Plán

570 31 5
                                    

Dneska ráno jsem se probudila s vodkou v ruce, ani si nepamatuji, jak se tam dostala. Zapla jsem si mobil, abych se kloukla, kolik je hodin, tak jsem zapla mobil a tam viděla rozkliknutý chat s Ruskem a úplně dole bylo napsáno "V této konverzaci nemůžete odpovídat."... Jakmile jsem si to přečetla, tak mi bylo jasné, že si mě bloknul, proto jsem se rozbrečela, jelikož dneska byla Sobota, tak jsem dneska naštěstí jít do školy nemusela. Chvíli jsem tak ležela na posteli s bolavou hlavou, náhle jsem však uslyšela kroky, které se pomalu blížily k mému pokoji, bylo mi jasné, že je to mamka a jelikož je mi 16, tak máma nesmí vědět, že jsem vypila jednu z jejích vodek pro návštěvy. Proto jsem rychle schovala flašku od vodky pod polštář a lehla si ještě do postele, abych dělala, jako že ještě spím. Po chvilce mamka zaťukala na dveře od mého pokoje a řekla: "Zlatíčko, vstáváme, za chvíli už bude oběd.,,. Dělala jsem, jako že se probouzím poprvé, takže jsem se protáhla a zeptala jsem se: "Mami, kolik je?,, "Je čtvrt na jednu, zlatíčko.,, odpověděla mi mamka, jakmile jsem to uslyšela, tak jsem doslova vyletěla z postele. Mamka jakmile uviděla co dělám, tak se pousmála a řekla: "Oběd bude hotový tak za čtvrt hodiny, tak se do té doby převlékání a uprav.,, jakmile to moje mamka dořekla, tak za sebou zavřela dveře a já se začala převlékat. Jakmile jsem byla hotová, tak jsem pomalu scházela ze s chodů a uslyšela mamky rozhovor. S někým si volala a vypadala u toho dost naštvaně, proto jsem celou dobu mlčela a dělala, že tam nejsem. Chvíli to trvalo, ale na konci hovoru  máma řekla: "Večeře u vás?! Na to zapomeň ty komunistický parchante!!!,, a zavěsila. Jakmile jsem slyšela to "Komunistický parchante", tak mi to hned došlo, SSSR nás chce pozvat k nim na večeři, to znamená, že tam můžu jít a promluvit s Ruskem a jeho otec! Náhle jsem se podívala na mamku, která seděla u stolu a přemýšlela. Já jsem teda přišla ke stolu a dělala, že jsem nic neslyšela. Sedla jsem si vedle mamky a pochvilce jsem řekla: "Mami? Stalo se něco?? Vypadáš nějak naštvaně??,,. Máma se na mě podívala a řekla: "N-ne zlatíčko všechno je v pořádku..,, jakmile to dořekla, zvedla se ze stolu a nandala nám jídlo. Chvíli jsem jedla a pak jsem si uvědomila, že tu není brácha "Mami? Kde je Slovensko?,, zeptala jsem se mamky a ta se na mě podívala a řekla: "Dneska ráno šel k jednomu kamarádovi na přespání, myslím, že se ten kluk jmenuje Turecko.,, odpověděla mamka. Po chvilce jsem dojedla a vydala se do svého pokoje . Asi tak půl hoďky jsem ležela na posteli a koukala se na instagram, když mi najednou někdo zavolal, byl to Norsko. Zvedla jsem telefon a řekla: "A-ahoj Norsko, co potřebuješ??,, "A-ahoj Čechy, nechtěla by jsi jít teďka ven??,, zeptal se mě Norway a já jsem se celá začala červenat a řekla: J-jasně, ráda, tak kdy a kde se sejdeme??,, "Tak za půl hoďky v parku.,, řekl Norsko a rozloučili jsme se. Převlékla jsem se, vzala nějaké peníze a mobil. Teď jsem byla trochu nervózní, kvůli mámě... Šla jsem teda dolů a zeptala jsem se: "Mami? Mohla bych jít s Norskem na chvíli ven??,, "Kdo jsou jeho rodiče??,, "Jeho táta je Spojené království Švédska a Norska.,, odpověděla jsem mamce a máma řekla: "Dobře, ale opovaž se mě podvést a jít ven s tím komunistickým parchantem!,, "Neboj mami, Rusko se už se mnou nebaví...,, "To je dobře! Měj se a v půl pátý ať jsi doma.,, "Dobře mami! Ahoj.,, řekla jsem a zavřela za sebou dveře a šla do parku. Po cestě jsem byla docela naštvaná, kvůli mamce a jejích argumentech, zejména mě naštvalo to "To je dobře!". Jakmile jsem došla k parku, už jsem viděla Norsko, jak na mě netrpělivě čeká. Jakmile jsem k němu přišla blíž, tak jsem s úsměvem řekla: "Ahoj Norsko.,, Norsko se na mě podíval a celý červený řekl: "A-ahoj Čechy!,, a já se celá začala červenat. Asi po pěti minutách trapného ticha jsem se Norska zeptala, kam půjdeme. "No, poblíž je pouť, tak jestli by jsi nechtěla zajít tam.,, odpověděl mi Norsko a já jsem s úsměvem řekla: "To bude skvělý nápad, miluji poutě, zejména strašidelný dům!,, "Tak tam co nejrychleji pojďme!,, řekl Norsko s úsměvem a chytl mě za ruku a vedl mě rychle k pouti. Na pouti to bylo super, šly jsme na horskou dráhu, na střelnici, do strašidelného domu a dokonce i na skákací hrad!😂 Samozřejmě, že jsme si dali taky nějaké to jídlo a pití a aby jste si nemysleli, že jsem zlatokopka, tak pouze pro info, jsem si ty věci dobrovolně sama zaplatila! I když Norsko chtěl něco jiného. Jelikož už bylo pomalu čtvrt na pět, tak jsme museli už z poutě jít. Norsko mě doprovodil až k mému domu, kde jsme se rozloučili a při rozloučení mi políbil ruku  ⁄(⁄ ⁄•⁄-⁄•⁄ ⁄)⁄ . V tu chvíli jsem se nehorázně červenala a jakmile byl Norsko vidět pouze z dálky, začala jsem pomaličku otevírat dveře. Vešla jsem dovnitř a viděla mamku, jak spí na gauči, v tu chvíli jsem si uvědomila, že bych měla napsat USSR, že přijdu na večeři jenom já, proto jsem se pomaličku a potichoučku přiblížila k mamky mobilu, který měla položený na kuchyňské lince. Jelikož si na mobil  nedává heslo, tak byl můj pokus o dostání se dovnitř lehký, otevřela jsem její zprávy a našla si tam USSR a začala jsem mu psát: "Dobrý den USSR, rozhodla jsem se vaše pozvání na dnešní večeři přijmout, bohužel tam půjde pouze moje dcera, jelikož já jsem moc zaneprázdněná práci a můj syn je na přespání u kamaráda. Pozdravem Československo.,, naštěstí mi USSR hned odepsal: "Dobrý den, moc děkuji, že jste naše pozvání přijala a doufáme, že příště se setkáme i s váma a vašim synem. Ať je vaše dcera u nás doma v sedum. Ještě jednou děkuji za přijetí naší pozvánky. S pozdravem USSR.,,. Jakmile jsem si to dopřečetla, tak jsem okamžitě ty zprávy pouze u mamky smazala. Ještě jsem rychle vzala jednu láhev vodky, abych ji dala USSR, jako dárek. A opatrně jsem šla do svého pokoje. V tu chvíli mi ale došlo, že pokud zmizím a máma nebude mít odemě žádnou zprávu, tak se pak na mě půjde podívat, jestli jsem už dorazila a jestli mě tam neuvidí, ba i hůř, jestli mě tam uvidí, jak se převlékám do slavnostních šatů, tak jí bude ihned jasné, že jí lžu a že se chci někam vykrást. Proto jsem šla dolů a na papír jsem napsala, že jsem unavená a že jdu spát a ať mě neruší. Papírek jsem jí tedy dala na stůl před ní a šla se připravovat.

