Hırsın Bedeli

709 12 4
                                    

Çok çok çok teşekkürler! Bu kadar kısa sürede 400 olmayı nasıl başarıyorsunuz? Ayrıca Spiritüel kategorisinde 5'e düşmüşüz! Eheeh. Ben şuan yine anlatmaktan yanayım. Tüyolara ara verdim diyelim. ;)

Şimdi arkadaşlar. Geçen gün ben markete gittim. Alıcağımı aldım falan derken bir baktım eksik bir-iki şey kalmış. Dedim bende büfeden alayım. Gittim büfeye birde ne göreyim? Ultrayapışık!

Şuan siz o nedemek anlamadınız tabii... Benim bir tane takıntılım vardı. Bu sürekli benimle konuşuyordu falan. Ben yüz vermiyordum tabi. Tersliyordum habire. Herneyse işte o yüzden bunun adını Ultrayapışık koymuştum. Neyse nerede kalmıştık?

İşte bir baktım ultra yapışık! Sonra bende alıcağımı aldım falan filan.. Alırkande fiyatlarını hesapladım ama.. 5.75 tutuyordu. Sonra verdim aldıklarımı işte. Çocuk dedi ki 8.75. Ee yuh dedim bende. Ama aldığımda 2 paket çekirdek. 2 paket çiğdem 5.75'i çok görürken o resmen 10 Tl dedi! Böyle baktım kaldım bende tabi. Herneyse mecburen verdim falan. Sonra bunu anlatınca ben benimle çok fena dalga geçtiler. Hatta 'Keşke çocuğa yüz verseydin. Belki o zamanda para almazdı.' Falan dediler. Neysee. Bizde burada hırsın bedelini öğrenmiş olduk. Neymiş? 3 TL!

Eh.. Çokta değilmiş ya...

Mavi DüşüncelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin