3

2.3K 48 5
                                    

Ajung acasa si ma pun în pat fără sa ma mai schimb.

"Dimineata "

Ceasul meu suna de vreo 5 minute încontinuu. Deja devine enervant așa că îl iau și bum! face contact cu peretele. Ma uit la telefon și vad ca este ora 8:30.
Asta inseamna ca am întârziat, dar pot ajunge la ora a doua. Imi fac un dus și ma imbrac așa

si prefer să merg la Școala pe jos ca să nu dau de bănuit de azi ca  nu sunt tocilara

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

si prefer să merg la Școala pe jos ca să nu dau de bănuit de azi ca  nu sunt tocilara.
Întru pe poartă liceului și ziua nu se putea incepe mai bine de atât.
D- Ce faci, proasto. Mai bine nu veneai la Școala.
Nu o bag în seamă și vor să trec dar o aud pe Ambar!
A- ți-a mâncat pisica bâlbâit urile?
Merg mai departe, ce sa fac. Maine nu va mai fii Kim tocilara și bătaia tuturor de joc.

După ore

Ajung acasa si pe canapea erau niște idioti.
K- Buna și voua le zic eu.
Va strofocati atât pentru un meci de FIFA.
M- Dacă tot te lauzi hai sa faci un meci cu mine pisi!
K- Pisi pe dracu ca eu sunt tigru direct și accept provocarea.
A- Faceți și un pariu ca să fie mai frumos!
k&M- OK!
K- Dacă eu castig, sunteti slugile mele timp de o săptămână
M- iar dacă eu castig, vei fii tu sluga noastră!
K- Zis și făcut!

Din păcate Mike si-a luat bătaie calumea la un meci de football.
K- Adu-mi suc și ciocolata de la magazin, Jake!
J- Dar...
K- Fără dar și poate. Hai mișca-te
K- Aiden, Aiden... Hmmm. ce sa faci tu? Fii atent. Am un motor și dacă într-o ora nu e curat, te pun în locul sacului de box.
Ies cu el în grădina și îi arată motorul.

K- Frumos, nu? Hai Pune-te pe treaba și inchide gura ca salivezi

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

K- Frumos, nu? Hai Pune-te pe treaba și inchide gura ca salivezi.
A- Gata sefa!

Pov Aiden

Cum să aibă ea, o tocilara așa motor? Ma apuc să îl sterg cu grijă și după observ un fel de ușiță.
O deschid și acolo vad un pistol! încremenesc.
K- Părinții tăi nu te-au învățat să nu iti bagi nasul unde nu iti fierbe oala?
spune ea și baga motorul înapoi în garaj.
A-Scuze

A doua zi
pov Kim

ma trezesc din pat leneșă și observ ca Aiden dormea în patul meu. Iau sticla de apă de lângă pat și i-o pun în cap.
K- Ce puii pisicilor verișoare vecinului mătușii faci în patul meu?
A- Pai Jake m-a trimis să dorm aici.
K- Marș afara!!
Ma duc la baie să îmi fac rutina  și aleg să ma imbrac așa

 K- Marș afara!!Ma duc la baie să îmi fac rutina  și aleg să ma imbrac așa

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

azi este ziua în care aleg să fac o schimbare.
Nu voi mai fi tocilara.
Imi iau masina asta

si pornesc spre Școala

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

si pornesc spre Școala.
ajung în 2 minute, fac un Drift și parchez pe locul lui Jake. Toate privirile sunt atintite pe mine.
J- Tu, Kim, ce crezi ca faci pe locul meu de parcare.
K- Și eu te iubesc! îi zic și ma duc sa il imbratisez.
D- Tocilaro crezi ca dacă iti iei o mașină de la fiare vechi și niște haine din gunoi devii populară. Și să nu te prind ca te apropii de iubi-bubi-pufi meu!

K- Dacă asta ți se pare masina de la fier vechi ti-o dau tie!

D-  Esti o curva proastă și o tarfa. Ma mir cum te-a crescut ma-ta așa!

pai asta a fost să zica de mama și să ma facă curva,

K- E pai futu-ti rasa ma-tii de copila distrusă. Spun și,imi bag mâna în părul ei.

k- Nu ma faci tu pe mine curva și nici nu te iei de mama, clar? Lasă ca rezolv eu și cu Iubi-bubi-pufi tau să  nu mai fie al tau!
Ia Uite ma cât tupeu.
eu eram călare pe ea și eram gata să îi dau 2 palme dar 2 brațe puternice de băiat ma trag în spate.

-Domnisoara Kimmy Smith este rugată să vină în biroul directorului!
K- Pe dracu, mai fac și detenție din cauza ta de proastă ce esti!

Ma duc spre intrarea în liceu și în sfârșit ajung la biroul directorului.
K- Buna ziua! M-ati chemat domnule director?
D- Domnisoara Kim, un asemenea comportament nu este adecvat la noi în liceu.
K- Va rog sa ma scuzati dar s-a luat de mama și nu am putut rezista. Imi pare rau, sper ca nu se va mai întâmpla
D- și eu sper la fel! pentru că ai recunoscut și ti-ai cerut scuze, vei fii pedepsita puțin.
K- Adică?
D- Adică îl vei ajuta pe domnul de sport, Mark, să antreneze la box câțiva elevi.
K- OK, multumesc pentru înțelegere.

Aleg să plec  de la Școala și să ma duc la Sediu.
K- Ghici ce Mark? o să te ajut să antrenezi niște incepatori la box cica.
M- Ma bucur sa aud asta Kim.
De când sunt în mafie, am învățat să ma lupt și să imi port singura de grijă.

După ce ma antrenez puțin, ma duc acasă și acolo pe canapea stau idiotii anului.
k- Buna! Ghiciti ce? M-am săturat de voi și nu mai sunteti slugile mele!
A- cu plăcere pentru faza de la liceu?
K- Ce faza?
A- Ca nu te-am lăsat să o desfigurezi pe Diana.
K- Eh.. Asta e.
Ma duc la mine în camera și pornesc televizorul și dau pe un canal de știri, acolo vad pe prezentatoare care zice.
Azi pe o stradă din Nw a fost provocat un accident în care 2 persoane în vârstă de 30-37 de ani au murit pe loc, O femeie pe nume Clara Smith și o altă femeie pe nume Liliana Ollie.

simt cum se rupe pământul sub mine.
iau faza cu flori dăruită de tată și dau cu ea în peretele colorat roșu deschis.
K- NUUUUUUUU, NUUUUUUU,
imi repet eu la nesfârșit.

Pov Jake

Ma uitam cu baietii la un  film și din camera Lui Kim, se auzeau niște sunete ciudate
K- NUUUUUUUU, NUUUUUUU.
Ma duc acolo cu baietii le urmele mele și bat la usa!
K- Dacă nu esti Jake sau Emma pleacă te rog.
J- Sunt eu Jake!
Ea deschide usa si ma ia în brațe, a plans mult și nu stiu ce are.
J- Kim ce se întâmplă? Ce ai patit?
K- Ma...Mamaaaa a murit intr-un accident.

Am început să plâng și să dau cu pumnul în usa.
Așa ceva nu se putea. De tată nu știm nimic.

    

Tocilara sau nu?!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum