Jungkook anlatımı
Şuan lisayı bekliyordum çok heyecanliyim acba beni nasıl bulucak.Merdivenlerden inme sesi gelince herkes otarafa döndü
O..muhteşem olmuştu eşsiz gözüküyordu.Ben tekrar ve tekrar yine lisaya aşık olmuştum.Lisa ne yapiyorsun bana.
Lisa :Jungkook
Jisoo: Velet ve diyer veletler benle gelin.
Lisa,rose,jennie jisoo noonayi takip ederken.Bizimkiler meraktan çatlıyordu.Bende.
Jisoo: JUNGKOOK HARİÇ DİYERLERİDE GELSİN.
Neden ben gidemem ya.
Jisoo anlatımı
Rm :Bizi niye çağırdın.
Lisa: unnie hadi çocuk bekliyor.
Jisoo: lisa sen kendi telegonunu ve jungkookun telefonunu hep açık bırak tamam.Sizde sakın onları aramayın bir tek ben ariyicam.
Jennie :Offff
Suga anlatımı
Jisoo noona terligini çıkarttığı gibu Jennieye fırlattı sonuç jennie yerde kıvranıyor.
Jennie: Aish unnie ne diye vuruyorsun.
Jisoo: bunun eşide var Jennie.
Rose :Bayadir terlik fantezisi yapmıyordun unnie neye borçluyduk.
Jennie: kkkkk
Jisoo diyerinide çıkartıp ikisine atıcakken ikiside kaçtı ama.terlik lisaya geldi.
Lisa :Unnie ha- aaaaaa
Jungkook: lisa iyimisin.
Jhope: bekle sana su verem.
V :uzaylılar aşkına heryer karıştı.
Suga :kes diyip kafasına patlattım.
Lisa anlatımı
Bir anda biri beni havaya kaldırdı ve çığlık atıcakken tanıdık gelen erkesi vanilyali koku ile sustum.O arabaya giderken diyerleri gittiğimizi hala fardk etmedi.Beni arabaya bindirdi kapımı kapattı.Arabanın etrafında dolaşıp kendi kapısını açtı ve bindi ve bana endişeli gözlerle baktı.Tavşan yerim seni.Hayır lksa sen ona triplisin.
İç ses :gotumun tribi maymuna bak.
Lisa :bir siktir git.
Jungkook: iyimisin lisa.
Lisa :iyiyim bir an boş anımda bir yerlik yedim nasıl olduysa boynuma.(sormayın nasıl geldi buda yazar fantezisi)
Jungkook: tamam sedn iyiysen gidelim kemerini tak.
Kemerimizi taktık ve jungkook arabayı çalıştırdı.Bir süre sonra karanlık bir yere geldik.Jungkook arabadan inip benim kapımı açtı.Şuan korkuyorum ama ben.Jungkook kemerimi açıp benim elimde tuttu ve kapıyı kapatıp yürümeye başladık.Nereye gittiğimizi bikmiyorum ama korkuyorum.Bir anda gürültülü bir çatırtı sesi geldi ve ben Jungkooka sarıldım.Burası ormandi ve ben ormanlardan nefret ederim ve korkarım çünkü küçükken kaybolmuştum ve bir adam tarafından neredeyse taciz ediliyordum. aklima o anlar gelince gozlerim dolmaya başladı.
Jungkook: korkma lisa ben burdayım.Korkma az kaldı istersen seni kucağıma aliyim he zaten tüy gibisin.Ben kafamı sallayinca oda beni kucağına aldı
Ben kafamı boyun girintisine soktum ve kokusunu solumaya başladım.Oda arada saçlarımı kokluyordu ve okşuyordu.Yalan söylemiycem onun bana sarilmasini gülümsemesini ve beni öpmesini çok özledim.Ileride bir ışık göründü bir ev vardı ev dağ eviydi.Jungkook kapısını açtı ve içeri girdik beni yere bıraktı ve aman allahım bune.Yerlerde benim en sevdiğim kırmızı güllerden sonra mumlar balonlar her yer muhteşem olmuş.İçeri geçtim ve ve bor sürü yemek vardı hemem.koşup jungkooka sarıldım ve kulağına
Lisa :Beni özel hissetirdiğin için çok teşekkür ederim kookie.Uzun zaman sonra ilk defa bukadar mutku oldum.Ilk mutluluğum da senin sayende buda senin sayende
Jungkook: Bendde teşekkür ederim lisa.Bu hayatta beni mutlu eden tek varlık sensin lisa. Hadi yemek yiyelim.
Lisa :tamam
Sofraya oturduk ve yemekleri yedik.
Jungkook: lisa gel bir teras kismina çıkalım dedi ve elimi tutup merdivenlerden çıkmaya başladı.En sonunda yıldızların olduğu bir yere geldik.Burası harikaydı.
