Hogyha a Crusha vagy..

5.5K 241 35
                                    

Te egy idol vagy a BigHit-nél. Szóló karriered van, tehát nincsenek társaid. A BTS-t elhívják egy hìres koreai talkshow-ba (amit te is mindig nézel) ahol megkapják a kérdést:
,,-Van kiszemelted?"

Namjoon
Egy pár percre lefagy, de ahogy kapcsol egyből elpirul.
-Persze, hogy van. -mosolyog.
MC: -Na és, ki az? -kérdezik.
-A BigHit új, csodálatos, szóló énekesnője T/N. Innen is üzenem neki, hogy hatalmas rajongója vagyok!

Seokjin
Elmosolyodik, és a tagokra néz, akik úgyanúgy pimaszul mosolyognak.
-Hát, tudod..van egy nálam sokkal szebb ember a földön.
MC: Ki az, Seokjin?
-T/N. Olyan gyönyörű, nem? -kérdez vissza, majd egy puszit dob a kamera felé.

Yoongi
-Persze, hogy van. A világ tele van szép emberekkel, de van EGY, aki szebb mindennél, és mindekinél. T/N. Szeretném ha ezután az unalmas talkshow után eljönnél velem egy vacsorára. -mondja, majd egy hatalmas mosolyt virít.

Hoseok
-Van-van. Igen. Van. -bólogat.
MC: Ki a szerencsés?
-Titok. De annyit segítek, hogy mézédes hangja, gyönyörű bőre, és csodás mosolya van.

Jimin
-T/N. Ő igazán szép és kedves lány. Még gyakornok ként találkoztam vele. Meseszép a nevetése. -mondja, miközben rólad ábrándozik.

Taehyung
-Nem. Nincs. -tiltakozik.
MC: Ohh..tényleg? -kérdezi szomorúan.
-Jaj Tae..akkor T/N mi, ha nem a kiszemelted? Egész nap róla álmodozol, és fecsegsz. -forgatja a szemét Kook.
MC: Akkor tényleg van, V?
-Aish..hamár Kookie kifecsegte, jobb tudnia mindenkinek. Igen, T/N a szerelmem. -vallja be.

Jungkook
Elpirul, és annyira zavarban van, hogy csak a padlót nézi.
MC: Ez mindent elárul Jungkook. IU maradt, igaz?
-IU a múlté. T/N so-sokkal sze-szebb nála. Sze-szerintem. -dadog, miközben a tarkóját vakarja.

BTS Reaction [HUN]  |BEFEJEZETT|Where stories live. Discover now