Fix asta imi mai trebuia... un prost care sa imi sparga usa!
Stau nemiscata acolo pe pat iar el se pune langa mine si ma ia in brate. Sunt foarte suparata pe el si nu am nicio reactie!
-De ce nu ma bagi in seama, iubito?
-Parca te despartisei de mine!
Spun eu plangand.
-Imi pare rau ok? Stiu ca nu voiai sa il saruti dar eram gelos.
-Te iert! Ii spun eu si il iau in brate!
-Sa inteleg ca trebuie sa facem alte poze? Ma intreaba el razand iar dupa rad si eu
*Peste o saptamana*M-am impacat cu Aiden de o saptamana iar acum suntem in masina si ne indreptam spre mare! Am luat-o mai usor cu box-ul si acum am mai mult timp liber.
A- Ai vazut ce fata avea Jake cand a auzit ca mergem la mare?
k- daa. Spun eu razand.
AIDEN AI GRIJA! Tip eu la el.
o masina mergea pe contra sens si a dat in noi. Nu mai vad nimic, aud doar o asistenta cred care ma intreaba cum ma cheama si imi zice sa incerc sa raman treaza. Insa nu pot sta treaza.Ma trezesc la spital, unde observ ca nu este nimeni in salon.
-Ce mai prieteni... zic eu oftand. Imi dau seama ca am o mana si un picior in ghips iar la gat am un fel de guler.
Pe usa intra un doctor
-Buna Kim, ma bucur ca te-ai trezit!
-De cand sunt aici?
-Cam.... 2 luni ?!
-Cee? Si cand pot pleca?
-Pai, ai o mana si un picior rupte, cateva probleme pe la gat dar va trebui sa faci fizio-terapie 2 luni pentru a te recupera. Am inteles de la fratele tau si prietenul tau Mark ca esti sportiva si asta e foarte bine.
-Dar iubitul meu Aiden cum e?
-El nu a avut decat cateva zgarieturi dar din pacate a venit aici decat o data!
-Mhm... multumesc!Doctorul a iesit pe usa iar eu am ramas pe patul de spital inchisa intre 4 pereti.
Oare Aiden e bine? Ce face Jake? Mark a fost aici
Usa salonului se deschide si pe ea intra Jake!
Ma ia in brate si ma pupa!
-Mi-ai lipsit 2 luni, surioara!
-si tu mie! Ce face Aiden, tu, ceilalti?
-Bine insa Nu vor sa vina aici pentru ca nu vor sa suferi.
-Bine... spun eu dezamagita!
Pe usa intra o fata intr-un carucior.
-Eu o sa plec trebuie sa ajung la scoala. Imi zice Jake si pleaca.
In salon raman doar eu cu acea fata!
Ma intorc in spre ea cu gandul de a face cunostiinta!
-Buna, eu sunt Kim!
-Hey, eu sunt Ely, sa stii ca dormi foarte frumos!
Amandoua incepem sa radem.
-Te-am vazut in carucior, ce probleme ai? O intreb eu.
-Am ramas paralizata in partea de jos a corpului in urma unui accident.
-ah... imi pare rau!
- sa nu iti para, mai am putin si pot merge dinnou. Tu fa-ti griji pentru tine! Imi pare rau...Mare parte din zii am petrecut-o vorbind si razand. Ely e o fata de treaba, nu e mai buna decat Emma insa pe Emma sunt suparata deoarece e cea mai buna prietena a mea si nu a venit deloc sa ma viziteze.
-Dar voi chiar va distrati?Am alea bine ca v-am bagat in acelasi salon! Ne zice doctorul iar noi zambim.
A, Kim ai un vizitator. Spune doctorul si Mark intra pe usa!
-Heyyy! Imi zice Mark.
-Buna, ce faci?
-Uite am venit pe la tine sa vad ce faci si sa iti zic sa te faci mai repede bine pentru ca Emma si Aiden s-au inscris la box si va trebui sa ma ajuti sa ii antrenez. Imi zice el si eu zambesc la cele auzite.***Dupa o saptamana***
Azi e ziua in care voi incepe recuperarea. Pana acum am stat numai in spital, iar mana mi s-a vindecat dar trebuie sa se vindece si piciorul, mereu ma plimbam prin spital cu caruciorul si mergeam la camera cu bebelusi. Acolo imi placea sa stau cel mai mult. Mark si Jake mi-au facut vizite odata la 2 zile, si acum astept sa vina domnisoara Linda pentru a ma lua la recuperare.
Azi e ultima zii in care merg in carucior si stau in spital insa voi face vizite in fiecare zi.
-Kim? Haide sa mergem! Imi spune domnisoara Linda.×
Am facut cateva exercitii azi insa se pare ca si noaptea asta voi sta aici! Dupa ce ma duc in salon si adorm, incep sa visez ziua de maine. In visul meu era foarte frumos.
Dimineata ma trezesc, ma duc la baie unde ma spal pe dinti si pe fata iar apoi imi iau carjele si ma duc in spre camera de recuperare, nu inainte de a trece pe la bebelusi sa vad ce fac.
Am ajuns si la recuperare unde am facut mai multe exercitii decat ieri si un pas ceea ce inseamna foarte mult.
Azi m-am gandit sa ma duc la sala de box sa vad ce mai fac prietenii mei dragi.
Ajung acolo si la intrare ma intampina Mark.
-hey pustoaico!
-buna! Ce faceti?
-uite o asteptam pe campioana Kim, s-a cam pus praful pe sacii de box, o cunosti?
-Sa zicem ca am vorbit cu ea si a zis ca in 3 luni e gata sa bata sacii de box, spun eu razand.
- Hai sa intram! Spune el si imi face semn sa intru.
Intru si ma asez in pragul usii din sala acolo o vad pe Emma ca da in sacul de box iar apoi se duce si sare in bratele lui Aiden si se saruta! CE?
-Baieti, a venit kim... spune el iar cei doi indragoatiti se uita la mine dezorganizati. Nu pot sa cred asa ceva. Cea mai buna prietena cu iubitul meu?
Incerc sa merg cat de repede pot cu carjele, dar Mark ma opreste
-hey, nici nu ai venit bine si pleci?
-Am vazut destul....
Ii spun eu mai mult in scarba si plec. Nici nu stiu unde sa ma duc sau ce sa fac. Aleg sa ma duc in parc pentru ca acolo ii placea mamei sa se relaxeze.
Stau acolo pana se intuneca si merg spre spital, nu vreau sa ma duc acasa. Lacrimile isi fac aparitie pe fata mea si curg siroaie, vreau sa treaversez strada unde a oprit o masina care pare sa fie a lui Aiden. Si chiar a lui e, coboara din masina si vine spre mine.
-Domnisoara fiti mai atenta, puteam sa dau.... Kim?
Nu ii raspun si il ignor mergand mai departe,
-te duc acasa?
Nu il bag in seama, el nici nu vede cat sufar.
-Eu doar o felicitam pe Emma ca a intrat la facultatea de medicina?
Eu si Emma aveam un vis de cand eram mici si anume sa intram la facultatea de medicina. Din nou plang mai rau si incerc sa merg cat de repede pot la spital.Heyy! Acest capitol are 1176 cuvinte. Daca ati ajuns pana aici cu cititul, nu uitati sa apasati pe steluta.❤😘
CITEȘTI
Tocilara sau nu?!
Teen FictionO fata timida si badjocorita de toti la scoala, dar defapt ea este șefa unei mafii destul de mare, fara ca oamenii din jur sa stie. Ce se va intampla cand se va afla.... Va avea Kim o viata normala in viitor? Va fii ajutata la greu? Citit si veti a...