0.4 ⛓️

491 51 45
                                    

Jisoo'dan

Bugün berbat gündü. Bu gün Lehan katledilmişti. Ben tahta 1 ay erken geçmek zorunda kalmıştım. Hazır değildim. Tanrıça Lehan ablam gibiydi. Nasıl mı öldürüldü? Dün gece herkes hiçbişeyden habersiz uyurken. Xaraos'un şeytanlarından biri şatoya sızmıştı. Artık burada bile güvende değildik. Ve Tanrıça Lehan uyurken onu öldürmüştü. Ben de bu gün meleklere hükmetmeye başlamıştım.. 

Ben derin düşüncelere dalmışken güneş ışığının vurduğu bembeyaz kapı çaldı.

Jisoo:Gir.

İçeriye hizmetli meleklerden biri girmişti.

Hm:Efendim taç takma töreni için sizi bekliyorlar.

Jisoo:Geliyorum.

Kız kapıyı kapattı ve bembeyaz duvarları ve eşyaları olan odadan çıktı. Ben ise hala yatağımın üstünde bembeyaz elbisemle oturmuş olanları düşünüyordum. Ben Xaraos ile nasıl baş edecektim? Tamam o yakışıklı çocukla baş ederdim ama Xaraos güçlüydü. Gerçekten güçlü.

Kafamı iki yana sallayıp yatağın üzerinden kalktım. Bembeyaz merdivenlerden aşağı indim.

Taehyung'dan

Sabah gözlerimi araladı ve kıpkırmızı duvarlara baktım. Bir kez daha kanın rengini ne kadar çok sevdiğimi anlamıştım. Odadan çıktım ve koyu renkli merdivenlerden çıkarak en üst kattaki siyah kapıyı çaldım. İçeriden tok bir ses girmemi söylemişti.

Tae:Efendim siz Le-...

Xa:Evet Taehyung. Lehan'ı ben öldürttüm. Yeni gelen genç Tanrıça İn beni yenip yenemeyeceğini 1 ay görmek istedim.

Tae:Efendim. Ben tahta şimdi geçmek istiyorum.

Xa:Neden?

Tae:Çünkü bu adil değil. Yeni Tanrıça daha çok genç isteseniz şu anda hemen melekleri emriniz altına alabilirsiniz. Sizin gibi deneyimli biriyle savaşması ne kadar doğru?

Xa:Ne zamandır doğru ve adil olanı yapıyoruz Taehyung? Kendine gel. Sen bir şeytansın. Şu an o kızı öldürmek için can atman gerekirdi. Şimdi yıkıl karşımdan. Ve birşeyler başaran kadar da bu odaya gelme.

O konuştukça yumruğunu daha da sıkıyordum. En sonunda sinirle kapıyı çarparak odadan çıktım. Xaraos haklıydı. Ben kötüydüm. Bu yüzden Xaraos'un işini bu gün bitirecektim.

Jiminin odasına doğru adımladım ve kan kırmızısı kapıyı çaldım. Bana girmemi söyledi.

Tae:Yardımına ihtiyacım var hyung.

Jm:Aishh ne var tam da harika kırmızı saçlarıma bakım yapacaktım.

Tae:Kes sesini ve beni iyi dinle. Eğer bunu yapmazsak evrende melek diye birşey kalmayacak.

Jm:Kalmasın. Ne yapayım? İşime gelir.

Tae:Hatırlarsan çocukluk aşkın Rose'da bir melek.

Jm:Hassiiktir. Bişeyler yapalım. Rose ölmemeli.

Tae:Yeni melek tanrıçası ile konuşmalım. Bu yüzden Rose ile konuş ve onu sınırda bu gece buluşmak için ikna et.

Jm:Tamam. Rose'ye yanında Jisoo'yu da getirmesini söyleyeceğim bu gece.

Tae:Jisoo mu?

Bu isim neden bu kadar tanıdık gelmişti? Yoksa gerçekten o muydu? Kaybettiğim en iyi arkadaşım? Çok özlediğim en iyi arkadaşım? 5 yaşındayken elma ile evlenme teklif ettiğim Jisoo mu?

Evet bu bölüm bu kadardı yakında yb atarım. Sizi seviyorum ❤️

Y A Z A R L A N D I N I Z 🌈



CHANGES⛓️VSOOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin