FİNAL

1.8K 79 12
                                    

Yazar anlatımı

Herkes kumlara oturmuş sohbet ediyordu sevgililerine aşık aşık bakanlar mı dersiniz sonraaa espiri yapanlar mı dersiniz.

Bir anda bir havai fişek ile kızlar oraya döndü.Havada seni seviyorum yazıyordu.

Jennie: Aishhh çok romantik yaa kimse çok şanslı biriymiş.

Lisa :Bencede.

Bir anda gökyüzünde beliren 4 tane kelime ile gözlerinden yaşlar akıyordu kızların.

Yoonnie 😴

Jirose 😻

Jinsoo 🎂

Liskook 🐰

Erkekler kalktı ve kızların ellerini tutup ayağa kaldırdılar.

Bir anda gelen romantik müzik ile dans etmeye başladılar bur birlerine aşık ve mutlu gözler ile bakıyorlardı.

Bir anda hepsi diz çöktü ve aynı anda.

Jimin~Jungkook~Jin~Yoongi: BENİMLE EVLENIR MİSİN?

Kızlar: EVET !

Herkes sevgilisine sarıldı bir anda havada beliren yazı ile lisa kafasını Jungkookun boynuna gömdü.

Jeon Lalisa Ahhhhh.

Jungkook: Aish lisa seni çok seviyorum.

Jin :Jisoo bak baştan söylüyorum 4 tane çocuk isterim.

Jisoo: Eben jin 4×9dan 36 ay kolay mı jin kolaysa sen yap.

Herkes birbirlerine gülerken jimin roseye şarkı söylüyordu.Bazen rose eşlik ediyordu.

Jennie ve Yoongi hayal kuruyorlardı ve çocukları olursa adlarını düşünüyorlardı.

Jin ve jisoo ise ilk ne zaman bir birbirlerine aşık oldukları zamanı anlatıp mutlu oluyorlardı.

Jungkook ve lisa herkesten uzak kumlara uzanmış Jungkook lisanın üstünde yerden destek alarak dudaklarına saniye başı öpücük konduruyor ve sonra lisayı övüyordu.

Birbirlerinin ruh eşleri hayat arkadaşları oldular birbirlerini ölene kadar seviceklerine yemin ettiler.

Erkekler çok pişmandı 4 yıl önceki hatalarından.Ama yine birliktelerdi ve hala birbirlerine çok aşıklardı.

Eveeeeeeeet kitap bitti özel bölüm çok istenirse yazıcam istenmezsede yazıcam hehe.

Kill With Love Bangtanpink # 2019 WattysHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin