Pov Kim
De 2 zile incercam să dăm de tată. A dispărut brusc și nu a zis nimic. Nu cred ca s-a întâmplat ceva cu el, pentru ca este un om descurcaret.
Pe mama Am condus-o acum 2 ore pe ultimul drum. Ea era ființa pe care o iubeam cel mai mult. Eu și Jake suntem distruși. Am ales să nu mai merg la liceu o săptămână.*După 1 săptămână*
Au trecut 7 zile și eu cu fratele meu, ne simțim mai bine.
Ma voi duce la Școala deoarece Am lipsit mult și eu și Jake. M-am dus să îmi fac un dus iar după m-am schimbat așa
si am plecat spre școală dar când să ies din curte, ma striga Jake.
J- Kim stai! Azi mergi cu mine la Școala.
K- Ai devenit un frate bun?
J- Uite Kim, îmi pare rau, ok? Nu m-am pus în locul tau să văd cum te simti.
K- Scuze acceptate dar să știi că mereu m-am gandit ca o să îți dai seama prea târziu.
Ne-am luat în brațe și Am pornit spre Școala. Între timp Am ajuns și Jake a atras atenția cu un Drift perfect.
Am coborât din mașină și acolo era Diana.
Diana: Bai fufa proastă, nu ti-am zis să îl lasi în pace pe Jake. Cum te-a crescut frate ma-ta așa?Jake: Mai zii ceve de mama și îi dau drumul!
Jake ma ținea strâns în brațe să nu fug spre ea.
D- Nu zic de mama ta, iubire, zic de curva de mama a lui Kim!Șiiii dusă Am fost.
Kim: Ma fatuca! Uite cum sta treaba, tu, o curva nu ai dreptul să îi zici fratelui meu "iubire" și nici nu te iei de mama fa spalacito. Te dracu de panarama.
Eu eram peste ea cu o mână în părul ei frumoas (sarcasm)
și cu una dadu-i câte o palma.
-Tu chiar ma crezi așa proastă? Hai, Valea de aici. Marș!În jurul meu se auzea numai
"Bine,Kim!", " Kim, Kim".*După ore*
Am ajuns acasă cu Jake și observăm ca ușa era descuiata.
Kim: Jake, ai uitat sa încui ușa?
J: Hm... Ciudat. eu am încuiat-o.
Când am intrat în casa, pe canapea era tata cu o femeie.
Așa arată ea..Kim: Buna tată, ce mai faci nu te-am mai văzut de mult, probabil nici nu stii prin ce Am trecut eu cu Jake, nu??
T- Termină Kim, ea este Rossa, viitoarea mea sotie.
K- Aham.. Ia uite Jake, ce părere ai de acest tată dat dispărut si de aceasta necunoscută.?!
J- Încântat... spune el cu scârbă.
După amândoi plecam sus...
Aleg să îl Sun pe Mark să ma duc să discut puțin cu el.
C.T
-Buna Mark
-Hei pustoaico.
-Vreau sa ne întâlnim la sediu să vorbim să, ma antrenez, etc.
-În 10 minute ajung! pa!
-ok, pa!
C.T.ÎMa imbrac în ceva sport.
Ma duc până la Jake să îi zic unde ma duc și după cobor jos și îi vad pe tată și pe Rossa, sarutandu-se.
K- Luati-va o cameră... spun eu în scârbă.
Tata- Unde crezi ca pleci domnisoara?
K- Asta e numai și numai treaba mea.
Am ieșit pe ușa și mi-am dat seama că Mark ma astepta afara.
Pe moment e singurul meu prieten pentru ca Emma a plecat cu Părinții ei pentru 1 an în Spania.
K- Hey!
M- Buna! Urca, te duc eu.
K- Ok!
Mergem de vreo 10 minute și ne urmărește o mașină, și în ea fiind Rossa.
K- Mark mergem la mall ca ne urmărește Rossa. Deja i-am povestit tot.
Când ajungem la mall îl Sun pe tată și îi zic sa imi dea numărul Rossei și după îi închid.
O Sun Pe Rossa și o pun pe Difuzor.C.T
K- Pot să stiu și eu de ce ma urmaresti?
R- Am vrut să vad daca esti ok, tatăl tau mi-a zis multe despre tine.
K- Bine, sunt la mall hai, la acasă!
Și îi închid în nas
CITEȘTI
Tocilara sau nu?!
Teen FictionO fata timida si badjocorita de toti la scoala, dar defapt ea este șefa unei mafii destul de mare, fara ca oamenii din jur sa stie. Ce se va intampla cand se va afla.... Va avea Kim o viata normala in viitor? Va fii ajutata la greu? Citit si veti a...