0.2 ⛓️

787 58 20
                                    

*günümüz 2019*

Taehyung'dan...

Masanın başında oturmuş kalemimle oynuyordum ki içeriye hizmetlilerden biri girdi.

H:Efendi Xaraos sizi çağırıyor.

Tae:Geliyorum.

Hizmetli kadın gittikten sonra saçlarımı karıştırdım ve odadan çıktım. Kırmızı ve siyah merdivenlerden çıktım. Etraftaki kan ve kötülük kokusu beni yeterince büyülüyordu. En üst katta durdum ve kapıyı çaldım. Kalın bir ses girmemi söyledi.

Tae:Beni istemişsiniz efendim.

Xa:Evet çalışıp çalışmadığını öğrenmek istedim.

Tae:Çalışıyorum efendim. Ne kadar sürem kaldı?

Xa:1 ay sonra bu koltuk senin olacak Tae. Umarım şeytanlara hükmetmenin kolay olmadığını anlamışsındır.

Tae:Biliyorum efendim. Çok zor olacak ama sizi hayal kırıklığına uğratmayacağım.

Xa:O atmosfer çizgisinin altındaki insancıkların zihnine girme konusu çok önemli , bunu yapamıyorsan asla bu koltuğa oturma zaten.

Tae:Çalışıyorum efendim. Bu arada meleklerle olan savaşın nasıl gittiğini sorabilir miyim?

Xa:Onlar da çok iyi yetiştirdikleri bir melek tanrıçası ile karşımızda olacaklar 1 ay sonra. Lehan da koltuğunu devredecekmiş. Fazlasıyla bilgi aldın şimdi git ve çalış.

Tae:Tamam efendim.

Saygıyla eğildikten sonra kapıya yöneldim. Kan kırmızısı merdivenlerden indikten sonra biraz bulutlarda dolaşmayı düşündüm. Bulutların üstündeki siyah ve kırmızı karışımından oluşan kaleye baktım. Buradaki bulutlar da siyahtı. Beyazdan nefret ederdi Xaraos. Ben de öyle. Beyaz mutluluğun iyiliğin simgesiydi. Bir şeytan olarak beyaz sevmem normal olmazdı.

İnsan kılığında aşağı inip insanların zihnine girmeyi denemeli ve onlara kötü şeyler yaptırmalıydım.Bu her şeytanın yapabildiği birşey değildi. Ve bende bu yetenek vardı. Bunu yapamazsam Xaraos o tahtı bana vermezdi. Milyonlarca şeytana hükmedecektim. Çok değişik olacaktı. Ben de insan kılığına bürünüp bulutlardan aşağı indim.

Jisoo yazıyor...

Tanrıça Lehan beni çağırdı. İnsanların arasına sızma ı ve beyinlerine girip iyiye yönlendirmek için çalişmalıyım. Bunu yapamayan bir melek asla Tanrıça koltuğuna oturamazdı. Ben de 1 ay sonra o tahta oturmak için çalışıyordum. Meleklerin tanrıçası olmak asla kolay olmayacaktı.

İnsan kılığına bürünüp bembeyaz bulutlardan aşağı indim.

Çoğu insanın beynine girip iyilik yaptırmıştım.Ama gözlerim sürekli bana şaşkına bakan yakışıklı bir çocuğa kaymıştı. Sanki onu tanıyor gibiydim...

Taehyung'dan...

Aşağıda bazı insanlara kötü düşüncelerimi aktarmayı başarmıştım. Böyle giderse kesin o tahtta ben oturacaktım. Gözüme çok güzel bir kız takıldı. Onu tanıyor gibiydim. Ama yolunda gitmeyen şeyler vardı. O kızın zihnine giremiyordum. Ama bu nasıl olur? Yoksa o bir melek mi?

CHANGES⛓️VSOOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin