Amikor valaki bántalmaz az iskolában Pt.1 |Rm, Jin, Suga|

3.6K 159 11
                                    

BTS amikor a kiszemeltjüket bántalmazzák az iskolában.
(Tegyük fel, hogy ők is iskolásak)

Namjoon
Nam jól kezeli a helyzetet. Amióta átvert téged a suli egyik menő sráca és összetörte a szíved a fiú egyfolytában szívat és piszkál. Így te vagy az "Idióta picsa"
De egyszer már olyan messzire fajul ez az egész, hogy Namjoon robban, mint a bomba és nekifutásból rúgja le a téged szekáló férget, amire a körülöttetek lévő tömeg megszeppen.
"Ha még valaki bántani akarja T/N-t az most jelentkezzen, hogy ennek a féregnek a sorsára jusson mihamarabb."

Seokjin
Jin igazán későn veszi észre, hogy az egyik legjobb haverja molesztál téged. De amikor megtudja és az egész suli előtt kezd el fogdosni, akkor bepöccen. Odamegy a fiúhoz és nyakánál fogva elrántja tőled.
"Ha még egyszer hozzá mersz nyúlni, akkor hidd el! Még az anyád sem fog rád ismerni."

Yoongi
Már régóta tudja, de nem nagyon érdekli, hogy a haverja zaklat téged, nameg bántalmaz. Csendben nézi, egészen addig amíg érzelmeket nem váltasz ki belőle, ami miatt akár az életét is odaadja azért, hogy megvédjen.
"Na mivan te kis szuka?" rúg beléd a srác, mire Yoongi-nak elszáll minden esze, és a földre viszi a srácot, akit addig üt, amég az igazgató meg nem jelenik.
"Jól vagy?" fordul feléd Yoongi, miután visszajött az igazgatóiból.
"Jól, persze. És kö-köszönöm." Mondod mosolyogva.
"Ugyan. Semmiség." Mosolyog rád

BTS Reaction [HUN]  |BEFEJEZETT|Where stories live. Discover now