Konec by měl být vždy šťastný... ne?

525 37 25
                                    

Czech's Pov
Ležela jsem na posteli a přemýšlela a přemýšlela, co by mohlo Rusku udělat radost... Přemýšlela jsem nad tím asi půl hodiny a pak mi to došlo: ,,No jasně!". Vykřikla jsem a co nejrychleji jsem se snažila slést po schodech a jít až k USSRově domu, co nejopatrněji, tak abych si tu nohu nezlomila ještě víc, ba i hůř, nezlomila si i tu druhou.

Canada's Pov
,,No tak, to dáš Kanada!", říkal jsem si v duchu a to z jediného důvodu. Dneska chci říct Čechy, že jí mam rád, ne, že jí miluji a že je ta nejlepší věc, co mě v životě potkalo. Chci jí říct, jak je úžasná, krásná, chytrá, jak úžasně hraje hokej, jak a krásně kreslí a mnohem víc! Musím jí to dneska říct, nesmím dovolit, aby jí to řekl dříve, ten kumunistický gangster, nebo ten barbarský viking! Oba dva jí taky milují, ale ona je souzena mě, to já jsem s ní poprvé promluvil, to já jsem se nejdéle díval do jejích krásné modrých, křišťálových očí, to já jsem jí pomohl jako pravý gentleman! Ona je moje všechno...je tak úžasná, tak krásná, jedním slovem dokonalá... Proto jí to dneska musim říct, než ti dva idioti...

Norway's Pov
Šel jsem se jen tak projít a viděl jsem Kanadu, jak jde směrem k Čechyně, bylo mi jasné, že jí jde říct, co k ní cítí, ptáte se jak to vím? No, je to jasný, pořád se okolo ní plete, což mě hrozně štve a koho ne, když jí má rád takovejhle čajíčkář a budiž ničemum, jsem rád, že se ten nasteroidovaný papánek  změnil a teď je pořád za školou a chlastá, stál mi v cestě, stavil se mezi mě a mnou Čechy, takže doufám, že se s ní už nikdy neuvidí, hlavně poté "nehodě", jestli se ptáte na můj názor, tak podle mě je to jeho chyba, že Čechy byla v nemocnici. Každopádně, jsem teda taky vyrazil k Čechyině domu abych tam byl dříve než Kanada a řekl jí co k ní cítím dříve než on a aby si ihned nemohla vybrat a řekla mi ano.

Russia's Pov
,,Schop se ty idiote!!" řekl jsem si pro sebe a vyběhl z domu. ,,Dneska, dneska jí to řekneš, nesmíš jí ztratit!!". Běžel jsem, až jsem nakonec doběhl do parku a tam byla, šla mim směrem a čim blíže jsem k ní byl, tím mé srdce tlouklo rychleji a rychleji, dokud jsem je tam neviděl, ty dva zk*rvy syny, jak běží směrem k Čechy, proto jsem ještě zrychlil.

Czech's Pov
Šla jsem zrovna směrem k USSRově domu, abych si promluvila s Ruskem, když tu najednou se u mě objevil Norsko, Kanada a Rusky. Byla jsem trochu překvapená, že jsem potkala všechny tři najednou, ale neváhala jsem ani vteřinu a s úsměvem jsem  řekla: ,,Ahoj kluci, co tu všichni tři děláte?". Nikdo ale nic neřekl a pouze hlasitě lapali po dechu, po chvilce pak ale všichni naráz hlasitě polkli a řekli: ,,Čechy, miluji tě, prosím, buď mojí přítelkyní!". Byla jsem jako zmrazená, nemohla jsem se ani pohnout. Asi po minutě jsem tě ze sebe vydala tu nejtrapnější odpověď, co jsem mohla a to bylo: ,,C-co?". Byla jsem docela v rozpaku, přece jenom se mi líbíli již od prvního dne ve škole, ale nečekala jsem, že si budu muset vybrat mezi nimi... ,, Slyšelas, milujeme tě! Koho, si vybereš?" řekl Kanada a já jsem byla ještě víc v rozpacích. ,,N-no j-já.. j-já..." vykoktala jsem ze sebe a začala se rozmýšlet. Asi po minutě jsem byla rozmyšlená a řekla, smutným, ale zároveň šťastným hlasem: ,,Kanada... Norsko... omlouvám se, ale vybírám si Rusko..".
Do řekla jsem a koukla jsem se na ně. Oba měli na tváři smutný úsměv, řekla bych, že měli pomalu i slzy v očích. Oba si náhle však slzy utrpěli a s úsměvem se na mě podívali a Norsko řekl: ,,Dobře, respektuju to, doufám, že ale zůstaneme kámoši." ,, Jo, no.." přidal se Kanada. Já se na ně usmála a objala je. ,,Ani nevíte, jak jsem ráda, to slyším." řekla jsem na hlas a pomalu se mi v očích začaly objevovat slzy. Asi po minutě jsme se odtrhli a rozloučili se. Zůstala jsem tam už jenom já a Rusko. ,,Myslíš, že budou naši rodiče souhlasit s tím, že spolu chodíme?" zeptal se mě Rusko a já se na něj podívala a s úsměvem řekla: ,,Kdo ví, ale mamka nezměnila můj názor ani před několika měsíci, takže se s tím bude muset smířit.". Jakmile jsem to do řekla, vzal mě Rusko do náručí a políbil mě jemně na rty.

Pak už mě v jeho náruči odnesl domů

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pak už mě v jeho náruči odnesl domů.

Konec~❤️

Doufám, že se vám tahle knížka líbila, a že jste si jí alespoň trochu užili :).
Moc vám děkuji za vaši podporu a skvěle ohlasy na tuhle mojí kravinu :D. Jinak se chci omluvit za svojí aktivitu, neměla jsem moc chuť na psaní a ani né moc nápady :'D.
Každopádně, nebojte se, pokud se vám moje tvorba líbí, můžete si přečíst i pár dalších příběhu ode mě, zrovna teďka dělám na countryhumans oneshot, takže si to mazej přečíst! :'D❤️

Jo a mimochodem, obrázek je ode mě, protože ta kráva mi řekla, že ten konec chce mít jako překvapí, až to vydám a že si to mám zkusit nakreslit sama a jelikož na tabletu mi kreslit nejde, tak je to na papíru...
BTW: love you too Lucietpnkov6 😘

Jo a všechno nej Československo!❤️🇨🇿

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Oct 28, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Školní románek [Countryhumans]Kde žijí příběhy. Začni objevovat