15

1.4K 25 2
                                    

Sunt foarte bucuroasă ca am reusit sa dorm, eram foarte obosită.
Mai e puțin din această zi, și maine trebuie să ma duc la Școala! ce naspa!
Sunt trezita din  gândurile mele de către Emma și Marisa.
EM: Haide, Haide micuto! trezirea din pat și hai jos să ne uitam la un film.
Ma ridic și ma duc cu ele. Emma mereu mi-a fost ca o mamă, de când a murit mama, ea a fost singura care ma intelegea și imi era aproape.
Când am coborât jos,băieții erau acolo, și m-am asezat și eu lângă ei iar după ne-am uitat la film, care de fapt era serial, până seara. Și am adormit cu Ainde în brațe!

Dimineata ma trezesc și îi trezesc și pe ceilalți.
Ma imbrac intr-o pereche de blugi, negri un maiou alb și o geaca de piele. În picioare imi iau niște Adidasi negri de la Nike!
Cobor jos unde toți erau gata, iar apoi am plecat spre școală. Am ajuns la fix și am fugit repede în clasa unde după mine a intrat diriginta!
-Buna ziua, elevi! De acum în colo veti avea un coleg nou, Răzvan, vino sa te prezinți te rog!
Băiatul chipeș și înalt se pune în fața clasei și se prezintă!
R- Ma numesc Răzvan, am 17 ani și imi place sportul!
- Bun, Răzvan te rog sa te asedii.... hmm... acolo lângă domnisoara Kim, este perfect!
Pe bune!? Fix lângă mine?
Ora trece repede, iar eu rămân în clasa pentru a face un eseu la biologie pentru ca am uitat de el. Rămâne în clasa și Răzvan!
K- Auzi! Nu ai treaba pe afara?
R- De aș avea când aș putea sta aici și te-as privii!
K- Ma lasi?!
El se apleacă vrând sa ma sărute dar îi dau o palma și observ ca Aiden ne privea!
K- Dobitocule! îi spun și ma îndrept spre Aiden și îl iau în brațe dar el  ma respinge!
A- Ce a fost asta Kim? spune el pe un ton rece și Ragusit!
K: Ce a fost!?
A: Tocmai am vazut cu ochii mei cum ma înșeli! Gata,  s-a  terminat.
K: Du-te dracu și fa ți un control la ochi!
Imi iau ghiozdanul și plec direct acasă. Am lăsat eseul pe masa cu numele și semnătura mea.
Plec acasă unde ma închid în camera și caut toate pozele pe care le am cu Aiden. E un nesimtit.
Ma uit la ele și plâng iar apoi le rup și le arunc peste tot prin camera.
Cineva bate la usa! Era Aiden, deschid dar apoi îi închid în nas!
A-Daca nu deschizi o sa sparg ușa!
nu îl bag în seamă... și bum! nu mai am ușa!

Tocilara sau nu?!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum