Cum ajunsesera acasa, Vincent fugi in baie. Simtea ca ii vine sa verse, dar nu era prea sigur, poate doar sa lesine. Sprijinit de chiuveta incerca sa isi scoata din cap imaginea cercului, a fetei cu o gaura in cap, a macelului, toate corpurile inerte de pe care inca picura sangele cald intinse pe jos... Cele care il bantuie de ceva timp. Simtea cum ii e tot mai greu sa respire si sa se tina pe picioare.
-Vincent? Se auzi Abel de dupa usa baii. Cum esti?
-Bine, se chinui baiatul sa zica, am... am doar nevoie de... putin timp...
-Vrei sa il sun pe Dorian?
-Nu! Se grabi sa zice. Nu...
Picioarele incepeau incet incet sa fie tot mai amortite, degetele strangeau tot mai tare de marginea chiuvetei intr-o ultima incercare de a nu isi pierde echilibrul. Cand lasa stransoarea mai moale, picioarele ii cedasera si se prabusi la pamant dandu-si cu capul de perete. In secunda in care se auzi bubuitura, Abel intra in baie. Vincent statea pe jos sprijinit de perete fara sa miste.
-Vincent! Vince? Vince! Baiatul nu raspundea. Vincent! Striga Abel disperat. Pleoapele ii erau asa grele incat abea le deschise.
-Oh, Doamne, Vincent! Se relaxa barbatul. Haide, ar trebui sa mergi si tu la un doctor.
-Nu, nu... Am mai patit, o sa fiu bine.
Abel il ajuta sa se ridice si ii aduse un pahar cu apa si o pastila de calciu.
-Ar trebui sa dormi.
-Dupa ce vine Jay... Rosti cu jumate de gura.
Abel se uita lung la el dar nu comenta.
A doua zi. 11:14
Jay iesi din camera si dadu de Vincent, statea sprijinit de un scaun uitandu-se pe telefon.
-La cat te-ai trezit? Zise Jay mirat, aproape speriat de faptul ca Vincent era deja treaz dupa o noapte ca aceea.
-Pe la opt. Murmura, atent fiind la telefon.
-Cine se trezeste de dimineata departe ajunge. Pufni Jay amuzat si putin sarcastic.
-Sau are insomnie. Spuse in acelasi ton monoton.
Jay fu putin luat prin surprindere de remarca lui dar incerca sa raspunda cat de normal putu.
-...sau.
Satenul se uita peste umar la Vince si se aseza pe canapea. Dupa un moment de liniste in care se gandi ce sa zica deschise gura intr-un final:
-Cauti stiri despre ea?
Vince nu raspunse, ramasese cu ochii in telefon, uitandu-se mai rapid printre diferite postari.
Cu un oftat subtil Jay lua telecomanda si puse pe un canal de stiri. Vince doar ridica privirea. Acolo era ea... o poza cu ea, langa prezentatoarea de stiri.
"Aseara o tanara de 15 ani a fost gasita impuscata. Aceasta a fost rapita si tinuta captiva timp de doua zile iar cand a reusit sa sune la politie nu a fost bagata in seama nici a treia oara cand a sunat. Anchetatorii spun ca aceasta a fost torturata si violata in repetate randuri de catre rapitorul ei. Se crede ca criminalul ar fi avut mai multe victime..."
-Se crede? Dar erau chiar acolo! Rabufni Vince.
"Fata a fost arsa cu tigara, infometata si deshidratata, abuzata si taiata cu..."
Jay puse pe mut. Vince lua telecomanda de pe masuta de cafea dintre ei si opri de tot televizorul.
-De ce nu au zis de cerc? Hm? Isi lasa mainile sa pice zgomotos pe picioare. Ma gandesc ca lumea nu s-ar mai fi dezlipit de televizoare!... Ca doar de asta le pasa lor... Zise mai mult pentru sine.
YOU ARE READING
amenintarea dintre noi
ActionLumea nu e ceea ce pare. Oamenii ascund fete care ar trimite fiori pe sirea spinarii a diavolului insusi. Dar exista si oameni care vor sa ajute. Oameni care vor sa intinda o mana de ajutor. Nici una din cele doua actiuni nu poate fi facuta public...