Jungkook: Lisa sana geçmişte yaşattıklarımdan dolayı özür dilerim.Kim aşık olduğu kadının kalbini kırarki.Ama ben kırdım ve 3 yıl ama bana 3 asırda hergün seni.fotoğrafına bakatak ağladım.Lisa sen hala kalbimdsin ve ben sana 3 yıl öncekinden daha fazla aşığım lisa karanlık gecemin ışığı benim güneşim olurmusin lisa benimle çıkarmısın.
Şuan ben ağlıyordum bende aynı şeyleri yapmıştım bende hala ona çok aşığım.
Lisa :Evet Jungkook seninle çıkarım.
Ve beni o güzel dudakları ile ödüllendirdi beni özlemle öpüyordu ben anında karşılık verdim.Sonra nefesimiz tükendiği için ayrıldık.
Jungkook: teşekkür ederim beni hayata döndürdüğün için lisam.
Lisa :Jungkook yeri değil ama yg ve bighiri arayıp burda kalıp kalamayacağımızi bir sorsak mi?
Jungkook: ben ayarladım tamam 3 gün kalın dedi.LisaLisa: hmm
Jungkook: Seni çok seviyorum.
Lisa :Bende sdni çok seviyorum.
Birbirimize sarıldık ve hava soğuduğu için içeri geçtik.Jungkook arabanın oraya gidip bir bavul getirdi.İçinde kıyafetleri varmış ama ben getirmedim.
Jungkook: :korkma ben bir şeyler aldım.
Lisa :Olley neyse ben şu üstümü değiştiriyim rahat değilim dondum.
Hemen yukarı çıktık ben bavuldakileri dolaba yerleştirdim.Jungkook beni izliyordu.
Lisa :Ne oldu.
Jungkook: Ne hasret kalmışım bakmaya.
Lisa :yerim seni ben diyip yanina gidip kucağına oturdum ve ona sarıldım.
Jungkook :Lisa sen çok arsızsin ya.
Lisa :Ne hasret kalmışım sana.
Diyip boynunu öptüm ve tam kalkcakken beni belimden tuttu ve dahada bastırdı şuan onu hissediyordum Jungkookun gozlerindeki arzuyu 40 km ötede gözüküyordu.Dudaklarıma bakiyordu bende onun pempe dudaklarına biz idolduk ya hamile kalırsam.Jungkook bir anda dudaklarımi somururcesine öpmeye başladı.
Ben ona karşılık verirken o yavaşca biynuma yöneldi ve unniemin iz yaptığı yeri öpmeye ve emmeye başladı boynumda derin morluklar olacaktı ama umrumda değil onu istiyordum.
Onun elleri baldırlarima inip okşamaya başladı sonra boynumdan ayrıldı ve beni kucağına aldı.Ve yatağa koydu üstüme çıktı ve tişörtünu çıkarttı sonra benimkini çıkarttı.Tam kalbimi öptü sonra eli şortuma gitti.Bana emin misin diye bakıyordu.Ben cevap olarak onun pantolonunu çıkarttım o direk benim şortumu çıkarttı ve fırlattı bacaklarımı opmeye ve emmeye başladı ben dayanamayim inlemeye başladım.Sonra orayı bıraktı ve sütyenimin kopcasini çıkarttı ve onuda attı.Şuan göğüslerim açıkltaydi.Bir hamleyle onu altıma aldım ve öpmeye başladım o sevmiş olucakki dudaklari yana kıvrıldı elleri kalçalarimdaydi ve onları sıkiyordu.
Ben inlerken bir anda kendimi ona bastirdim bu sefer o inledi dudaklarimiz ayrıldı.Ben ona sürtunurken o derin derin inliyordu.
Bir anda beni alta aldı.
Jungkook :Kontrol bundan sonra bende dedi ve iç çamaşırimi cikartti ve kendininlisini cikartti ve orayı emmeye başladı ben inlerken o oraya son öpücük kondurdu ve ayrıldı kendi bakstirini çıkarttı.
Jungkook: Sakin ol. Dedi ve içimdeki dolulukla çığlık atmam bir oldu.Jungkook gir çık yaparken ben sirtini sıkiyordum.
Lisa :H-hizlan
O hizlaninca bu seder ikimizde zesvkten inliyorduk jungkook bosalmadan icimden çıktı ve kendini yanima fırlattı sonra bana sıkıca sarıldı üstümüze çarşafı çekti.
Jungkook: Seni çok seviyorum lisa hadi uyuyalim.
Nasıldı smut alin size smut bence güzel olmadı sizce
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kill With Love Bangtanpink # 2019 Wattys
FantasyLiskook Jirose Jinsoo Yoonnie İyi eğlenceler .....