0.5 ⛓️

465 52 17
                                    

"Jisoo"
Bu isim dudaklarımdan her döküldüğünde ben kendimden geçiyordum. Ben büyük savaşta en iyi arkadaşımı nasıl öldürecektim? Belki de Xaraos haklıydı. Ben soyunma uygun davranmalıydım. Acımasız ve soğukkanlı. Beni bu düşüncelerden kurtaran şey kapının çalmış olmasıydı.

Tae:Gir.

Jm:Hazır mısın Taehyung? Şatodan kaçıyoruz. Tam sınır çizgisinde buluşacağız onlarla.

Tae:Tamam. Hadi çıkalım.

Koyu renkli merdivenlerden teker teker indik ve ses çıkarmamaya özen gösterdik. Şatodan çıktığımızda siyah bulutların üstünde ilerlemeye başladık. Jimin yol boyunca sırıtıp durmuştu.

Tae:Niye sürekli sırıtıyorsun Jimin?

Jm:Jisoo.

Tae:Ne olmuş ona?

Jm:Onu hala seviyorsun.

Tae:Saçmalama istersen. Elma ile evlenme teklifi ettiğimde 5 yaşındaydım 5!! Kes sesini. Ayrıca senin Rose'ye "Karım ol" dediğin günü de unutmadık. Kkkk.

Jm:Lan karıştırma şimdi onu. 7 yaşındaydım aq. Küçüktüm.

Tae:Şimdi de pek büyük sayılmazsın.

Onu sinir etmek için elimi kafamın hizasında tuttum ve onun kafasının üstüne yaklaştırdım. Bana öfkeyle bakıyordu.

Jm:Sen bittin Kim Taehyung.

Hiç beklemediğim bir anda üstüme atladı ve saçımı çekmeye başladı. Ben de onu üstümden itmeye çalışıyordum. Tabi bize bakan kızları sonradan fark ettik.

Rose:Sanırım konuşmak için gelmediniz ha?

Jimini hemen üstümden ittim ve ayağa kalkıp saçlarımı karıştırdım. Jisoonun bana bakışları çok karışıktı. Üzüldüğünü veya sevindiğini anlayamıyordum. Bakışları çok karışıktı. Bana 10 yıl öncesindeki gibi korkuyla değil. Kendinden emin bir şekilde bakıyordu. Bakışlarından doğru kraliçeyi seçtiklerini düşünmüştüm. Bana döndü.

Jisoo:Neden benim de gelmemi istedin?

Tae:İstersen önce tanışalım. Zaten beni hatırlayacağından eminim.

Ona elimi uzattım.

Tae:Taehyung. Kim Taehyung.

Birden bakışlarını yerden bana çevirdi. Şaşırmıştı. Oldukça.

Jisoo:S-sen. Taehyung.

Tae:Evet. Ta kendisi. Beni hatırladın mı Jichu?

Jisoo:Seni ve elmanı hiç unutmadım Taetae.

Tae:Artık Taetae demiyorlar bana. Taehyung ismine alışan iyi edersin.

Jisoo:Tabi. Sen de bana Tanrıça Jisoo de.

Tae: Demek isterdim ama seninle eskisi gibi yakın olmak istiyorum Jisoo.

Ona yaklaştım. Aramızda 10 santim var yada yoktu. Kulağına eğildim ve sakince fısıldadım.

Tae:Sana o elmayı bir gün tekrar sunmamı ister miydin Jisoo?

Jisoo gerçekten utanmıştı. Ama ben sözlerime devam ettim.

Tae:Mesela şaytanlara hükmeden kişi olarak?

Jisoo:Sen... 1 ay sonra başa geçecek ve herkesi teker teker öldürecek misin yani? Buna izin vermeyeceğim.

Tae:Göreceğiz.

Jisoo:Göreceğiz.

Jm:Biz bir konuda yardım istemeye gelmiştik.

Rose:Nedir o?

Jm:Sizin meleklerinizden biri Xaraos'u öldürmeli.




Bölüm bu kadardı öpüldünüz ❤️

CHANGES⛓️VSOOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin