Aiden, vazand ca nu il bag in seama s-a urcat in masina si a plecat. Ce nesimtit!
Ajung la spital unde ma duc in salonul in care am stat cateva zile bune si o gasesc acolo pe Ely!
-Hey! Ii distrag eu atentia lui Ely care se uita la un film.
-hey... ce e cu tine? Ai plans, te doare ceva?
-Daca iti zic nu ma crezi... probleme cu dragostea!
-Imi pare rau si.... de ce ai venit tocmai aici.
-pai... nu vreau sa ma duc acasa stii m-au mintit toti si cum eu stau in casa cu toti nu vreau sa ma duc acolo.
-ok... uite daca vrei, eu am un apartament in centru, dar acum nu mai stau acolo vrei tu sa stai pana iti gasesti ceva?
-wow, daca faci asta pentru mine iti raman datoare toata viata. Zic eu razand.Ely mi-a dat adresa si cheile, acum ma indrept spre casa cu greu avand carjele. Am venit doar sa iau bagajul.
Intru pe usa si trec prin living unde toti se uitau la un film... Dragut nu!
M-Kiiiim!
Nu o bag in seama stiind ca si ea m-a mintit. Urc la mine in camera si ma apuc sa imi fac bagajul si primesc un sms de la Marissa care imi spune ca Aiden i-a ameninta pe Marisaa, Noah, Mike si Tomas ca daca vin la mine la spitalse vor muta din casa.
Imi fac bagajul si cobor jos unde Aiden vine spre mine sa ma ia in brate dar il imping si ii dau o palma.
-Tu esti nesimtit?
-Ce am facut iubito?
-Nu imi mai spune asa ca nu-s iubita ta, vezi ca o faci geloasa pe Em... pardon Emma.
-Unde pleci. Ma intreaba Jake.
- O sa ma mut Jake stai linistit ca o sa tin legatura cu tine cu Marisa, Mike, Noah si Tom.
Acestea fiind spuse, ma indrept spre usa si plec...
In cam 20 de minute am ajuns la apartament.
Intru inauntru si acolo era foarte frumos, decoratiunile erau feminine si linistitoare.
Ma simteam protejata acolo. Sunt trezita din gandurile mele de catre telefonul meu care suna. Era Ely!Convorbire telefonica
-Hey, ai ajuns la apartament?
-da... e super frumos.
- Ma bucur ca iti place, mai vorbim maine te las sa te odihnesti!
-Ok, noapte buna!Convorbire telefonica incheiata
Ajunsa in dormitor, incep sa caut prin valiza niste pijamale si imi fac un dus iar apoi ma bag in pat unde vorbesc cu Marisaa pe video call pana pe la 4 dimineata.
Dimineata ma trezesc cu o durere suportabila de picior.
Ma imbrac in niste panataloni lejeri, un tricou larg in picioare imi iau niste adidasi, imi las parul desfacut si imi pun o sapca visinie.
Imi iau carjele si ma duc sa mananc ceva, iar dupa ma pornesc direct spre spital unde o sa termin si azi cu recuperarea.
Ajunsa acolo, la intrare ma asteapta Marissa cu Jake care se sarutau.
-Neata si voua porumbeilor!
-Hei, Uite te rog sa ma ierti ca nu ti-am zis de Aiden si Emma dar am facut-o doar ca sa te protejez.
Imi zice Jake iar eu il iau in brate la fel fac si cu Marissa.
Marissa se poarta cu mine ca o sora mai mare. Ma bucur ca cineva inca ma mai sustine.
Ii iau pe cei doi si mergem sus la fizio-terapie.***
Seara am fost invitata la un film de catre Jake si Marissa. Nu voiam sa merg dar au reusit sa ma convinga.
Asa ca uite-ma aici in fata usii asteptand ca cineva sa deschida si intr-un final imi deschide cineva pe care nu voiam sa vad si anume pe Aiden.... Il ocolesc frumos si ma duc in bucatarie unde ma asez pe un scaun dar nu inainte de a o imbratisa pe Marissa care gatea ceva gustos.
Fara sa ma vada iau repede din castron o bucatica de carne si o bag in gura!
-Mai fomisto!
-Da? Spun eu cu gura plina...***
Aseara a fost foarte bine... Emma si Aiden au incercat sa ma bage in seama de cateva ori dar nu i-am luat in seama.
Mi-am dat seama ca ce e prea mult strica si anume prietenii, am avut prea multi iar acum am in minus cu 2 adica bye Emma si Bye Aiden... nu vreau sa mai vorbesc cu ei niciodata.
Cand eram mica, eu cu Emma ne-am promis ca vom fii prezente la nuntile noastre dar acum regret ca am facut aceasta intelegere. Defapt o parte mica din mine inca ar mai vrea sa vorbeasca cu Emma pentru ca am fost prietene atata timp dar de la Aiden puteam sa ma astept sa ma insele, pana la urma pe el l-ar vrea orice fata si o inteleg pe Emma. Dar o s-o avertizez in legatura cu Aiden ai fufa lui blonda din parc...Heyy...scuzati ca a intarziat capitolul dar am avut cateva probleme cu el. Daca v-a placut nu uitati sa dati o steluta! ❤❤
CITEȘTI
Tocilara sau nu?!
Teen FictionO fata timida si badjocorita de toti la scoala, dar defapt ea este șefa unei mafii destul de mare, fara ca oamenii din jur sa stie. Ce se va intampla cand se va afla.... Va avea Kim o viata normala in viitor? Va fii ajutata la greu? Citit si veti a...