor care ne fac să ne simțim bine când suntem langă ei,să discutăm cu oamenii cu care rezonăm. Asta pentru confortul nostru spiritual,energetic și psihic. Nu trebuie să avem influente negative lângă noi pentru a nu cădea și noi în vicile acestora.
Deci cheia succesului este o atitudine pozitivă,eforturile zilnice pe care le facem pentru a ajunge la nivelul dorit și alegerea cu grijă a persoanelor de lângă noi.Sunt multe stări care ne patronează viața. De la tristețe la bucurie,de la ură la dragoste..Cea mai căutată este fericirea.
Fericirea este o stare de bine cu emoții pozitive intense dar mai este și o stare de mulțumire sufletească.
Cum găsim fericirea? Mulți ne-am pus aceasta întrebare. Nu e nevoie să o căutăm pentru că o putem dobândi.
Fiecare persoană are o percepție proprie a fericirii. Pentru unii fericirea se leagă de cariera de succes,pentru alții de relațiile bune cu cei din jur și lista poate continua.
Un lucru este cert. Fericirea nu o putem cumpăra cu bani.
Mulți dintre noi credem că dacă avem o avere mare putem să fim mai bucuroși. Ei bine nu este întotdeauna așa. Sunt lucruri mai importante care ne pot face fericiți,nu numai lucrurile materiale care reprezintă doar o fericire temporală. Fericirea o găsim în lucruri mici. Atunci când suntem triști și ne simțim neajutorați ar trebui să ne gandim că undeva cineva suferă mai mult ca noi. Spre exemplu copii din țările africane care au o limitată resursă de apă și abia dacă au ce mânca. Și dacă stăm să ne gândim acei copii tot au puterea să zâmbească. Ca să fim fericiți, nu trebuie să ne mai gândim la trecut,ci să privim cu optimism spre viitor.
Cheia fericirii ar fi să ne mulțumim cu ce avem.
Să ne trezim dimineața cu un zâmbet pe față pentru că trăim și că putem vedea lumina zilei.
Să ne bucurăm și de lucruri mici.
Să fim optimiști și să respândim seninatate,efervescență și bucurie în jurul nostru.
Nu trebuie să stăm mahniți ci să fim plini de sepranță și voie bună.
Deci să alungăm tristețea din viața noastră.
Un proverb spune așa : Poți avea 100 de motive să fi trist,dar ai 1000 de motive să fi fericit.
Don't worry,be happy! ❤
CITEȘTI
LOVE YOURSELF for who you are (COMPLETED) [ #2 beyourself | #4 loveyourself ]
SpiritualProlog Dedic acest mic ghid prietenilor mei de pretutindeni În ziua de astăzi, mulți avem probleme cu încrederea în sine, fie că suntem adolescenți sau adulți. Chiar și eu am avut probleme cu încrederea în sine la o anumită vârstă.. Dar cu timp...