4th

9 1 0
                                    


Trei saptamani mai tarziu.

Jay statea la un birou si tasta de zor pe un laptop. Se concentra atat de tare incat nu observa persoana care statea langa el de ceva timp.

-Chiar ai de gand sa ma ignori atata?

Jay tresari si aproape darama suportul de creioane de pe masa.

-Maria, sa-mi trag doua... Isi freca fata cu mainile. De cand stai acolo?

Langa el se afla o femeie tanara, 25 de ani, cu un par lung si bogat care nu mai avea o culoare certa datorita tuturor procedurilor prin care a trecut. Tot ce era clar era ca batea spre roscat inchis. Se uita la el cu un zambet bland, Jay se pierdu pentru un moment in ochii ei maro care atunci cand batea soarele in ei deveneau de culoarea ciocolatei cu lapte. Avea niste buze micute dar care din cand in cand ii atrageau atentia lui Jay.

-Nu mult...

Jay se relaxa, Maria incepu sa traseze dunga de la masa cu degetele ei lungi.

Era inalta, cu muschi usor definiti, datorita muncii ei. Ea facea curat la locul crimei in situatii de criza majora. Ea cu echipa ei trebuiau uneori sa scoata cadavrul inainte politiei fara sa lase urme si sa aiba de aface cu ostaticii care nu vroiau sa coopereze.

-Doar vreo 10 minute...

-Poftim?! Tresari Jay.

Maria incepu sa rada.

-Glumesc, glumesc... Maxim un minut. Ce faci? Se aseza pe scaunul de langa el cu un picior peste celalalt.

-Raportul pe saptamana asta, tu ce faci aici?

-Acelasi lucru, acum am terminat si eu...

Jay lasa laptopul si se intoarse catre ea cu un zambet larg, statura asa cateva momente, uitandu-se unul in ochii celuilalt. Si Mariei ii placea sa ii cerceteze ochii caprui ai lui Jay. Roscata se ridicase de pe spatar iar dupa cateva secunde si Jay facu acelasi lucru.

-Si de ce nu mergi acasa daca ai terminat?

-Am vazut ca esti aici si am zis sa te salut, apropo, cum iti mai e piciorul?

-E bine, aproape ca a trecut de tot.

Fu un scurt moment de liniste. Etajul era gol si asta se reflecta in atmosfera si in linistea din jurul lor.

-Heeey, lume! Se auzi tipatul lui Vince din spatele lor.

Lui Jay aproape ca ii pica inima din piept la auzul lui si avu nevoie de cateva momente sa isi revina. Vince o observa si pe Maria intr-un final si o saluta cu un zambet larg in timp ce se propti se masa.

-Imi plac pietricelele.

Vince se uita mandru la unghile lui.

-Ieri le-am facut, daca tot am fost la salon am zis sa profit de asta.

-Cer prea mult daca imi doresc putina intimitate cand lucrez? Pufni Jay enervat.

-Intr-un centru de servicii secrete care se ocupa cu investigarea secretelor oamenilor? Hmmm... da!

Maria incepu sa rada cu Vince iar Jay se uita de la unul la altul venindu-i sa urle la amandoi dar nu stia de ce. Asa ca in loc sa faca scandal a tacut din gura. Vince se lasa mai mult pe masa langa Jay si se uita la el cu un zambet marsav.

-Dar ce lucrati voi doi aici de va trebe intimitate? Ii facu cu ochiul.

Jay se intoarse catre el si din gestul mainilor il intreba ce inseamna asta. Era speriat ca Maria sa nu creada ca si el face comentarii de genul deoarece stau toata ziua impreuna. Dar din contra, Maria a inceput sa rada si ea, ceea ce la luat prin surprindere pe Jay.

amenintarea dintre noiWhere stories live. Discover now