Rande?!

655 37 6
                                    

Dneska ráno jsem se klasicky probrala v půl sedmé a začala se připravovat do školy. Jakmile jsem byla nasnídaná vyrazila jsem do školy. Tak jako každý den na mě u domu čekal Rusky a začali jsme se spolu bavit. Najednou ale Rusky řekl: "Ne-nechtěla by si se mou jít dneska do kina?,,. "Jako na jen tak myslím.,, dodal Rusky a začal se celý červenat. Jakmile to řekl začala jsem se nehorázně červenat a potichu jsem řekla: "T-tak jo.,,. "Super, vyzvednu tě dneska v sedum hodin večer.,, řekl Rusky a jelikož jsme byli už u školy, tak jsme se rozloučili. Holky už na mě u školy čekaly a když jsem k nim přišla Poland řekla: "Jsi v pohodě holka??,, a já jsem jim celá červená s vyděšeným hlasem odpověděla: "Rusky mě právě pozval do kina...,, v tu dobu holky začaly pištět a říkat: OMG, OMG, Czechi! Kdy?!, v kolik a kde budete! A najednou Franci zařvala na celou školu:" OMG, Czechi jde na rande!:3,, Když jsem uslyšela Francijin řev, tak jsem se celá začala červenat a snažila jsem se jí zacpat pusu, jenže mi došlo, že už to stejně celá škola slyšela a proto jsem se celá červená sedla na zem do klubíčka a uzavřela se do mikiny od Norkyho, kterou mi dal včera po škole, abych nesmokla. "Ouuu, to jsme asi trochu přehnaly Poland...,, řekla Franci a Poland celá naštvaná řekla,: "Jak MY?!!,,. Poland se na mě podívala a řekla: "Promiň Czechi, tohle jsme opravdu nechtěly, měli jsme jenom hroznou radost...,, "Promiň Czechi, je to moje chyba, tohle jsem vážně nechtěla...,, řekla smutným hlasem Franci. Na obě dvě jsem se podívala a se slzami na krajíčků jsem řekla: "To je dobrý holky, vím že by jste mi to  neudělaly schválně.,, řekla jsem a pousmála se. Holky ke mě přišly a obejmuly mě. Když jsem šla do naší učebny s kapucou na hlavě, rychle jsem si odběhla do učebny severní Evropy, abych Norkymu vrátila mikinu. Když jsem přišla do učebny, tak tam Norky spal na lavici, proto jsem ho přikryla jeho mikinou a běžela do své učebny a samozřejmě, že se na mě všichni dívali, museli si mezi sebou říkat o tom, co dneska ráno jeden nejmenovaný člověk řekl..., bohužel jsem nečekala, že mě další trapasy dneska ještě čekají... Protože, když jsem přišla do učebny, tak tam samozřejmě v lavici seděl můj brácha... Jakmile jsem si sedla, tak mě začal vypovídat, ptal se, kdo to je, kdy a kam půjdeme atd. a představte si, že mi tam i začal říkat, s kterými kluky se smím bavit, hodit atd.! Prostě brácha je v takovýhle věcech úplně příšerný!!!! Byť ho mám ráda, tak bych ho nejradši v takovýhle chvílích fakt zabila!!
Překvapivě jsem přežila ty hodiny učení a ostatních výrazu mích spolužáků, kteří se bavili o mém "milostném" životě. Nastal čas oběda a já jsem seděla u stolu společně s Poland a Franci, jako vždy se k nám samozřejmě přidali Germany a UK. "Ahoj holky!,, řekli oba dva najednou "Jo a Czechi, co ty a to tvoje dnešní rande?,, řekl s vysmívajícím se úsměvem Germany, jakmile to dořekl položila jsem svůj obličej do svých hranolek se smažákem a holky se s nenávistnými pohledy na něj podívaly. Germany znervózňel a proto se mi ihned omluvil. Myslela jsem si, že to nejhorší bylo za mnou, ale  osud mi rád ukazuje, jak se mílím. Dneska si k nám totiž sedli i Rusky, Norky a Canada... Vypadalo to, jako by se o mě všichni tři prali a já jsem z toho byla ještě víc na prášky než dosud... Proto jsem se co nejrychleji snažila dojíst svůj oběd a jít domů. Jakmile jsem byla doma byly už tři, tak jsem měla dost času přemýšlet. I když jsem ráda, že mě nikdo miluje, tak to mohl být jenom jeden kluk a ne TŘI... Přemýšlela jsem nad tím asi tak hodinu a jelikož jsem si pak uvědomila, že mě máma možná do kina s Rusky nepustí, kvůli tomu, kdo je jeho otec, začala jsem jí péct dort a musím říct, že byl fakt dobrý. Zabralo mi to asi hoďku a půl, takže, když mi mamka konečně dovolila jít, tak jsem se šla připravovat, ale na to, že jsem měla na přípravu asi jenom hoďku a půl, tak jsem vypadala úžasně.

 Zabralo mi to asi hoďku a půl, takže, když mi mamka konečně dovolila jít, tak jsem se šla připravovat, ale na to, že jsem měla na přípravu asi jenom hoďku a půl, tak jsem vypadala úžasně

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Musim říct, že mi oranžová docela sluší. Náhle jsem však uslyšela zaklepání na dveře, proto jsem hned odpověděla: "Už běžím!,,. Otevřela jsem dveře a tam byl připravený Rusky "A-ahoj Czechi, m-moc ti to sluší.,, řekl celý červený Rusky, "A-ajoj a děkuji.,, řekla jsem celá rudá. Po chvíli trapného ticha jsme vyrazili do kina a celou dobu se mi zdálo, že nás někdo sledoval. Když jsme tak chvíli šli, uviděla jsem za rohem domu koho jiného než mého bratra... V tu dobu jsem hrozně znervózňela, naštěstí jsme ale došly ke kinu a vešli dovnitř. Rusky mě vzal na Spider-Man: Far for Home, na což jsem se hrozně těšila, protože miluji superhrdiny, zejména od Marvelu. Nakoupili jsme si jídlo a pití a šli jsme sledovat film. Film byl fakt naprosto boží!!!, ale to co nebylo super byl můj brácha, sedl si přímo nad nás a celou dobu nás pozoroval, v tu dobu mi bylo fakt trapně... Když jsme šli domů tak jsme zastavili u nás před vchodem a já jsem se už chtěla rozloučit, místo toho mě ale Rusky chytl za ruku. Nevěděla jsem, co se děje, ale najednou mi dal pusu a řekl: "Czechi, miluji tě a chci s tebou chodit.,,

Pokračování příště ;)Moc děkuji za přečtení této kapitoly, doufám, že se vám tenhle příběh zatím líbí :)A jak si myslíte, že se Czechia rozhodne??🤔❤Ilustrace:Lucietpnkov6 (na instagramu cz_countryhumans_cz) ❤

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pokračování příště ;)
Moc děkuji za přečtení této kapitoly, doufám, že se vám tenhle příběh zatím líbí :)
A jak si myslíte, že se Czechia rozhodne??🤔❤
Ilustrace:Lucietpnkov6 (na instagramu cz_countryhumans_cz) ❤

Školní románek [Countryhumans]Kde žijí příběhy. Začni objevovat