Aaaayyy resmen 4K Olmuşuz. Ne zamandır giremiyordum. Okullar sınavlar vs derken. Birsürü birikmiş bölüm oluştu. Şimddiii bu bölümü yüklüyoruum ve okuyan olucak mı görüyorum. -Ne zamandır girmeyen yazar dramı :') - Eğer okuyan olursada extra extra ve extra bölüm atıyorum. Güzelce okuyuuun. -Sinir olabilirsiniz uyarısı-
Bu sefer size yine içimi dökmeye geldim. Aslında içimi dökmekte değil bu. Konuşmak diyebilirim. Bugünkü karakterimiiz.. YELLOZ! Evet. Ona bu ismi vericem. Çünkü cidden çok yakıştı. Hani bu kelime kıyafet olsa tek ona satarlardı o derece.
Herneyse. Tesadüflere inanır mısınız? Şimdi hepinizin özentilikle tesadüfün ne alakası var diye düşündüğünü duyar gibiyim. -Henüz düşünce duyamıyorum ama nys.- Ne mi alaka? -Kel alaka- Öhöm. Bugün mizahi karakterim peek bir üzerimde. Çünkü bu yelloz arkadaşlar ben ne yaparsam ne giyersem ne okursam ne izlersem aynısını yapıyor. Ve dediği tek bir şey var. "Aaa ne tesadüf!"
Yani utanmasa bana gelip benden görmüşsün muamelesi yapabilecek bir seviyesizliğe sahip bir arkadaş kendisi.
Arkadaş her saniye ama her saniye görünüşümü başıma kakar. Üstelik aşırı da kıskanç. Zayıflayınca o gözleri var ya o gözleri az değmedi bana. Hayır yani bak zaten seninle ilişkimiz böyle zoraki gülümsemelerden oluşuyor ben gelmişim sana zorlukla "Aa ne güzel çıkmışsın canım.:))" diyorum sen benim her fotoğrafıma "Aaayyy iskelet gibi çıkmışsın. Aayyy korktum çok korktum kaldır şunu." diyorsun. Seviyesizliğin bu kadarı. Tamamen saygısızlık. Ayy hele ben kore dizisi izliyorum diye onunda başlaması. Delireceğim! Ya bukadar özentiliği yapıpta kendi hayatınızı nasıl yaşıyorsunun sen cidden? Hayatını bana bakarak bana benzemeye çalışarak geçiriyorsun ve sonra "Benim hayatım benim kararlarım" oluyor. Hayır canısı. Hayır. Bu senin hayatın değil. Bu benim hayatım. Sen sadece benim hayatımın dublorüsün.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi Düşünceler
Poesía-DİKKAT! BU BİR HİKAYE DEĞİL, GERÇEK YAŞAMLARDAN ALINTILANAN GÜNLÜKTÜR.- -Tüm Hakları Yastığımın Altında Saklıdır.