ChinMae, başarılı bir polisti. Hayatını uyuşturucu satan çeteleri yakalamaya adamıştı. Bununla beraber sonradan pişman olacağı bir evlilik yapmıştı.
Pişman olmasının sebebi eşinden yada dünyalar güzeli 2 yakışıklı oğlundan değildi, onları içine soktuğu tehlikedendi.
Ama pişman olduğu bir şey vardı... ChinMae bisexsüeldi ve eskiden erkek gay bir sevgilisi vardı. Birbirlerini çok severlerdi. Araları iyiydi, eğer ChinMae, KangDae'nin uyuşturucu baronu olduğunu öğrenene kadar.
Öğrendiğinde daha 20 yaşında sıradan bir üniversite 2. Sınıf öğrencisiydi, bu ChinMae için fazlasıyla ağırdı. Sevdiği insanın, beraber yaşlanma hayali kurduğu insanın, hayattaki en nefret ettiği kişilerden biri olması onun için fazlasıyla ağırdı.
Ne kalbi, ne de bedeni kaldırabildi bunu. ChinMae, 1 hafta depresyona girdi. Okula derslere gitmediği için yaklaşan sınavlarda başarılı olamayabilirdi.
1 hafta sonra banyo yapıp kendine çeki düzen vermişti. -yada denemişti- 1 haftada 6 kilo vermişti, sağlığı hiç aklına gelmemişti. KangDae'yi arayıp her zaman buluştukları sahile gitmesini söylemişti.
ChinMae, yurttan dışarı çıkınca zayıflayan kasları kendini belli etti. Aklının köşesine nor etti düzenli spora tekrar başlayacaktı, sonuçta o bir polisti kendine dikkat etmesi lazımdı.
Sahile geldiğinde KangDae gülümseyerek ona sarılmak için yaklaştı fakat ChinMae elini kaldırarak onu durdurdu. Dudaklarından ikisinde canını çok yakan o cümle duyuldu."Ayrılalım."
KangDae, bir kaç dakika ne dediğini idrak etmeye çalıştı. İdrak edemeyinceyse sinirden gülmeye başladı.
ChinMae, ona korku dolu gözlerle bakıyordu. KangDae, gülmeyi bıraktığında
"NE DEMEK AYRILALIM?!?"Diye bağırdı. ChinMae ağlamamak için derin bir nefes alıp verdi ve şu cümleleri sarf etti. "Sen bir uyuşturucu baronusun, ben ise 2 yıl sonra polis olacak biri özür dilerim ama biz beraber olamayız." Cümlesi bittiğinde ikiside ağlayarak birbirine bakıyordu.
ChinMae, bir şey demeden dudaklarına yaklaşıp küçük bir buse kondurdu. Buse küçük olabilirdi ama içinde barındırdığı duygular çok yoğundu; Üzüntü, pişmanlık, kin, nefret, özlem, ve en yoğun olanı affedilme isteği.
ChinMae arkasını dönüp giderken kısık ama ikisinin de duyabilmesi için yeterli olan şu cümleyi söyledi;
"Elveda sevgilim."
12 YIL SONRA NAMJOON ANLATIM
Ne konuştuklarını duyamıyordum. Eve bazı adamlar gelmişti. Babamı (ChinMae) dışarı çıkarmışlardı. Kardeşimle (Jeongguk) beraber sadece onları izliyorduk adamın eli beline gittiğinde hemen Jeongguk'un gözlerini kapadım. "Hyung, neden gözlerimi kapıyorsun?"
Adam o sırada babama ateş etti. Sesimin titremesine zar-zor engel olarak Jeongguk'a cevap verebildim.
"Nedenini sorma, sadece bakma..."
355 kelime ama hep ilk bölümleri normalden çok daha kısa yaparım diğer 2 kitaba bakan arkadaşlar bilir.
Sizi seviyorum beni ve Namjin'i sevin desteklediği için de Hale ablama (Holynamjin) çok teşekkür ederim. ~~~Shadow
ŞİMDİ OKUDUĞUN
This Is Our Destiny
FanfictionMazoşist, canlı hissetmeye ihtiyacı olan Seokjin. Kardeşi ve kariyeri dışında hiç bir şey düşünmeyen Namjoon.