~Ai grijă de tine~

246 3 0
                                    

                           Capitolul

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Capitolul.4

~Ai grijă de tine~

Cu toții uităm de unul dintre cele mai importante aspecte. Uităm să avem grijă de noi,iar acest lucru are un impact negativ asupra noastră. În ziua de astăzi cu toții ne focusăm pe alte lucruri mai puțin pe sănătatea noastră. Deseori omitem să ne gândim cât de vital este să ne menținem organismul în stare bună. Devenim mult mai stresați din cauza problemelor cotidiene, dar nu mai acordăm suficientă atenție sănătății noastre. Trebuie să învățăm să ne purtăm mai mult de grijă deoarece sănătatea noastră mentală și fizică joacă un rol important în viața fiecăruia. Este adevărat că în ziua de astăzi mulți suntem tulburați iar factorii sunt diverși,dar cu toate acestea este important să ne menținem sănătatea. Auzim de stres oxidativ,depresii,sindromul burnout,anxietate etc.. nici nu e de mirare în viața aceasta cu ritm alert. Totuși există cateva metode care ne ajută să ne menținem sănătatea. Printre acestea enumerăm :

- Meditația;
- Masajul terapeutic;
- Sportul;
- Atitudinea pozitivă;
- Comunicarea;
- Controlarea stresului;
- Alimentația corespunzătoare;
- Hobbiurile noastre;
- Identificarea problemelor de sănătate și verificarea analizelor;

1) Meditația ajută foarte mult din toate punctele de vedere,ne liniștește psihic si ne ajută să ne relaxăm.
Fie că este vorba de câteva minute de rugăciune,fie că este vorba de o mică sesiune de yoga,meditația ne poate ajuta să ne mărim capacitatea de concentrare și să dobândim pacea interioară. Tot aici putem adăuga autosugestia care ne ajută să ne vindecăm rănile sufletești din trecut și să mergem mai departe.

2) Masajul este cea mai veche practică folosită încă din antichitate de diferite popoare,in scopul relaxării și stării de bine.
Beneficiile sunt acelea că ne putem detensiona musculatura și ne putem simți mai energici.

3) Fără îndoială sportul a fost și încă rămâne un mijloc bun de a ne simți în formă,de remodelare a siluetei și a dezvoltării armonioase.
Exercițiile cardio,joggingul,aerobicul sunt excepționale și ne ajută să ne menținem sănătoși.

4) Atitudinea pozitivă este unul din punctele foarte importante
De ce? Pentru că fără o atitudine pozitivă este foarte ușor să cădem în depresie și să atragem energiile negative.
La persoanele pesimiste este dificilă adopterea atitudinii pozitive dar și acestea pot face o mică schimbare în bine prin exercițiu și voință.
În unele momente nu toți putem să fim doar optimiști dar trebuie să conștientizăm că viața nu ne oferă doar zile bune sau rele. În viață există un mix și orice ar fi trebuie să sperăm și să încercăm să gândim pozitiv indiferent de situație pentru a atrage bunătatea.

5) Comunicarea este ceea ce ne unește pe toți.
Singurătatea ne poate face rău în anumite momente.
Și când spun singurate nu mă refer la momentele cand vrem să ne odihnim sau simțim nevoia de spațiu. Este vorba de acea stare de retragere și introvertire față de lume și majoritatea persoanelor din viața noastră. Este adevărat că fiecare om are personailtatea sa proprie dar lipsa de comnunicare totală ne poate face rău.
Este foarte bine să comunicăm ,fie că este vorba despre un lucru pe care îl avem pe suflet,un lucru de împărtăsit,problemele se pot rezolva prin conunicare,dacă nu cu prietenii măcar cu famila care reprezintă un sprjin destul de solid în multe cazuri.

LOVE YOURSELF  for who you are (COMPLETED)  [ #2 beyourself | #4 loveyourself ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum