@_Saiko_chan_ kérése!
Köszönöm, rég röhögtem ennyit 😂Namjoon
-Erőszakolj meg! -mondod a párodra se nézve, miközben az Alkonyatot néztétek.
Érezted magadon párod furcsálló tekintetét.
-Jagi... -suttogja, mire felé fordulsz de ekkor ajkait erőszakosan a tieidre nyomja.
-Megerőszakolnálak, de tudom, hogy együttműködnél. -búgja ajkaidra, majd ledönt a kanapéra.Jin
-Erőszakolj meg Kim SeokJin! -adod ki a parancsot a konyhában főző kedvesednek.
Jin értetlen fejjel fordul feléd.
-Veled meg már megint mivan? -kérdez rá, mire a bátorságod ebben a dologban hirtelen meging.
-S-semmi..cs-csak tudod hiányzol és hiányzik az a részed is. -hajtod le a fejed, de Jin állad alá teszi egy ujját majd felemeli.
-Engedd meg, hogy befejezzem a főzést, és utánna a tied vagyok. -csókol meg, majd visszafordul az ételhez.Yoongi
-Yoongi! Erőszakolj meg! -mondod ellentmondást nem tűrő hangon, miközben az éppen evő párod mellé csapódsz.
-Hogyf mif? -kérdez vissza teli szájjal.
-Erőszakolj meg Min Yoongi. -mondod ki mégegyszer.
-Öhm..jagi...a szex éhes szerep az enyém. Ne foglald el! Én szexibben csinálom. -ejt huncut mosolyt, mire te durcásan felálltál és elmentél volna, de ekkor visszahúzott, hogy újra a szemeidbe tudjon nézni.
-De ezt a megerőszakolósdit még megbeszéljük. -kacsint rád.Hopiiie
-Oppa! Erőszakolj meg! -adod ki a parancsot kéjes hangon, egy szál fehérneműben a kanapétokon. Nem hallasz választ, ezért felállsz, majd szexin párod felé fordulsz, és ekkor látod, hogy az egész Bangtan ott áll a párod mögött, amire ijedten és gyorsan kapsz magad elé egy díszpárnát majd kipirulva felszaladsz az emeletre. Órákkal később Hopie nyit be.
-Mostmár átbeszélhetjük a kis ötletedet. -súgja, majd fölédmászik.Jimin
-Jimin oppa! -trappolsz hazaérkező kedvesed elé. -Erőszakolj meg! -kéred, majd átkarolod a nyakát.
-Kérésed, számomra parancs babe. -suttogja ajkaidra majd neked esik.Taehyung
-Kim Taehyung! -ordítasz, mire kedvesed ijedten kapja fel a fejét. -Erőszakolj meg! -parancsolod, majd ledobod magadról a keveset takaró pólód, hogy párod láthassa szexi fehérneműdet. Tae erre csak beharapja alsó ajkát, majd nagy levegőt vesz.
-Hamarosan próbára kell mennem, ne tedd ezt velem T/N. -mondja miközben újra és újra végigmér.
-De te is ezt akarod tenni. -lépsz hozzá közelebb, mire vadul neked esik. Innentől ez már csak történelem 😏😉Jungkook
-Kookie! Meg kéne erőszakolnod. -mondod, a tévét bámuló barátodra nézve, aki ennek hatására kiköpi a banános tejét.
-Mit akarsz Jagiya? -kérdezi, mire te lehuppansz mellé, majd kezed büszkeségére teszed.
-Jól hallottad. -suttogtad fülébe.
Kook-nak ennyi kellett, egyből rád vetette magát.
YOU ARE READING
BTS Reaction [HUN] |BEFEJEZETT|
RandomReakciók kedvenc bandámtól❤ [AZ ELMÉM SZÜLEMÉNYEI! Valóság alapja LEHET hogy, nincs!] 🔞❗ Trágár szavak!