Bylo asi tak půl sedmí a já jsem se vydala na cestu, aby mě ale mamka neviděla, tak jsem musela jít oknem a musim říct, že z prvního patra se na zem leze docela špatně, ale zvládla jsem to a ani jsem si nějak nezničila šaty ani nějak nerozcuchala

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Bylo asi tak půl sedmí a já jsem se vydala na cestu, aby mě ale mamka neviděla, tak jsem musela jít oknem a musim říct, že z prvního patra se na zem leze docela špatně, ale zvládla jsem to a ani jsem si nějak nezničila šaty ani nějak nerozcuchala. Vodku a další dárky jsem měla v dárkové tašce, kterou jsem si ještě před odchodem stihla připravit. Bylo 18:57, když jsem dorazila k USSRově domu, proto jsem neváhala a zaklepala.

________________________________________________________________________________________________

Takže, tohle je konec další kapitoly, doufám, že se vám líbila. Jo a jinak srr lidi za mojí aktivitu, bohužel nemám moc času a za chvíli, jelikož začne škola, tak ještě méně..., ale pokusím se, aby vycházelo alespoň jednou do měsíce 😅.

Obrázek: Lucietpnkov6 (na instagramu: cz_countryhumans_cz) 💞

Školní románek [Countryhumans]Kde žijí příběhy. Začni objevovat