chapter 3

9 1 0
                                    


Vince tresari din somn. Ii lua ceva pana sa isi dea seama unde e. Tremura si respira cu greutate, abea se ridica din pat iar in baie se sprijinea de chiuveta. Se uita la propria reflectia dar ceva nu se potrivea, nu stia ce, dar era acolo. Cand isi mai reveni observa ca inca era intuneric afara. Ceasul arata ora 2 dimineata. Abea daca dormise doua ore...


-VINCE! Urla Jay trantindu-i usa de perete.

Baiatul sari ca din pistol din pat luandu-i cateva secunde sa isi dea seama de imprejurimi.

-Futu-ti Christosu si pastele ma-tii!.. Ce pula mea vrei!? Cat e ceasul?

-Misca! Ne-au chemat la sediu, legat de caz!

Jay disparu pe usa. Vince inca incerca sa isi revina dupa o noapte aproape nedormita, si atunci il lovi. Se uita pe masa unde era doar telefonul lui.

-Jay! Jay! Ajunse pana la bucatarie chiar langa camera satenului. Ce faci? Jay trecu pe langa el pe jumate imbracat. Unde mergi? Tu esti inca in liber, si de ce telefonul e la tine? Jay incepu sa se plimbe prin camera si sa isi incheie camasa in timp ce isi lua si alte lucruri de care avea nevoie. 

-Au nevoie de noi, am fost chiar in pita si au descoperit noi detalii.

-Stai, stai...

-Imbraca-te in timp ce vorbesti. 

Blondul incepu sa se imbrace.

-Cum ajungem acolo? Tipa din camera lui. NU poti conduce!

-Ba pot, tipa si Jay.


Parcara masina si o zbughira din ea, langa porbagajul masinii Jay se apleca si se sprijini de aceasta sa nu pice si se tinea de picior. Vince se intoarse la el. 

-Sunt bine, e de la condus, hai!


Cei doi ajunsera in cladire unde se uitau in jus si vedeau oameni agitati invartindu-se peste tot.

-Aici erati. Se auzi o voce feminina apropinduse.

-Doamna sergent Lasac.

-Urmati-ma! 

Amandoi au mers dupa Doamna Lasac in timp ce ea le dadea explicatile de rigoare. Dupa mersul, starura si modul in care i se facea loc sa treaca se vedea ca este nu doar in cea mai inalt pozitie din institut, dar si respectata de toata lumea.

-Avem doi delegati, America si India. Avem informatii noi. 

Femeia deschise usa salii de intalniri unde cei doi asteptau.

-Hello, gentermen. This is mr Nestor and mr Davis. They where at the crime scene. I'll leave you to this.

-Thank you mrs Lasac. Zise intr-un accent indean cu o dictie perfecta un barbat care parea ca a fost nascut intr-o sala de sport, cu o barba deasa si cu un aspect per general foarte ingrijit.

Acestia dau mana si fac cunostinta.

-I am Neeraj Acharya, this is mr Mark Robinson.

-Nice to meet you. Bolborosi Vince.

Toti in afara de Mark, care statea in picioare in dreapta lui Neeraj, stateau la masa.

-We've heard you have an... se uita la Mark din privire si continua. interesting case on your hands.

-You can say that, yeah. Incerca sa para ca ii pasa, dar adevarul era ca orele abea dormite, si alea cu greu,  incepeau sa isi spuna cuvantul.

-Mr Davis, incepu Mark intr-un ton grav.

Se aseja pe scaunul de langa Vince la o distanta incomod de apropiata pentru doi straini si se uita direct in ochii lui cu o privire care putea sa il omoare. Se aseza mai bine in scaun in asa fel incat sa se vada ca daca vroia putea sa il puna la punct pe Vince in orice moment cu o simpla miscare. Acesta inghiti in sec si se lasa mai pe spate intr-o incercare de a mai recupera ceva spatiu intre ei. Jay statea precaut, nu vroia sa fie el urmatoarea tinta.

-What had happened is of a big importance and it could involve more than just a country, or continent for that matter. Se uita rapid la Neeraj care il aproba scurt din cap.

-What's the matter? Vince incerca sa adune toata energia pe care o mai avea in corp ca sa fie atent. Stia ca Jay nu o sa il ajute prea mult la partea de vorbire asa ca trebuia sa fie tot ochii si urechi.

Mark se relaxa si se lasa pe spate vazand ca mica lui schema ii reusi.

-The type of case that you've had two weeks ago it wasan't just one, right?

Mark ii facu semn din ochi lui Vince sa ii raspunda. Expira slab in incercarea de a nu vomita.

-Right.

-Those type of crimes have happened all over the world, not just here. Interveni Neeraj. We think it is something bigger, plus all, and I mean all theyr soryies are as boogus as your criminal's. Isi intoarse tot capul catre Mark care ii intoarse gestul. We thing there is an organization behind all of this cases, they all are too similar to be just an unfortunate coincident.

-And what can we do about it? Why are you here?

Vince abea mai putea rezista sa isi tina ochii deschisi dar mai rau statea cu atentia la momentul de fata. Din acest motiv isi pune coatele pe masa si cu mainile isi sprijinea capul. Jay tot arunca cate un ochi la blond ca sa se asigure ca nu va lesina, dar nu zicea nimic. 

Mark ii observa starea asa ca il lua mai incet iar vocea ii deveni mai calma.

-We are gonna organize a meeting in America with all the agents that worked on these cases, we will try to get to the bottom of this as fast as we can. You two and a head of yours are comming to this meating. 

Asta era momentul lui Neeraj sa intre.

-We are taking some papers related to this but you have to bring all the details with you there, paper, pictures, and also from what you've seen.

-Perfect... Ofta Vince enervat, mai mult pentru el dar il auzira si restul.

-Till then, keep in touch.

Toti se ridicasera si isi luau la revedere cand Vince dadu mana cu Mark.

-Nice nails. Mark ii zambi cu jumatate de gura si cu o privire calda. Blondul avea unghile mov inchis.

-Thanks. Se uita la Mark prin el dupa care cei doi plecara.

Neeraj veni langa Mark cat inca se uitau la usa inchisa.

-Poor boy. Zise acesta. 

-Yeah, It's hard on the field. Neeraj il aproba.  But he'll get used with it.

-Next stop, Bulgaria.

-Yeah...

amenintarea dintre noiWhere stories live. Discover now