YAZAR ANLATIM
Babasının vurulmasından ertesi günü Namjoon duygusuz gibiydi, daha küçük yaşında birinin, babasının, rol modelinin öldürülmesine şahitlik etti. Bunu yaparken ağlayamadı bile, kardeşine sahip çıkması gerekti çünkü. ChinMae'nin oğluna da bu yakışırdı.
Cenazeye Jeongguk'u getirmemişlerdi ama babasının öldüğünü bir şekilde anlatmışlardı. Namjoon babasının mezarına yaklaştığında artık kendini tutamadı, içindeki bütün fırtınayı dünyaya yaşatmak ister gibi ağladı. Kimse onu durdurmadı.
Namjoon'un çığlıklarıyla beraber 13 yaşındaki Seokjin'in bedenindeki acıdan dolayı attığı çığlıklarla ikisininde aklından geçen aynıydı. 'Şimdi ağla ve yarın daha güçlü ol'
2 YIL SONRA SEOKJIN ANLATIM
Liseden -babamın baskısıyla gittiğim yer altı lisesinden- eve döndüğümde anneme seslendim. Tuhaf bana cevap vermedi. Yukarı çıktım. Annemin odasının kapısını açtım. Annem tavana asılı şekilde duruyordu.
Yatağın üstünde mektup vardı. Elime aldım ve okumaya başladım. 'Özür dilerim Seokjin, yıllardır senin için o adama katlanmaya çalıştım ama... artık yapamıyorum. Affet beni oğlum.'
Hiç bir şey hissetmiyordum, hissedemiyordum. O benim annemdi üzülmem gerekmez miydi? Niye üzülmüyordum? Yada babam yüzünden intihar ettiğinden ona kızmam gerekmez miydi? Neden hiç bir şey hissedemiyorum?
Yatağa oturdum ve annemin ölüsüne bakarak kendimi sorguladım. Yıllar boyunca babamdan işkence gördüm. Zamanla babamın bana işkence yaparken ona duyduğum nefret, annemin bana pansuman yaparken üzüldüğü için duyduğum üzüntü... yok olmuşlardı. Bedenim kanayınca duyduğum acı artık zevk vericiydi.
Annem hep tanrıya dua ederdi. Benim mutlu olmam için ama tanrı duygularımı almıştı. Eğer yaratıcı denen bir şey varsa yarattığı hiç bir şeye karşı bu kadar gaddar olamazdı. Yaratıcıya inananlar tam bir aptaldı.
Odaya babam girdi bakışlarımı annemin cesedinden ona çevirdim. Şaşırmış gibi durmuyordu. Bense yine bi şey hissetmiyordum. Acaba insan ölsürsem bir şey hisseder miydim? O an ağzımdan şu cümle benden izinsiz çıktı.
"İnsan öldürmek istiyorum."
271 kelime kısa olmasının sebebi akşam bir bölüm daha atacağım. Tahminen saat 4 civarı Sope'a bölüm atacağım. Diğer kitaplara da bakmayı unutmayın.
SIZI SEVIYORUM BENI VE NAMJINI SEVIN ~~~Shadow
ŞİMDİ OKUDUĞUN
This Is Our Destiny
FanfictionMazoşist, canlı hissetmeye ihtiyacı olan Seokjin. Kardeşi ve kariyeri dışında hiç bir şey düşünmeyen Namjoon.